NEAPINED

Ετοιμοπαράδοτο το Ford Puma ST-Line Design

Η έκδοση ST-Line Design είναι τώρα άμεσα διαθέσιμη στο Επίσημο Δίκτυο Ford με τον κορυφαίο κινητήρα 1.0L EcoBoost Hybrid 125PS με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο 7 σχέσεων

Επιβλητικός και σύγχρονος εξωτερικός σχεδιασμός που παραπέμπει σε SUV, πρωτοποριακό και πλούσια εξοπλισμένο εσωτερικό με απόλυτα ανθρωποκεντρικό design σε κάθε του πτυχή, προηγμένα συστήματα ασφάλειας, υποβοήθησης οδήγησης και συνδεσιμότητας, αλλά και εξελιγμένο ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης: αυτά είναι μερικά μόνο από τα βασικά στοιχεία επιτυχίας που χαρακτηρίζουν το Ford Puma, το κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο της Ford τόσο στην Ευρώπη όσο και στην ελληνική αγορά.

Με πρωταρχικό της στόχο να ανταποκριθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στη σταθερά υψηλή ζήτηση για το κορυφαίο, συμπαγές SUV της ελληνικής αγοράς, η Ford Motor Ελλάς εξασφάλισε την εισαγωγή στη χώρα μας ικανού αριθμού μοντέλων Puma στην έκδοση ST-Line Design. Χάρη στην πρωτοβουλία αυτή, το πολυτάλαντο compact SUV της Ford καθίσταται ένα από τα ελάχιστα ετοιμοπαράδοτα νέα αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς με άμεση διαθεσιμότητα για τους πελάτες.

Η έκδοση ST-Line Design διατηρεί όλα τα γνωστά πλεονεκτήματα που έχουν καταξιώσει τα τελευταία χρόνια το δημοφιλές Ford Puma στη συνείδηση των Ελλήνων οδηγών. Ως εκ τούτου, διαθέτει πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και συνδυάζεται με το προηγμένο, εξαιρετικά αποδοτικό και ιδιαίτερα οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου κινητήριο σύνολο 1.0L EcoBoost Hybrid της Ford, το οποίο διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία και αποδίδει μέγιστη ισχύ 125PS, εξασφαλίζοντας κορυφαίες επιδόσεις τόσο με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων της εταιρείας όσο και με το αυτόματο 7-τάχυτο Powershift.

Η έκδοση ST-Line Design βασίζεται στην ήδη ολοκληρωμένη σειρά ST-Line του μοντέλου και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αναλογικό πίνακα οργάνων, κάμερα οπισθοπορείας, λειτουργία πλοήγησης μέσω σύνδεσης κινητού τηλεφώνου (Android Auto και Apple CarPlay), SYNC 2.5 και ενσωματωμένο μόντεμ, αλλά και μία πλούσια σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης της υποβοήθησης έναντι σύγκρουσης και αυτόματου φρεναρίσματος, υποβοήθησης και προειδοποίησης διατήρησης λωρίδας, αναγνώρισης ορίων ταχύτητας και προειδοποίησης κόπωσης οδηγού.

Στο ποιοτικό, μοντέρνο αλλά και πλούσια εξοπλισμένο εσωτερικό του νέου Ford Puma ST-Line Design οι επιβάτες απολαμβάνουν άνετους χώρους, ενώ την ίδια στιγμή ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στον τομέα της πρακτικότητας και των μεταφορικών δυνατοτήτων του χώρου φόρτωσης, με το γνωστό πλέον MegaBox να προσφέρει έναν επιπλέον ευέλικτο αποθηκευτικό χώρο χωρητικότητας 80 λίτρων που ανεβάζει την συνολική χωρητικότητα του πίσω χώρου αποσκευών στα 456 λίτρα.* Η ειδική επένδυση του MegaBox, καθώς και η τάπα αποστράγγισης στο κάτω τμήμα, του επιτρέπουν να καθαρίζεται εύκολα.

Με προνομιακά προγράμματα χρηματοδότησης

Η διαθεσιμότητα των εκδόσεων SΤ-Line Design, αλλά και τα προνομιακά προγράμματα χρηματοδότησης της Ford Finance κάνουν την απόκτησή εύκολη και συμφέρουσα χάρη στο ανταγωνιστικό επιτόκιο** από 2,99% και τις σταθερές μηνιαίες δόσεις με ευέλικτη περίοδο αποπληρωμής διάρκειας έως 84 μηνών.

