NEAPINED

Οι τιμές πώλησης του νέου Honda HR-V στην Ελλάδα

Το νέο Honda HR-V e:HEV αναμένεται να ξεκινήσει τις πωλήσεις του στην Ελλάδα στα τέλη Ιανουαρίου 2022.

Η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε τις τιμές πώλησης του ολοκαίνουργιου Honda HR-V που θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού: την Elegance, την Advance και την Advance Style με τις τιμές να διαμορφώνονται στα 32.500€, τα 35.300€ και τα 38.500€, αντίστοιχα. Αναλυτικά:

ΕΚΔΟΣΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥCO2ΤΕΛΗΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ
HR-V 1.5 HYBRID CVT ELEGANCE1220€32.500€
HR-V 1.5 HYBRID CVT ADVANCE1220€35.300€
HR-V 1.5 HYBRID CVT ADVANCE STYLE1220€38.500€
Οι τιμής πώλησης του νέου Honda HR-V e:HEV

Το νέο HR-V υιοθετεί ένα σύγχρονο coupe-SUV αμάξωμα που σε κατακτά με τη σχεδιαστική του απλότητα, ενώ το εξαιρετικά ευρύχωρο και ευπροσάρμοστο εσωτερικό είναι πιο φιλικό προς το χρήστη και πιο άνετο. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην άριστη ενσωμάτωση του συστήματος κίνησης της Honda και στην κεντρική διάταξη του ρεζερβουάρ. Το αποτέλεσμα είναι μία κορυφαία ευρυχωρία για την κατηγορία, και ασυναγώνιστη ευελιξία, χάρη στα ευπροσάρμοστα καθίσματα Magic Seats που προσφέρουν δύο δυνατότητες αναδίπλωσης (επίπεδη ή όρθια διάταξη), ανάλογα με τις απαιτήσεις φόρτωσης.

Το νέο HR-V προσφέρει μία μοναδική οδηγική εμπειρία με άμεση απόκριση και εξαιρετική απόδοση χάρη στο ισχυρό και αποδοτικό υβριδικό σύστημα e:HEV της Honda με δύο ηλεκτροκινητήρες (στάνταρ για πρώτη φορά στο HR-V). Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες που λειτουργούν σε συνεργασία με έναν βενζινοκινητήρα 1.5L DOHC i-VTEC κύκλου Atkinson, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα καινοτόμο κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης σε συνδυασμό με μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος. Το σύστημα βασίζεται στην τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η Honda μέσα την 20ετή ενασχόλησή της με την υβριδική τεχνολογία των αυτοκινήτων δρόμου και τη Formula 1. 

Για το HR-V, η ισχύς του e:HEV αυξήθηκε από 109PS  που ήταν στο Jazz, στα 96kW (131PS) με ροπή  253Nm. Επίσης, το σύστημα e:HEV στο HR-V είναι πιο συμπαγές σε σχέση με του Jazz και έχει υψηλότερο επίπεδο ενεργειακής πυκνότητας που του επιτρέπει να παράγει περισσότερη ροπή. Ο αριθμός των στοιχείων στη μπαταρία έχει αυξηθεί κατά 25%, παρέχοντας μεγαλύτερη ικανότητα αποθήκευσης και χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας έναντι του 80kW Jazz, με τη μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU) τώρα να είναι μικρότερη και ενσωματωμένη στο διαμέρισμα του κινητήρα, ενώ είναι και υγρόψυκτη αντί αερόψυκτη, για βελτιωμένη διαχείριση της θερμότητας. Η μείωση της σχέσης μετάδοσης μεταξύ ηλεκτροκινητήρα και τροχών βελτιώνει περαιτέρω τις δυναμικές επιδόσεις του HR-V. 

Το αποτέλεσμα είναι ένα αβίαστο και άνετο ταξίδι, τόσο σε αστικές διαδρομές όσο και στις υψηλές ταχύτητες του αυτοκινητόδρομου. Οι εκπομπές CO2 του αποδοτικού υβριδικού συστήματος ξεκινούν από 122 g/km (WLTP) και η κατανάλωση από 5,4L /100km (WLTP), ενώ η επιτάχυνση 0-100 km/h του HR-V επιτυγχάνεται σε 10,6 δευτερόλεπτα.

Περισσότερα για το νέο Honda HR-V μπορείτε να διαβάσετε στην πρώτη μας επαφή που έγινε στην Φρανκφούρτη. Από το νέο έτος και η δοκιμή στην χώρα μας.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!