Αποκλειστικά με υβριδικό σύστημα e:HEV, με ελκυστική σχεδίαση και σπορ προσανατολισμό το νέο HR-V θα είναι διαθέσιμο στην χώρα μας από τα τέλη Ιανουαρίου.
Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την διορατική κίνηση των ανθρώπων της Honda όταν παρουσίασαν ένα τρίπορτο υπερυψωμένο μοντέλο με 1.600άρη κινητήρα που είχε την κίνηση μόνο στους μπροστινούς τροχούς. Τι ιεροσυλία! Βλέπετε εκείνη την εποχή, όταν κυκλοφόρησε το πρώτη HR-V (1998-2006) ένα καλό SUV έπρεπε να είχε έναν δίλιτρο κινητήρα και κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Όπως ήταν το CR-V.
Ωστόσο, με τον καιρό τα SUV απέκτησαν εκρηκτική δημοφιλικότητα και με το πέρασμα στο downsizing χάθηκε και το ενδιαφέρον για την τετρακίνηση. Και μετά από ένα διάλλειμα επέστρεψε και το HR-V στην 2η του γενιά και πλέον στην 3η του που περνά την Honda σε μία νέα εποχή.
Καταρχήν, θα προσφέρεται μόνο ως υβριδικό με το σύστημα e:HEV, το οποίο αρχικά γνωρίσαμε αρχικά από το δίλιτρο CR-V και στη συνέχεια από τα Jazz/ Jazz Crosstar. Η τελευταία διάταξη περνά στο νέο HR-V (θα την δούμε και στο νέο Civic που θα κυκλοφορήσει τέλη 2022) με αποδοτικότερη λειτουργία που φτάνει τους 131 ίππους (βάσει της μέγιστης ισχύος του ηλεκτρικού μοτέρ) και τα 253 Nm ροπής.
Συγκεκριμένα, ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.498 κ.εκ. αποδίδει 107 ίππους και συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ εκ των οποίων το ένα λειτουργεί ως γεννήτρια. Την μετάδοση και την διαχείριση ισχύος αναλαμβάνει το eCVT (περισσότερα για το τρόπο λειτουργίας μπορείτε να δείτε εδώ) που δεν έχει μήτε μετατροπέα ροπής, μήτε γρανάζια για να κινήσει τους μπροστινούς τροχούς. Σημειώστε πως η σχέση μετάδοσης είναι πιο «κοντή» από ότι στο Jazz, ενώ η μπαταρία είναι μεγαλύτερη (στην 1 kWh με 60 αντί για 48 στοιχεία).
Η Honda δίνει μία μέση κατανάλωση στα 5,4 λίτρα/100 χλμ., μία τιμή που, κατά την πρώτη μου επαφή με το νέο HR-V στην Φρανκφούρτη, διαπίστωσα πως είναι πολύ εφικτό να πετύχεις . Αυτό που γίνεται άμεσα αντιληπτό είναι το πόσο ευχάριστο είναι οδηγικά το αυτοκίνητο με μια σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης (πίσω, ημιάκαμπτος) ώστε να αναδειχθεί το σπορ στοιχείο. Απόρροια και της νέας πλατφόρμας Global Small Platform.
Ταυτόχρονα, η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή και τα ντεσιμπέλ ανεβαίνουν μόνο κατά την απότομη επιτάχυνση αφού η λειτουργία του κιβωτίου μονής σχέσεις μας παραπέμπει σε αυτή ενός CVT. Δίχως να μοιάζει καν, ενώ κάποιες στιγμές που σου δίνεται τεχνητά μια αλλαγή σχέσης είναι ένα τρικ με το ανέβασμα σ.α.λ. του κινητήρα ώστε ο οδηγός να έχει μια πιο φυσική αίσθηση. Από πλευράς επιδόσεων η Honda δίνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 10,6 δλ. και τελική στα 170 χλμ./ώρα. Όπως λέει και η Honda στο νέο HR-V δόθηκε πρώτη προτεραιότητα στην κατανάλωση και στα σπορ χαρακτηριστικά.
