NEAΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

Η Ferrari μπαίνει στο χώρο της μόδας και των ρεστοράν [video]

Σκοπός της εταιρίας είναι να απευθυνθεί σε ένα ευρύτερο κοινό και όχι μόνο στους φανατικούς φίλους της εταιρίας. Τα είδη θα πωλούνται στο διαδίκτυο και στα αποκλειστικά καταστήματα της Ferrari.

Η ιταλική εταιρία πάει από το καλό στο καλύτερο με τις πωλήσεις της να παραμένουν σε πολύ υψηλά επίπεδα ακόμη και στην πανδημία του κοροναϊού. Έτσι, οι ιθύνοντες της Ferrari, η οποία από την Σεπτέμβριο θα βρίσκεται υπό νέα ηγεσία, αποφάσισαν να διευρύνουν τις δραστηριότητές της μάρκας και σε άλλους τομείς.

Όπως για παράδειγμα η μόδα, όπου η ιταλική εταιρία παρουσίασε την πρώτη της σειρά από ρούχα και μαζί και αξεσουάρ. Η επίδειξη έγινε στο Maranello και αφορούσε ρούχα για όλους, άνδρες, γυναίκες και παιδιά. Η κολεξιόν έχει γίνει από τον μόδιστρο Rocco Iannone που έχει θητεύσει δίπλα στον Armani ενώ τελευταία εργαζόταν στον γνωστό ιταλικό οίκο Pal Zileri.

Tα ρούχα έχουν εντυπωσιακά σχέδια και χρώματα ενώ τα υλικά προέρχονται από διάφορες πηγές, μεταξύ αυτών και ανακυκλωμένα πλαστικά. Προφανώς το κυρίαρχο μοτίβο είναι το αλογάκι της Ferrari ενώ τα ρούχα είναι ιδιαίτερα μοντέρνα.

Εκτός από την μόδα, η Ferrari άνοιξε και το πρώτο της εστιατόριο, το Cavallino. Είναι το ίδιο μέρος όπου έτρωγε μαζί με τους φίλους του ο Enzo Ferrari και το οποίο λειτουργούσε ως καντίνα για το προσωπικό της εταιρίας. Για την λειτουργία του θα είναι υπεύθυνος ο σεφ Massimo Bottura που έχει ήδη ένα αστέρι Michelin και το εστιατόριο θα έχει μία σικ και απλή διακόσμηση από τον Ινδό αρχιτέκτονα Mahdavi.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button