NEAPINED

Η Γερμανία είναι αντίθετη στην ευρωπαϊκή απαγόρευση το 2035 για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Η Γερμανία είναι αντίθετη στην ευρωπαϊκή απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης το 2035 για να ανοίξει ο δρόμος για τα συνθετικά καύσιμα, δήλωσε τη Δευτέρα ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών Volker Wissing στο περιθώριο άτυπης συνάντησης των ευρωπαίων υπουργών.

Είναι γνωστό ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρότεινε τον περασμένο Ιούλιο την απαγόρευση των βενζινοκινητήρων από το 2035. «Θέλουμε οι κινητήρες εσωτερικής καύσης να παραμείνουν ως επιλογή, εάν λειτουργούν αποκλειστικά με συνθετικά καύσιμα», αντέτεινε ο Γερμανός υπουργός στους δημοσιογράφους.

Στο μενού αυτής της συνάντησης, η καινοτομία στις μεταφορές, η «απανθρακοποίηση» των οδικών μεταφορών, η ελκυστικότητα των επαγγελμάτων στον αεροπορικό και θαλάσσιο τομέα καθώς και στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές.

Ο κ. Wissing, ένας φιλελεύθερος υπουργός σε συνασπισμό με τους σοσιαλιστές και τους οικολόγους στην εξουσία στη Γερμανία, προσχώρησε στη γαλλική προεδρία για την υπεράσπιση των υβριδικών αυτοκινήτων, «μια ενδιάμεση λύση» που επιτρέπει σε ορισμένους αυτοκινητιστές να έχουν μια πρώτη εμπειρία με τα ηλεκτρικά » και κατασκευαστές να «χρηματοδοτήσουν τη μετάβαση».

Τα συνθετικά καύσιμα είναι συμβατά με την συμβατική τεχνολογία των κινητήρων εσωτερικής καύσης και θα επιτρέψει και στα παλιά οχήματα να κινούνται στους δρόμους με μειωμένους ρύπους.

Ο υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας ξεκαθάρισε ότι δεν μπορούμε να βασιζόμαστε στα ηλεκτρικά και υδρογονοκίνητα αυτοκίνητα για το μέλλον, αλλά θα πρέπει να παραμείνουμε τεχνολογικά ουδέτεροι.

Την ίδια ώρα, η Audi ανακοίνωσε ότι οι κινητήρες V6 πετρελαίου μπορούν πλέον να καταναλώνουν συνθετικά καύσιμα, μειώνοντας τις εκπομπές CO2 από 70 έως 95%.

Στο COP26 στη Γλασκώβη, στα τέλη του 2021, περίπου 30 χώρες και κατασκευαστές δεσμεύτηκαν να «εργαστούν» για να εξασφαλίσουν ότι έως το 2040 όλα τα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται θα έχουν «μηδενικές εκπομπές ρύπων».

«Είμαστε πολύ καλοί στην παραγωγή βενζινοκινητήρων υψηλής απόδοσης, αλλά εκπέμπουν CO2. Πρέπει να προσφέρουμε μεμονωμένα μέσα μεταφοράς προσαρμοσμένα σε κάθε ανάγκη. Δεν μπορούμε να βασιζόμαστε μόνο στην ηλεκτρική κινητικότητα και το υδρογόνο για το μέλλον», εξήγησε ο κ. Wissing.

Οι Υπουργοί Μεταφορών και Υποδομών καθώς και εκπρόσωποι ευρωπαϊκών χωρών συναντήθηκαν πρόσφατα στο Μουσείο Αεροπορίας και Διαστήματος στο Le Bourget, βόρεια του Παρισιού, στο πλαίσιο της γαλλικής προεδρίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πάντως, η πρόταση για το 2035 είναι ακόμα σε φάση συζητήσεων και δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα συμφωνήσουν όλες οι χώρες. Πολύ δε περισσότερο όταν η Γερμανία εκφράζει ήδη φωναχτά τις αμφιβολίες τους.

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Αγαπάτε το Caroto όσο και εμείς;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Η ομάδα του Caroto