NEAPINED

Porsche 911 Sport Classic: Μία κούκλα από τα παλιά [video]

Μετά την 911 Targa 4S, η νέα 911 Sport Classic είναι το δεύτερο από τα τέσσερα συλλεκτικά μοντέλα του Heritage Design Strategy – Είναι διαθέσιμη για στη Γερμανία από 272.714€.

Συνολικά, θα κατασκευαστούν 1.250 αυτοκίνητα και μόνο, με την επιμέλεια του Porsche Exclusive Manufactur, αναβιώνοντας το στυλ των δεκαετιών του 1960 και 1970. Όπως έγινε και με την πρώτη γενιά (997) της 911 Sport Classic, οι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν για το χρώμα του αμαξώματος από την ιδιαίτερη γκρι απόχρωση των πρώτων 356.

Οι δυο βαμμένες λωρίδες σε ανοιχτόχρωμο Sports Grey, διατρέχουν το καπό, την οροφή και την πίσω αεροτομή. Το πιο φαρδύ αμάξωμα -όπως αυτό των 911 Turbo- η χαρακτηριστική και ιστορική σταθερή αεροτομή ducktail (ουρά πάπιας) των Carrera RS 2.7 και η γνώριμη double-bubble οροφή υπογραμμίζουν την ιδιαιτερότητα της νέας 911 Sport Classic.

Στο εσωτερικό, το ρετρό στοιχείο εξασφαλίζεται από το καρό ύφασμα Pepita που καλύπτει τις επενδύσεις στις πόρτες και το κεντρικό τμήμα των καθισμάτων. Ενδιαφέρον είναι πως η Porsche Design, δημιούργησε ειδικά για τους αγοραστές της συλλεκτικής 911, έναν χρονογράφο που ενσωματώνει αρκετές λεπτομέρειες που χαρακτηρίζουν και την νέα 911 Sport Classic.  

Η 911 Sport Classic κινείται από τον bi-turbo μπόξερ κινητήρα 3,7 λίτρων που αποδίδει 550 ίππους στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 7 σχέσεων. Αυτό σημαίνει πως πρόκειται για την πιο ισχυρή 911 με χειροκίνητο κιβώτιο.

Μάλιστα το κιβώτιο μπορεί να ανεβάζει δηλαδή στιγμιαία τις στροφές του κινητήρα σε κάθε κατέβασμα (auto blip), ενώ η στάνταρ σπορ ανάρτηση είναι ειδικά φτιαγμένη για το συγκεκριμένο μοντέλο. Η ανάρτηση, προέρχεται από τις 911 turbo και 911 GTS, με στάνταρ το PASM (Porsche Active Suspension Management), σπορ ρυθμίσεις και μειωμένη κατά 10 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος.

Όπως και το προηγούμενο μοντέλο -που βασιζόταν στην γενιά 997 όπως παρουσιάστηκε το 2009- η νέα έκδοση εμπνέεται από την αυθεντική 911 (1964-1973) καθώς και από την 911 Carrera RS 2.7 του 1972.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button