NEA

Τα Peugeot e-208 & e-2008 θα μπορούν να πηγαίνουν λίγο πιο μακριά

Οι τελευταίες εξελίξεις στις 100% ηλεκτρικές εκδόσεις του νέου PEUGEOT 208 και 2008 θα προσθέσουν από τις αρχές του 2022 πάνω από 25 χιλιόμετρα αυτονομία (δηλαδή 8% αύξηση) – κατά WLTP – και  αρκετά μεγαλύτερη σε πραγματικές συνθήκες.

Και τα δύο μοντέλα λανσαρίστηκαν στο τέλος του 2019 και ήδη παραχθεί πάνω από 90.000 οχήματα. Βασισμένα στην πλατφόρμα eCMP (Common Modular Platform), εφοδιασμένα με μία μπαταρία 50 kWh και έναν 100% ηλεκτρικό κινητήρα 136 ίππων και ροπής 260 Nm, αυτά τα δύο μοντέλα θα παρουσιάσουν τις τελευταίες τεχνολογικές τους εξελίξεις, οι οποίες θα προσφέρουν περισσότερη αυτονομία στους χρήστες τους.

Πρώτα απ’ όλα, τα ελαστικά έχουν αναβαθμιστεί σε «Α» κλάσης, προσφέροντας μεγαλύτερη αποδοτικότητα, χάρη στη χαμηλότερη αντίσταση κύλισης. Αυτό αφορά στους τροχούς 16 ιντσών του  e-208 και 17 ιντσών του e-2008. Επιπρόσθετα, έχει αλλάξει η μονή σχέση μετάδοσης του αυτόματου κιβωτίου (προφανώς έχει γίνει μακρύτερη), γεγονός το οποίο βελτιστοποιεί  την αυτονομία και τα ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο.

Τέλος, μία νέα αντλία θερμότητας με αισθητήρα υγρασίας εγκαταστάθηκε στην κορυφή του παρμπρίζ και τελειοποιεί την αποδοτικότητα  σε θέρμανση και ψύξη. Οι πληροφορίες που μεταδίδονται από αυτόν τον αισθητήρα καθιστούν δυνατό τον ακριβή έλεγχο της ανακύκλωσης του αέρα στην καμπίνα του επιβάτη και τελικά, συγκρατούν την κατανάλωση ενέργειας  της μπαταρίας  κατά  τη θέρμανση και τη διατήρηση της θερμοκρασίας μέσα στο όχημα. Η τελευταία αυτή βελτίωση είναι ιδιαίτερα σημαντική όταν επικρατούν χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίας

Συνοψίζοντας, όλες αυτές οι εξελίξεις θα εξασφαλίσουν την αυξημένη αυτονομία κατά WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures):

  • To νέο PEUGEOT e-208 θα διαθέτει πλέον πάνω από 362 χλμ. αυτονομία, αύξηση 22 χλμ.
  • Το νέο PEUGEOT e-2008 θα διαθέτει πλέον πάνω από 345 χλμ. αυτονομία, αύξηση 25 χλμ.

Αλλά πέραν των ουσιαστικών αυξήσεων στην αυτονομία, βάσει του WLTP, υπάρχουν επίσης σημαντικές αυξήσεις της τάξεως των 40 χλμ. στη χρήση σε πραγματικές συνθήκες και συγκεκριμένα, σε συνθήκες κυκλοφοριακής κίνησης και εξωτερικής θερμοκρασίας κοντά στους 0°C.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button