MUST_READPINEDΔΟΚΙΜΕΣ

Με το νέο Honda HR-V στην Γερμανία [first drive]

Αποκλειστικά με υβριδικό σύστημα e:HEV, με ελκυστική σχεδίαση και σπορ προσανατολισμό το νέο HR-V θα είναι διαθέσιμο στην χώρα μας από τα τέλη Ιανουαρίου.

Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την διορατική κίνηση των ανθρώπων της Honda όταν παρουσίασαν ένα τρίπορτο υπερυψωμένο μοντέλο με 1.600άρη κινητήρα που είχε την κίνηση μόνο στους μπροστινούς τροχούς. Τι ιεροσυλία! Βλέπετε εκείνη την εποχή, όταν κυκλοφόρησε το πρώτη HR-V (1998-2006) ένα καλό SUV έπρεπε να είχε έναν δίλιτρο κινητήρα και κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Όπως ήταν το CR-V.

Ωστόσο, με τον καιρό τα SUV απέκτησαν εκρηκτική δημοφιλικότητα και με το πέρασμα στο downsizing χάθηκε και το ενδιαφέρον για την τετρακίνηση. Και μετά από ένα διάλλειμα επέστρεψε και το HR-V στην 2η του γενιά και πλέον στην 3η του που περνά την Honda σε μία νέα εποχή.

Καταρχήν, θα προσφέρεται μόνο ως υβριδικό με το σύστημα e:HEV, το οποίο αρχικά γνωρίσαμε αρχικά από το δίλιτρο CR-V και στη συνέχεια από τα Jazz/ Jazz Crosstar. Η τελευταία διάταξη περνά στο νέο HR-V (θα την δούμε και στο νέο Civic που θα κυκλοφορήσει τέλη 2022) με αποδοτικότερη λειτουργία που φτάνει τους 131 ίππους (βάσει της μέγιστης ισχύος του ηλεκτρικού μοτέρ) και τα 253 Nm ροπής.

Συγκεκριμένα, ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.498 κ.εκ. αποδίδει 107 ίππους και συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ εκ των οποίων το ένα λειτουργεί ως γεννήτρια. Την μετάδοση και την διαχείριση ισχύος αναλαμβάνει το eCVT (περισσότερα για το τρόπο λειτουργίας μπορείτε να δείτε εδώ) που δεν έχει μήτε μετατροπέα ροπής, μήτε γρανάζια για να κινήσει τους μπροστινούς τροχούς. Σημειώστε πως η σχέση μετάδοσης είναι πιο «κοντή» από ότι στο Jazz, ενώ η μπαταρία είναι μεγαλύτερη (στην 1 kWh με 60 αντί για 48 στοιχεία).

Η Honda δίνει μία μέση κατανάλωση στα 5,4 λίτρα/100 χλμ., μία τιμή που, κατά την πρώτη μου επαφή με το νέο HR-V στην Φρανκφούρτη, διαπίστωσα πως είναι πολύ εφικτό να πετύχεις . Αυτό που γίνεται άμεσα αντιληπτό είναι το πόσο ευχάριστο είναι οδηγικά το αυτοκίνητο με μια σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης (πίσω, ημιάκαμπτος) ώστε να αναδειχθεί το σπορ στοιχείο. Απόρροια και της νέας πλατφόρμας Global Small Platform.

Ταυτόχρονα, η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή και τα ντεσιμπέλ ανεβαίνουν μόνο κατά την απότομη επιτάχυνση αφού η λειτουργία του κιβωτίου μονής σχέσεις μας παραπέμπει σε αυτή ενός CVT. Δίχως να μοιάζει καν, ενώ κάποιες στιγμές που σου δίνεται τεχνητά μια αλλαγή σχέσης είναι ένα τρικ με το ανέβασμα σ.α.λ. του κινητήρα ώστε ο οδηγός να έχει μια πιο φυσική αίσθηση. Από πλευράς επιδόσεων η Honda δίνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 10,6 δλ. και τελική στα 170 χλμ./ώρα. Όπως λέει και η Honda στο νέο HR-V δόθηκε πρώτη προτεραιότητα στην κατανάλωση και στα σπορ χαρακτηριστικά.