Από εκεί και πέρα το νέο HR-V αντικατοπτρίζει τη νέα εποχή που μπαίνει η Honda με την υβριδική αύρα που χαρακτηρίζει αισθητικά το αμάξωμα των 4,34 μέτρων (+6,6 εκ. από το απερχόμενο μοντέλο). Η κάθετη μάσκα με τις λεπτές γρίλιες, τα λεπτά φωτιστικά σώματα με τα πίσω να τα γεφυρώνει μια LED λωρίδα και γενικότερα η όλη εικόνα είναι απόλυτα αρμονική με ένα απέριττο στιλ που το βρίσκω πολύ ελκυστικό. Σημειώστε δε πως η απόσταση από το έδαφος είναι στα 18,8 εκατοστά, ότι πρέπει για βόλτες στους χωματόδρομους.
Ανοίγοντας την πόρτα το ταμπλό μας παραπέμπει ευθέως στου Jazz ή καλύτερα στου νέου Civic. Στο κέντρο υπάρχει μια πολύ εύχρηστη και με πολύ καλά γραφικά οθόνη αφής 9,0’’, ενώ ο ψηφιακός πίνακας είναι στις 7,0’’ και είναι και αυτός στάνταρ. Η παρουσία των φυσικών διακοπτών είναι ευπρόσδεκτη, ενώ οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι περισσότεροι από ότι περιμένεις.
Εντυπωσιακά μεγάλοι είναι οι χώροι για τους πίσω επιβάτες (συνδράμει και το αυξημένο κατά 6,6 εκ. πλάτος, συνολικά στα 1,79 μέτρα) με περίσσεια αέρα για τα γόνατα και τα κεφάλια τους, αλλά το πορτμπαγκάζ των 319 λίτρων με το τετραγωνισμένο σχήμα θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερο. Ευπρόσδεκτο είναι και το Magic Seat, ένα στοιχείο που μεταφέρεται από το Jazz και επιτρέπει την έξυπνη και πρακτική διαρρύθμιση των πίσω καθισμάτων.
Αυτές ήταν οι πρώτες μου εντυπώσεις από το νέο Honda HR-V στην γερμανική άσφαλτο (παρακάτω τα τεχνικά χαρακτηριστικά). Στην Ελλάδα το περιμένουμε από τον Φεβρουάριο, ενώ λίγο νωρίτερα θα γνωρίζουμε και τις τιμές πώλησης ενός SUV που έχει να προτάξει ένα ξεχωριστό σύνολο, ένα αποδοτικό υβριδικό σύστημα, καλούς χώρους με πλήρη εξοπλισμό και σπορτίφ διάθεση.
Έκδοση |
Elegance |
Advance |
Advance Style |
Τύπος αμαξώματος |
5D SUV |
||
Τύπος κινητήρα |
Petrol Hybrid |
||
Μετάδοση κίνησης |
2WD |
||
Κιβώτιο |
eCVT |
||
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
|||
Τύπος Κινητήρα |
i-MMD |
||
Ονομασία Κινητήρα |
Intelligent Multi Mode Drive |
||
Κυβισμός (cc) |
1498cm3 |
||
Διάμετρος X Διαδρομή (mm) |
73×89.5 |
||
Σχέση Συμπίεσης |
13.5:1 |
||
Σύστημα Βαλβίδων |
Κίνηση με καδένα, DOHC, VTEC (4 βαλβίδες ανά κύλινδρο) |
||
Πρότυπο Εκπομπών Ρύπων |
EURO 6d |
||
Τύπος Καυσίμου |
Αμόλυβδη (95) |
||
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ |
|||
Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα (kW @ rpm) |
79@6000-6400 |
||
Μέγιστη Ισχύς Κινητήρα (PS@rpm) |
107@6000-6400 |
||
Μέγιστη Ροπή Κινητήρα (NM@rpm) |
131@4500-5000 |
||
Μέγιστη Ισχύς Ηλεκτροκινητήρα |
96[131] |
||
Μέγιστη Ροπή Ηλεκτροκινητήρα (Nm) |
253 |
||
0 → 100 km/h (δευτ) |
10.6 |
10.7 |
10.7 |
Τελική ταχύτητα (km/h) |
170 |
||
Επίπεδο θορύβου εσωτερικού (dB) |
66.0 |
||
ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ & ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΡΥΠΩΝ |
|||
WLTC * |
|||
Χαμηλό – CO2 g/km |
104 |
104 |
104 |
Μεσαίο – CO2 g/km |
94 |
94 |
94 |
Υψηλό – CO2 g/km |
103 |
103 |
103 |
Πολύ Υψηλό – CO2 g/km |
162 |
162 |
162 |
Μικτός Κύκλος – CO2 g/km |
122 |
122 |
122 |
Χαμηλό – FC l/100km |
4,6 |
4,6 |
4,6 |
Μεσαίο – FC l/100km |
4,1 |
4,1 |
4,1 |
Υψηλό – FC l/100km |
4,6 |
4,6 |
4,6 |
Πολύ Υψηλό – FC l/100km |
7,1 |
7,1 |
