ΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

Μία βραδιά αφιερωμένη στη φιλοσοφία της Mazda

Την προηγούμενη εβδομάδα σε έναν ιδιαίτερο χώρο στην Ανάβυσσο συνεργάτες και δημοσιογράφοι απόλαυσαν μια βραδιά αφιερωμένη στη φιλοσοφία της Mazda. Ξεχωριστοί καλεσμένοι «ταξίδεψαν» στην Ιαπωνία μέσα από τις δημιουργίες τους, ενώ το παρών έδωσε και ο γνωστός σεφ κ.Σωτήρης Κοντιζάς, ο οποίος πρόσφατα επανασυνδέθηκε με τη μάρκα. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκε το όραμα και η στρατηγική της μάρκας.

Η προστασία του περιβάλλοντος και η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) είναι βασικός στόχος για τη Mazda. Η ιαπωνική μάρκα δεσμεύεται, έως το 2050, να γίνει ουδέτερη σε άνθρακα, σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων της.

Για να επιτευχθεί αυτός ο φιλόδοξος στόχος, η Mazda ακολουθεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική που ονομάζεται «Προσέγγιση πολλαπλών λύσεων», η οποία υποστηρίζει ότι όλες οι διαθέσιμες λύσεις πρέπει να χρησιμοποιούνται για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα, και για να ταιριάζουν σε όλες τις ανάγκες ατομικής μετακίνησης ή σε τοπικές συνθήκες. Στόχος της Mazda είναι να έχει όλα της τα νέα μοντέλα, πλήρως ή μερικώς εξ-ηλεκτρισμένα έως το 2030, ενώ ταυτόχρονα να τελειοποιήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως – όλα σύμφωνα πάντα με το όραμα της εταιρείας στην κατασκευή αυτοκινήτων για όσους αγαπούν την οδήγηση.

Μέσα από παγκόσμιες συνεργασίες και καινοτόμες υπηρεσίες όπως το MyMazdaApp, η αντισυμβατική μάρκα σχεδιάζει μία νέα εποχή, όπου η μετακίνηση προσφέρεται ως υπηρεσία προσβλέποντας στη σύνδεση των ανθρώπων μεταξύ τους και τη σύνδεση τους με την κοινωνία.

27 μήνες επανα-λειτουργίας της Mazda στην Ελλάδα: Τον Ιούνιο του 2019, η Mazda επέστρεψε εμπορικά στην Ελληνική αγορά με τη Mazda Autoone, εταιρία μέλος του ισχυρού και καταξιωμένου Ομίλου Συγγελίδη, μετά από 10 χρόνια απουσίας.

Από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας της η Mazda Autoone υιοθετεί μια στρατηγική βασισμένη σε 3 πυλώνες: Υψηλή γνώση του προϊόντος, αμεσότητα στη διαχείριση του πελάτη και ευγένεια. Μέσα σε 27 μήνες η στρατηγική έχει αποδώσει  και εξασφαλίζει την εντυπωσιακή ανταπόκριση του κόσμου.

Έχοντας διαχειριστεί περισσότερα από 6,600 αιτήματα πελατών και έχοντας καταγράψει 830 ταξινομήσεις, προσθέτει άλλη μία διάκριση στην λειτουργία της. Στην έρευνα που πραγματοποίει κάθε μήνα η Mazda Motor Europe παρακολουθώντας τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών, η Mazda Autoone αναγνωρίζεται ως η χώρα με τα υψηλότερα αποτελέσματα στη Νοτιοανατολικής Ευρώπη και βαθμολογείται με 97%!

Στο επίκεντρο της βραδιάς τα Made in Japan αυτοκίνητα της Mazda: Σύμφωνα με στοιχεία ταξινομήσεων, στην Ελλάδα υπάρχει μια σημαντική μερίδα καταναλωτών που επιλέγει αυτοκίνητα Ιαπωνικών μαρκών, συγκεκριμένα 1 στους 4. Παραδοσιακά,  οι καταναλωτές αυτοί αναζητούν αυτοκίνητα που ακόμα παράγονται στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου αφού το Made in Japan είναι συνώνυμο της υψηλής ποιότητας και της  αδιαμφισβήτητης αξιοπιστίας.

Σήμερα η Mazda αποτελεί μεμονωμένο παράδειγμα εταιρίας αυτοκινήτων που διατηρεί τις γραμμές παραγωγής της στην Ιαπωνία προσφέροντας καθαρόαιμα Made in Japan μοντέλα. Με το 99% των αυτοκινήτων Mazda να κατασκευάζονται στην Ιαπωνία, ένα «ταξίδι» στην Ιαπωνική κουλτούρα ήταν απαραίτητο. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς οι καλεσμένοι μυήθηκαν στην τέχνη του Origami, την Ιαπωνική τέχνη της χαρτοδιπλωτικής, και της Ιαπωνικής Καλλιγραφίας, της καλλιτεχνικής γραφής της Ιαπωνικής γλώσσας.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button