Από εκεί και πέρα το νέο HR-V αντικατοπτρίζει τη νέα εποχή που μπαίνει η Honda με την υβριδική αύρα που χαρακτηρίζει αισθητικά το αμάξωμα των 4,34 μέτρων (+6,6 εκ. από το απερχόμενο μοντέλο). Η κάθετη μάσκα με τις λεπτές γρίλιες, τα λεπτά φωτιστικά σώματα με τα πίσω να τα γεφυρώνει μια LED λωρίδα και γενικότερα η όλη εικόνα είναι απόλυτα αρμονική με ένα απέριττο στιλ που το βρίσκω πολύ ελκυστικό. Σημειώστε δε πως η απόσταση από το έδαφος είναι στα 18,8 εκατοστά, ότι πρέπει για βόλτες στους χωματόδρομους.

Ανοίγοντας την πόρτα το ταμπλό μας παραπέμπει ευθέως στου Jazz ή καλύτερα στου νέου Civic. Στο κέντρο υπάρχει μια πολύ εύχρηστη και με πολύ καλά γραφικά οθόνη αφής 9,0’’, ενώ ο ψηφιακός πίνακας είναι στις 7,0’’ και είναι και αυτός στάνταρ. Η παρουσία των φυσικών διακοπτών είναι ευπρόσδεκτη, ενώ οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι περισσότεροι από ότι περιμένεις.

Εντυπωσιακά μεγάλοι είναι οι χώροι για τους πίσω επιβάτες (συνδράμει και το αυξημένο κατά 6,6 εκ. πλάτος, συνολικά στα 1,79 μέτρα) με περίσσεια αέρα για τα γόνατα και τα κεφάλια τους, αλλά το πορτμπαγκάζ των 319 λίτρων με το τετραγωνισμένο σχήμα θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερο. Ευπρόσδεκτο είναι και το Magic Seat, ένα στοιχείο που μεταφέρεται από το Jazz και επιτρέπει την έξυπνη και πρακτική διαρρύθμιση των πίσω καθισμάτων.

Αυτές ήταν οι πρώτες μου εντυπώσεις από το νέο Honda HR-V στην γερμανική άσφαλτο (παρακάτω τα τεχνικά χαρακτηριστικά). Στην Ελλάδα το περιμένουμε από τον Φεβρουάριο, ενώ λίγο νωρίτερα θα γνωρίζουμε και τις τιμές πώλησης ενός SUV που έχει να προτάξει ένα ξεχωριστό σύνολο, ένα αποδοτικό υβριδικό σύστημα, καλούς χώρους με πλήρη εξοπλισμό και σπορτίφ διάθεση.

Έκδοση

Elegance

Advance

Advance Style

Τύπος αμαξώματος

5D SUV

Τύπος κινητήρα

Petrol Hybrid

Μετάδοση κίνησης

2WD

Κιβώτιο

eCVT

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος Κινητήρα

i-MMD

Ονομασία Κινητήρα

Intelligent Multi Mode Drive

Κυβισμός (cc)

 

1498cm3

Διάμετρος X Διαδρομή (mm)

73×89.5

Σχέση Συμπίεσης

13.5:1

Σύστημα Βαλβίδων

Κίνηση με καδένα, DOHC, VTEC (4 βαλβίδες ανά κύλινδρο)

Πρότυπο Εκπομπών Ρύπων

EURO 6d

Τύπος  Καυσίμου

Αμόλυβδη (95)

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα (kW @ rpm)

 

79@6000-6400

Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα (PS@rpm)

 