7.1 |
Μικτός Κύκλος – FC l/100km |
5,4 |
5,4 |
5,4 |
NEDC * |
|||
Στην πόλη CO2 g/km |
72 |
72 |
72 |
Εκτός πόλης CO2 g/km |
110 |
110 |
110 |
Μικτός Κύκλος CO2 g/km |
96 |
96 |
96 |
Στην πόλη (l/100km) |
3,1 |
3,1 |
3,1 |
Εκτός πόλης (l/100km) |
4,8 |
4,8 |
4,8 |
Μικτός Κύκλος (l/100km) |
4,2 |
4,2 |
4,2 |
WVTA |
|||
Μονοξείδιο του Άνθρακα CO (mg/km) |
58,2 |
58,2 |
58,2 |
Σύνολο Υδρογονανθράκων HC (mg/km) |
5,7 |
5,7 |
5,7 |
Υδρογονάνθρακες εκτός Μεθανίου NMHC (mg/km) |
4,6 |
4,6 |
4,6 |
Οξείδια του Αζώτου NOx (mg/km) |
4,4 |
4,4 |
4,4 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ |
|||
Μήκος (mm) |
4.340 |
||
Πλάτος (mm) |
1.790 |
||
Συνολικό Πλάτος (mm) με Αναδιπλωμένο Εξωτερικό Καθρέφτη |
1.866 |
||
Πλάτος με Εξωτερικό Καθρέφτη (mm) |
2.028,17 |
||
Ύψος – Χωρίς Φορτίο (mm) |
1.582 |
||
Μεταξόνιο (mm) |
2.610 |
||
Μετατρόχιο Εμπρός (mm) |
1.535 |
||
Μετατρόχιο Πίσω (mm) |
1.540 |
||
Απόσταση από το Έδαφος – με Οδηγό (mm) |
188(MRO) |
188(MRO) |
188(MRO) |
Απόσταση από το Έδαφος – με Πλήρες Φορτίο (mm) |
150.17 |
150.68 |
150.60 |
Ακτίνα στροφής – αμαξώματος (m) |
11,3 (εκτός ελαστικού) |
||
Ακτίνα στροφής – τροχών (m) |
5,5 |
||
Τιμόνι Στροφές από τέρμα σε τέρμα (περιστροφές τιμονιού) |
2,4 |
||
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ |
|||
Ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) |
40 |
||
Δυναμικότητα καθισμάτων (άτομα) |
5 |
||
Χώρος αποσκευών – Με το Πίσω Κάθισμα Αναδιπλωμένο, Φορτίο Μέχρι την Οροφή (λίτρα, μέθοδος VDA) συμπερ. υποδαπέδιου αποθηκευτικού χώρου |
335 |
335 |
320 |
Χώρος αποσκευών – Με το Πίσω Κάθισμα Αναδιπλωμένο, Φορτίο Μέχρι την Οροφή (λίτρα, μέθοδος VDA) |
1289 |
1289 |
1274 |
Χώρος αποσκευών – Με το Πίσω Κάθισμα Αναδιπλωμένο, Φορτίο Μέχρι την Οροφή (λίτρα, μέθοδος VDA) συμπερ. υποδαπέδιου αποθηκευτικού χώρου |
1305 |
1305 |
1290 |
Χώρος αποσκευών – Με το Πίσω Κάθισμα Αναδιπλωμένο, Φορτίο Μέχρι το Παράθυρο (λίτρα, μέθοδος VDA) |
971 |
971 |
956 |
Χώρος αποσκευών – Με το Πίσω Κάθισμα Αναδιπλωμένο, Φορτίο Μέχρι το Παράθυρο (λίτρα, μέθοδος VDA) συμπερ. υποδαπέδιου αποθηκευτικού χώρου |
987 |
987 |
972 |
ΒΑΡΟΣ |
|||
Απόβαρο (kg) |
1380 – 1401 |
||
Μέγ. Επιτρεπόμενο Βάρος (kg) |
1.870 |
||
Ωφέλιμο Φορτίο (kg) |
469-490 |
||
Μέγ. Επιτρεπόμενο ΒάροςΆξονα – Εμπρός/Πίσω (kg) |
1030 / 890 |
||
Μέγιστο Φορτίο Οροφής (kg) |
45 |
45 |
50 |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ |
|||
Τύπος κιβωτίου |
eCVT |
||
Λόγος μετάδοσης 1ης σχέσης (Εμπρόσθια στο CVT στην θέση D) |
Για θερμικό κινητήρα : 0.806 |
||
Τελική μετάδοση |
3.909 |
3.909 |
3.909 |
ΑΣΦΑΛΕΙΑ |
|||
ABS (Anti-Lock Braking System) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Αερόσακοι – Εμπρός Οδηγού & Συνοδηγού |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Αερόσακοι – Συνοδηγού SRS Αερόσακος με Διακόπτη Απενεργοποίησης |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Αερόσακοι – Πλευρικοί (Εμπρός) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Αερόσακοι – Πλευρικοί Τύπου Κουρτίνας (Εμπρός και Πίσω) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Blind Spot Information με Cross Traffic Monitor |
– |
⬤ |
⬤ |
Brake Assist (BA) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Collision Mitigation Braking System |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Collision Mitigation Throttle Control |
⬤(RR&FR) |
⬤(RR&FR) |
⬤(RR&FR) |
Deflation Warning System (DWS) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Driver SRS Airbag (Single Stage inflation) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
eCall (Europe) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Electronic Brakeforce Distribution (EBD) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Emergency Stop Signal |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Forward Collision Warning |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Ζώνες Ασφαλείας Εμπρός & Πίσω Καθισμάτων με κλείδωμα έκτακτης ανάγκης (ELR) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Ρυθμιζόμενος Περιοριστής Ταχύτητας |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Ευφυής Περιοριστής Ταχύτητας |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Σημεία Πρόσδεσης ISO Fix / I-SIZE |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Lane Departure Warning (LDW) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Lane Keeping Assist System |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Low Speed Brake System |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Low Speed Following |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Road Departure Mitigation |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Traffic Sign Recognition System |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Vehicle Stability Assist (VSA) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Εμπρός Προσκέφαλα που αποτρέπουν τραυματισμό από τράνταγμα |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ |
|||
Σύστημα Immobiliser |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Κεντρικό κλείδωμα με 2 τηλεχειριστήρια |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Σύστημα Συναγερμού |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Επιλέξιμο Ξεκλείδωμα Θυρών |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Smart Entry & Start |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Κάλυμμα χώρου αποσκευών |
⬤ (συμπερ. T/gate) |
⬤ (συμπερ. T/gate) |
⬤ (συμπερ. T/gate) |
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ – ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ |
|||
Πάνελ εσωτερικού |
– |
Ασημί |
Ασημί |
Εσωτερικές λαβές θυρών |
Ασημί |
Ασημί |
Ασημί |
Πεντάλ |
Normal |
Normal |
Normal |
Τιμόνι – Δέρμα |
– |
⬤ |
⬤ |
Επένδυση |
Ύφασμα (Μαύρο) |
Συνθετικό Δέρμα & Ύφασμα (Μαύρο) |
Ανοιχτό Γκρι Συνθετικό Δέρμα & Ύφασμα |
Exclusive Styling (θέση) |
– |
– |
Πορτοκαλί διάκοσμος στην Εμπρός Κονσόλα πορτοκαλί ραφές στο τιμόνι και τα καθίσματα |
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ & ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ |
|||
Agile Handle Assist (AHA) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
ECON Mode |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Drive Mode |
Econ/ Sport/ Normal |
Econ/ Sport/ Normal |
Econ/ Sport/ Normal |