107@6000-6400

Μέγιστη Ροπή Κινητήρα (NM@rpm)

 

131@4500-5000

Μέγιστη Ισχύς Ηλεκτροκινητήρα
(kW [PS])

 

96[131]

Μέγιστη Ροπή Ηλεκτροκινητήρα (Nm)

 

253

0 → 100 km/h (δευτ)

10.6

10.7

10.7

Τελική ταχύτητα (km/h)

170

Επίπεδο θορύβου εσωτερικού  (dB)

66.0

ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ & ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΡΥΠΩΝ

WLTC *

 

Χαμηλό – CO2 g/km

104

104

104

Μεσαίο – CO2 g/km

94

94

94

Υψηλό – CO2 g/km

103

103

103

Πολύ Υψηλό – CO2 g/km

162

162

162

Μικτός Κύκλος – CO2 g/km

122

122

122

Χαμηλό – FC l/100km

4,6

4,6

4,6

Μεσαίο – FC l/100km

4,1

4,1

4,1

Υψηλό – FC l/100km

4,6

4,6

4,6

Πολύ Υψηλό – FC l/100km

7,1

7,1

7.1

Μικτός Κύκλος – FC l/100km

5,4

5,4

5,4

NEDC *

Στην πόλη CO2 g/km

72

72

72

Εκτός πόλης  CO2 g/km

110

110

110

Μικτός Κύκλος CO2 g/km

96

96

96

Στην πόλη (l/100km)

3,1

3,1

3,1

Εκτός πόλης  (l/100km)

4,8

4,8

4,8

Μικτός Κύκλος (l/100km)

4,2

4,2

4,2

WVTA

Μονοξείδιο του Άνθρακα CO (mg/km)

 

58,2

 

58,2

 

58,2

Σύνολο Υδρογονανθράκων HC (mg/km)

 

5,7

 

5,7

 

5,7

Υδρογονάνθρακες εκτός Μεθανίου NMHC (mg/km)

 

4,6

 

4,6

 

4,6

Οξείδια του Αζώτου NOx (mg/km)

4,4

4,4

4,4

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Μήκος (mm)

4.340

Πλάτος (mm)

1.790

Συνολικό Πλάτος (mm) με Αναδιπλωμένο Εξωτερικό Καθρέφτη

 

1.866

Πλάτος με Εξωτερικό Καθρέφτη (mm)

2.028,17

Ύψος – Χωρίς Φορτίο (mm)

1.582

Μεταξόνιο (mm)

2.610

Μετατρόχιο Εμπρός (mm)

1.535

Μετατρόχιο Πίσω (mm)

1.540

Απόσταση από το Έδαφος – με Οδηγό (mm)

188(MRO)

188(MRO)

188(MRO)

Απόσταση από το Έδαφος – με Πλήρες Φορτίο (mm)

150.17

150.68

150.60

Ακτίνα στροφής – αμαξώματος (m)

11,3 (εκτός ελαστικού)

Ακτίνα στροφής – τροχών  (m)

 

5,5

Τιμόνι Στροφές από τέρμα σε τέρμα (περιστροφές τιμονιού)

 

2,4

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα)

40

Δυναμικότητα καθισμάτων  (άτομα)

5

Χώρος αποσκευών – Με το Πίσω Κάθισμα Αναδιπλωμένο, Φορτίο Μέχρι την Οροφή (λίτρα, μέθοδος VDA) συμπερ. υποδαπέδιου αποθηκευτικού χώρου

 

 

335

 

 

335

 

 

320

Χώρος αποσκευών – Με το Πίσω Κάθισμα Αναδιπλωμένο, Φορτίο Μέχρι την Οροφή (λίτρα, μέθοδος VDA)

 

 

1289

 

 

1289

 

 

1274

Χώρος αποσκευών – Με το Πίσω Κάθισμα Αναδιπλωμένο, Φορτίο Μέχρι την Οροφή (λίτρα, μέθοδος VDA) συμπερ. υποδαπέδιου αποθηκευτικού χώρου