Ηλεκτρικό Χειρόφρενο με Αυτόματο Brake Hold |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Brake Hold |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Electric Power Steering (EPS) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Electric Power Steering – Μεταβλητός λόγος υποπολλαπλασιασμού |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Hill Start Assist (HSA) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Hill Descent Control |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
HEV Mode |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Multi Info Display |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Paddle Shift (Χειριστήρια αλλαγών στο τιμόνι) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Έλεγχος Αναγεννητικής Πέδησης (Paddle) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
ΑΝΕΣΕΙΣ & ΕΥΚΟΛΙΕΣ |
|||
Παροχή 12V (Θέση) |
Μπροστά |
Μπροστά |
Μπροστά |
Κλιματισμός (A/C) |
Single Auto |
Dual Zone Auto |
|
Κλιματισμός (A/C) – Πίσω αεραγωγός |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Αυτόματος αντιθαμβωτικός μεσαίος καθρέπτης |
– |
⬤ |
⬤ |
Αυτόματοι Καθαριστήρες |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Άγκιστρο διχτυού φορτίου |
⬤ (x4) |
⬤ (x4) |
⬤ (x2) |
Cruise Control – Adaptive |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Εξωτερικοί Καθρέπτες – Ηλεκτρικά Ρυθμιζόμενοι |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Εξωτερικοί Καθρέπτες – Θερμαινόμενοι |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Εξωτερικοί Καθρέπτες – Ηλεκτρικά Αναδιπλούμενοι |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Εξωτερικοί Καθρέπτες – Κλίση εξωτερικού καθρέφτη κατά την όπισθεν |
– |
⬤ |
⬤ |
Υποβραχιόνιο Οδηγού και Συνοδηγού |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Ηλεκτρικά Παράθυρα Μπροστά & Πίσω |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Κάθισμα Οδηγού – Μηχανική Ρύθμιση Ύψους |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Εμπρός Καθίσματα – Τσέπες |
Συνοδηγού |
Οδηγού & Συνοδηγού |
Οδηγού & Συνοδηγού |
Θερμαινόμενο Εμπρός Παρμπρίζ |
– |
Wipers |
Wipers |
Θερμαινόμενα Καθίσματα – Εμπρός |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Θερμαινόμενο Τιμόνι |
– |
⬤ |
⬤ |
Η λειτουργία τηλεχειριστηρίου περιλαμβάνει |
Παράθυρα |
Καθρέπτες & Παράθυρα |
|
Υποδαπέδιος αποθηκευτικός χώρος |
⬤ |
⬤ |
⬤ + Ιμάντας |
Magic Seats |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Αισθητήρες Παρκαρίσματος (Εμπρός 4: Πίσω 4) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Ηλεκτρική πίσω πόρτα (Handsfree) |
– |
⬤ (με Walk Away Close’) |
⬤ (με Walk Away Close’) |
Διαιρούμενος Πίσω Πάγκος |
60/40 |
60/40 |
60/40 |
Κεντρικό Υποβραχιόνιο Πίσω Καθισμάτων |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Κάμερα Οπισθοπορείας |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Καθρέπτες Αλεξηλίων |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Τιμόνι ρυθμιζόμενο ως προς την κλίση και την απόσταση |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΦΩΤΑ |
|||
Κρυφός φωτισμός (Οροφή) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Πλαφονιέρα |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Φως Ανάγνωσης (Μπροστά) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Φωτισμός οργάνων |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Φως ανάγνωσης πίσω |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Φωτισμός καθρέφτη αλεξηλίου |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Φως χώρου αποσκευών |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ |
|||
Honda CONNECT με Πλοήγηση |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
BluetoothTM Hands Free Telephone (HFT) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Ηχεία |
4 |
6 (4 ηχεία και 2 tweeters) |
10 (4 ηχεία, 4 tweeters, CTR & Subwoofer) |
Ηχεία – Premium Audio |
– |
– |
⬤ |
Ηχεία – Εμπρός Tweeter |
– |
⬤ |
⬤ |
Ηχεία – Κεντρικά |
– |
– |
⬤ |
Subwoofer |
– |
– |
⬤ |
Χειριστήρια Ηχοσυστήματος στο Τιμόνι |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
USB Μπροστά, Αριθμός |
1 USB&1CHG |
1 USB&1CHG |
1 USB&1CHG |
USB Πίσω, Αριθμός |
– |
2 |
2 |
Ασύρματο Apple Carplay |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Ασύρματη Φόρτιση |
– |
– |
⬤ |
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ |
|||
Δίχρωμη οροφή |
– |
– |
⬤ |
Λογότυπο |
e:HEV |
||
Εξωτερικές λαβές θυρών στο χρώμα του αμαξώματος |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Μάσκα |
Χρώμα Αμαξώματος |
Χρώμα Αμαξώματος |
Χρώμα Αμαξώματος (+Τρίχρωμο μοτίβο) |
Χρώμα καθρεφτών |
Χρώμα Αμαξώματος |
Χρώμα Αμαξώματος |
2-χρωμη οροφή |
Ράγες Οροφής |
– |
– |
⬤ |
Αεροτομή |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Exclusive Styling (θέση) |
– |
– |
Πορτοκαλί διάκοσμος κάτω τμήματος θυρών/ Τρίχρωμο μοτίβο στη γρίλια |
Διάκοσμος Παραθύρων |
Low gloss |
High gloss |
High gloss |
ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΦΩΤΑ |
|||
Active Cornering Lights (Ενεργά Φώτα Στροφής) |
– |
– |
LED |
Auto Headlights (Αυτόματοι Προβολείς) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Auto Headlight Adjuster (Αυτόματος Ρυθμιστής Προβολέων) |
– |
– |
⬤ |
LED Daytime Running Light (Φώτα Ημέρας LED) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Εμπρός Φώτα Ομίχλης |
– |
LED |
LED |
Headlight Auto On/Off Timer (Λειτουργία Coming Home / Leaving Home) |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Τύπος Προβολέων |
LED |
LED |
LED |
High Beam Support System (HSS) – Σύστημα Υποστήριξης Μεγάλης Σκάλας |
⬤ |
⬤ |
⬤
|
Πίσω Φώτα |
Κόκκινα & Διαυγή Κάτοπτρα (LED) |
||
Εμπρός Φλας |
LED με διαδοχικό μοτίβο φωτισμού |
||
ΤΡΟΧΟΙ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ |
|||
Λύση για Διάτρηση Ελαστικού |
Κιτ Επισκευής Ελαστικού |
||
Διαστάσεις Ελαστικών Εμπρός/Πίσω |
225/50 R18 |
225/50 R18 |
225/50 R18 |
Ζάντες Αλουμινίου |
⬤ |
⬤ |
⬤ |
Διάσταση και σχέδιο ζαντών |
18″ Black cut |
18″ Black cut |
18″ Black cut |
Καλησπέρα,
ευχαριστώ δεν θα πάρω ! Πολύ όμορφο, πολύ ποιοτικό, πολύ ιδιαίτερο,
αλλά .. 355 λίτρα χώρος αποσκευών ….
Λόγω μπαταρίας βέβαια , αλλά είναι πολύ λίγο.
By the way παρατηρώ ότι ενώ βγάζανε τα tesla χειρότερα σε σχέση με άλλα (παλαιότερα),
από το model 3 του 21 και μετά (κ model Y)
τα βγάζουν όλοι καλύτερα στα συγκριτικά τέστ. Και από άποψη μπαταρίας και απόδοσης και προ πάντων χώρων και αποσκευών. Το model Y έχει σχεδόν 1000 λίτρα χώρο αποσκευών (μπροστά και πίσω), όταν σε ίδιο μήκος τα συμβατικά έχουν 550 και τα υβριδικά 400. Επιπλέον έχει και κάτω από τα πίσω καθίσματα.
Δεν ήμουνα fan της Tesla, αλλά τώρα βλέπω ότι όντως είναι πιο μπροστά από άλλους σε σχεδόν όλους τους τομείς