 

 

 

1305

 

 

 

1305

 

 

 

1290

Χώρος αποσκευών – Με το Πίσω Κάθισμα Αναδιπλωμένο, Φορτίο Μέχρι το Παράθυρο (λίτρα, μέθοδος VDA)

 

 

971

 

 

971

 

 

956

Χώρος αποσκευών – Με το Πίσω Κάθισμα Αναδιπλωμένο, Φορτίο Μέχρι το Παράθυρο (λίτρα, μέθοδος VDA) συμπερ. υποδαπέδιου αποθηκευτικού χώρου

 

 

 

987

 

 

 

987

 

 

 

972

ΒΑΡΟΣ

Απόβαρο (kg)

1380 – 1401

Μέγ. Επιτρεπόμενο Βάρος (kg)

1.870

Ωφέλιμο Φορτίο (kg)

469-490

Μέγ. Επιτρεπόμενο ΒάροςΆξονα – Εμπρός/Πίσω (kg)

 

1030 / 890

Μέγιστο Φορτίο Οροφής (kg)

45

45

50

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Τύπος κιβωτίου

eCVT

Λόγος μετάδοσης 1ης σχέσης (Εμπρόσθια στο CVT στην θέση D)

Για θερμικό κινητήρα : 0.806
Για ηλεκτροκινητήρα : 2.455

Τελική μετάδοση

3.909

3.909

3.909

ΑΣΦΑΛΕΙΑ

ABS (Anti-Lock Braking System)

Αερόσακοι – Εμπρός Οδηγού & Συνοδηγού

Αερόσακοι – Συνοδηγού SRS Αερόσακος με Διακόπτη Απενεργοποίησης

Αερόσακοι – Πλευρικοί (Εμπρός)

Αερόσακοι – Πλευρικοί Τύπου Κουρτίνας (Εμπρός και Πίσω)

Blind Spot Information με Cross Traffic Monitor

Brake Assist (BA)

Collision Mitigation Braking System

Collision Mitigation Throttle Control

⬤(RR&FR)

⬤(RR&FR)

⬤(RR&FR)

Deflation Warning System (DWS)

Driver SRS Airbag (Single Stage inflation)

eCall (Europe)

Electronic Brakeforce Distribution (EBD)

Emergency Stop Signal

Forward Collision Warning

Ζώνες Ασφαλείας Εμπρός & Πίσω Καθισμάτων με κλείδωμα έκτακτης ανάγκης (ELR)

Ρυθμιζόμενος Περιοριστής Ταχύτητας

Ευφυής Περιοριστής Ταχύτητας

Σημεία Πρόσδεσης ISO Fix / I-SIZE

Lane Departure Warning (LDW)

Lane Keeping Assist System

Low Speed Brake System

Low Speed Following

Road Departure Mitigation

Traffic Sign Recognition System

Vehicle Stability Assist (VSA)

Εμπρός Προσκέφαλα που αποτρέπουν τραυματισμό από τράνταγμα

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

Σύστημα Immobiliser

Κεντρικό κλείδωμα με 2 τηλεχειριστήρια

Σύστημα Συναγερμού

Επιλέξιμο Ξεκλείδωμα Θυρών

Smart Entry & Start

Κάλυμμα χώρου αποσκευών

⬤ (συμπερ. T/gate)

⬤ (συμπερ. T/gate)

⬤ (συμπερ. T/gate)

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ – ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

Πάνελ εσωτερικού

Ασημί

Ασημί

Εσωτερικές λαβές θυρών

Ασημί

Ασημί

Ασημί

Πεντάλ

Normal

Normal

Normal

Τιμόνι – Δέρμα

Επένδυση

Ύφασμα (Μαύρο)

Συνθετικό Δέρμα & Ύφασμα  (Μαύρο)

Ανοιχτό Γκρι Συνθετικό Δέρμα & Ύφασμα 

Exclusive Styling (θέση)

Πορτοκαλί διάκοσμος στην Εμπρός Κονσόλα πορτοκαλί ραφές στο τιμόνι και τα καθίσματα

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ & ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Agile Handle Assist (AHA)

ECON Mode

Drive Mode

Econ/ Sport/

Normal

Econ/ Sport/

Normal

Econ/ Sport/

Normal

Ηλεκτρικό Χειρόφρενο με Αυτόματο Brake Hold

Brake Hold

Electric Power Steering (EPS)

Electric Power Steering – Μεταβλητός λόγος υποπολλαπλασιασμού

Hill Start Assist (HSA)

Hill Descent Control

HEV Mode

Multi Info Display

Paddle Shift (Χειριστήρια αλλαγών στο τιμόνι)

Έλεγχος Αναγεννητικής Πέδησης (Paddle)

ΑΝΕΣΕΙΣ & ΕΥΚΟΛΙΕΣ

Παροχή 12V (Θέση)

Μπροστά

Μπροστά

Μπροστά

Κλιματισμός (A/C)

Single Auto

Dual Zone Auto

Κλιματισμός (A/C) – Πίσω αεραγωγός

Αυτόματος αντιθαμβωτικός μεσαίος καθρέπτης

Αυτόματοι Καθαριστήρες

Άγκιστρο διχτυού φορτίου

⬤ (x4)

⬤ (x4)

⬤ (x2)

Cruise Control – Adaptive

Εξωτερικοί Καθρέπτες – Ηλεκτρικά Ρυθμιζόμενοι

Εξωτερικοί Καθρέπτες – Θερμαινόμενοι

Εξωτερικοί Καθρέπτες – Ηλεκτρικά Αναδιπλούμενοι

Εξωτερικοί Καθρέπτες – Κλίση εξωτερικού καθρέφτη κατά την όπισθεν

Υποβραχιόνιο Οδηγού και Συνοδηγού

Ηλεκτρικά Παράθυρα Μπροστά & Πίσω

Κάθισμα Οδηγού – Μηχανική Ρύθμιση Ύψους

Εμπρός Καθίσματα – Τσέπες

Συνοδηγού

Οδηγού & Συνοδηγού

Οδηγού & Συνοδηγού

Θερμαινόμενο Εμπρός Παρμπρίζ

Wipers

Wipers

Θερμαινόμενα Καθίσματα – Εμπρός

Θερμαινόμενο Τιμόνι

Η λειτουργία τηλεχειριστηρίου περιλαμβάνει

 

Παράθυρα

 

Καθρέπτες & Παράθυρα

Υποδαπέδιος αποθηκευτικός χώρος

⬤ + Ιμάντας

Magic Seats

Αισθητήρες Παρκαρίσματος (Εμπρός 4: Πίσω 4)

Ηλεκτρική πίσω πόρτα (Handsfree)

⬤ (με Walk Away Close’)

⬤ (με Walk Away Close’)

Διαιρούμενος Πίσω Πάγκος

60/40

60/40

60/40

Κεντρικό Υποβραχιόνιο Πίσω Καθισμάτων

Κάμερα Οπισθοπορείας

Καθρέπτες Αλεξηλίων

Τιμόνι ρυθμιζόμενο ως προς την κλίση και την απόσταση

ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΦΩΤΑ

Κρυφός φωτισμός (Οροφή)

Πλαφονιέρα

Φως Ανάγνωσης (Μπροστά)

Φωτισμός οργάνων

Φως ανάγνωσης πίσω

Φωτισμός καθρέφτη αλεξηλίου

Φως χώρου αποσκευών

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Honda CONNECT με Πλοήγηση
(οθόνη αφής 9″, AM/FM/DAB, Apple Carplay και Android Auto, live traffic info)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BluetoothTM Hands Free Telephone (HFT)

 

 

 

Ηχεία

4

6 (4 ηχεία και 2 tweeters)

10 (4 ηχεία, 4 tweeters, CTR & Subwoofer)

Ηχεία – Premium Audio

Ηχεία – Εμπρός Tweeter

Ηχεία – Κεντρικά

Subwoofer

Χειριστήρια Ηχοσυστήματος στο Τιμόνι

USB Μπροστά, Αριθμός

1 USB&1CHG

1 USB&1CHG

1 USB&1CHG

USB Πίσω, Αριθμός

2

2

Ασύρματο Apple Carplay

Ασύρματη Φόρτιση

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Δίχρωμη οροφή

Λογότυπο

e:HEV

Εξωτερικές λαβές θυρών στο χρώμα του αμαξώματος

Μάσκα

Χρώμα Αμαξώματος

Χρώμα Αμαξώματος

Χρώμα Αμαξώματος (+Τρίχρωμο μοτίβο)

Χρώμα καθρεφτών

Χρώμα Αμαξώματος

Χρώμα Αμαξώματος

2-χρωμη οροφή

Ράγες Οροφής

Αεροτομή

Exclusive Styling (θέση)

Πορτοκαλί διάκοσμος κάτω τμήματος θυρών/ Τρίχρωμο μοτίβο στη γρίλια

Διάκοσμος Παραθύρων

Low gloss

High gloss

High gloss

ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΦΩΤΑ

Active Cornering Lights (Ενεργά Φώτα Στροφής)

LED

Auto Headlights (Αυτόματοι Προβολείς)

Auto Headlight Adjuster (Αυτόματος Ρυθμιστής Προβολέων)

LED Daytime Running Light (Φώτα Ημέρας  LED)

Εμπρός Φώτα Ομίχλης

LED

LED

Headlight Auto On/Off Timer (Λειτουργία Coming Home / Leaving Home)

Τύπος Προβολέων

LED

LED

LED

High Beam Support System (HSS) – Σύστημα Υποστήριξης Μεγάλης Σκάλας

 

 

 

 

 

Πίσω Φώτα

Κόκκινα & Διαυγή Κάτοπτρα (LED)

Εμπρός Φλας

LED με διαδοχικό μοτίβο φωτισμού

ΤΡΟΧΟΙ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ

Λύση για Διάτρηση Ελαστικού

Κιτ Επισκευής Ελαστικού

Διαστάσεις Ελαστικών Εμπρός/Πίσω

225/50 R18

225/50 R18

225/50 R18

Ζάντες Αλουμινίου

Διάσταση και σχέδιο ζαντών

18″ Black cut

18″ Black cut

18″ Black cut

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. Καλησπέρα,

    ευχαριστώ δεν θα πάρω ! Πολύ όμορφο, πολύ ποιοτικό, πολύ ιδιαίτερο,
    αλλά .. 355 λίτρα χώρος αποσκευών ….
    Λόγω μπαταρίας βέβαια , αλλά είναι πολύ λίγο.

    By the way παρατηρώ ότι ενώ βγάζανε τα tesla χειρότερα σε σχέση με άλλα (παλαιότερα),
    από το model 3 του 21 και μετά (κ model Y)
    τα βγάζουν όλοι καλύτερα στα συγκριτικά τέστ. Και από άποψη μπαταρίας και απόδοσης και προ πάντων χώρων και αποσκευών. Το model Y έχει σχεδόν 1000 λίτρα χώρο αποσκευών (μπροστά και πίσω), όταν σε ίδιο μήκος τα συμβατικά έχουν 550 και τα υβριδικά 400. Επιπλέον έχει και κάτω από τα πίσω καθίσματα.
    Δεν ήμουνα fan της Tesla, αλλά τώρα βλέπω ότι όντως είναι πιο μπροστά από άλλους σε σχεδόν όλους τους τομείς

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!