Τιμοκατάλογος εκδόσεων STLine Design

ΈκδοσηΚινητήραςΚιβώτιοCO2 (WLTP)Ανώτατη Λ.Τ. με ΦΠΑ & Τέλος Ταξινόμησης
ST-Line Design1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS, mHEV6-τάχυτο μηχανικό121€ 26.037
ST-Line Design1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS, mHEV7-τάχυτο αυτόματο Powershift129€ 28.487

Παραδείγματα χρηματοδότησης Ford Finance

  • Παράδειγμα με χαμηλό επιτόκιο 2,99%
  • Μοντέλο: Puma ST-Line Design, 1.0L EcoBoost 125PS mHEV 6-τάχυτο
  • Αξία Αυτοκινήτου: 26.037€
  • Προκαταβολή:      12.000€
  • Ποσό Χρηματοδότησης: 14.037€
  • Ετήσιο Ονομαστικό Επιτόκιο**: 2,99%
  • Διάρκεια Χρηματοδότησης (μήνες): 48
  • Μηνιαία Δόση: 314,37€
  • Έξοδα Εγκρίσεως Δανείου: 280€
Σ.Ε.Π.Π.Ε. (Συνολικό Ετήσιο Πραγματικό Ποσοστό Επιβάρυνσης: 4,7%)

Παράδειγμα με χαμηλή μηνιαία δόση

  • Μοντέλο: Puma ST-Line Design, 1.0L EcoBoost 125PS mHEV 6-τάχυτο
  • Αξία Αυτοκινήτου: 26.037€
  • Προκαταβολή:      12.000€
  • Ποσό Χρηματοδότησης: 14.037€
  • Ετήσιο Ονομαστικό Επιτόκιο**: 4,15%
  • Διάρκεια Χρηματοδότησης (μήνες): 84
  • Μηνιαία Δόση: 196,75€
  • Έξοδα Εγκρίσεως Δανείου: 280€
Σ.Ε.Π.Π.Ε. (Συνολικό Ετήσιο Πραγματικό Ποσοστό Επιβάρυνσης: 5,5%)
Στάνταρ εξοπλισμός εκδόσεων ST-Line Design

Εξωτερικός Εξοπλισμός

  • Ζάντες ελαφρού κράματος 17″ με φινίρισμα μαύρο/φρεζαριστό μεταλλικό και ελαστικά 215/55 R17 94H
  • Σπορ Ανάρτηση
  • Εμπρός προφυλακτήρας – Εμπρός όψη του αυτοκινήτου σπορ, στο χρώμα του αμαξώματος, κάτω προφυλακτήρας στο χρώμα του αμαξώματος και ιδιαίτερη μάσκα με μαύρο γυαλιστερό και μαύρο ματ φινίρισμα, φτερά στο χρώμα του αμαξώματος
  • Πίσω προφυλακτήρας – Πάνω τμήμα στο χρώμα του αμαξώματος, κάτω τμήμα σπορ σχεδίασης ST-Line στο χρώμα του αμαξώματος με ένθετο προστατευτικό από μαύρο πλαστικό
  • Αψίδες τροχών και πλευρικά προστατευτικά αμαξώματος σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα
  • Πίσω αεροτομή
  • Εξωτερικοί καθρέφτες – Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι, στο χρώμα του αμαξώματος με ενσωματωμένα φλας και φώτα εδάφους
  • Προβολείς ομίχλης LED με στατικούς λαμπτήρες στροφής
  • Προβολείς εστιασμένης δέσμης LED και φώτα ημέρας LED
  • Φώτα LED πίσω
  • Παρμπρίζ με πράσινη, βασική επίστρωση προστασίας
  • Δισκόφρενα εμπρός
  • Αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής
  • Σήμα ST-Line
  • Χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης

Εσωτερικός εξοπλισμός

  • Επιπλέον αποθηκευτικός χώρος MegaBox
  • Επένδυση ταμπλό υψηλού επιπέδου
  • Επένδυση οροφής υψηλής ποιότητας – Πλεκτή, σκουρόχρωμη, σκιάδια οδηγού και συνοδηγού με φωτιζόμενα καθρεφτάκια
  • Πλάτη πίσω καθίσματος διαιρούμενη 60/40 με δύο τμήματα αναδιπλούμενα σε οριζόντια θέση
  • Τιμόνι σπορ κοφτό flat-bottom (ευθύ κάτω μέρος, 3 ακτίνων, με διάτρητη δερμάτινη επένδυση και κόκκινη ραφή
  • Δερμάτινη λαβή χειρόφρενου
  • Μαλακή λαβή μοχλού ταχυτήτων με ένθεμα από αλουμίνιο (με μηχανικό κιβώτιο)
  • Ταπέτα δαπέδου εμπρός με διπλή ραφή
  • Κάθισμα οδηγού χειροκίνητα ρυθμιζόμενο με 4 ρυθμίσεις
  • Κάθισμα οδηγού με ρύθμιση στήριξης της μέσης
  • Κάθισμα συνοδηγού χειροκίνητα ρυθμιζόμενο με 2 ρυθμίσεις
  • Σπορ πλήρωση καθισμάτων από αφρώδες υλικό
  • Επένδυση καθισμάτων από ύφασμα
  • Κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνιο και αποθηκευτικό χώρο
  • Πλαφονιέρα φωτισμού LED

Εξοπλισμός ασφάλειας και τεχνολογίας

  • Πιστοποίηση ασφαλείας NCAP 5 αστέρων
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Αναλογικός πίνακας οργάνων με έγχρωμη οθόνη 4,2″
  • Αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού (EATC)
  • Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής
  • Φωτοχρωματικός εσωτερικός καθρέφτης
  • Αισθητήρες απόστασης στάθμευσης πίσω
  • Ασύρματη φόρτιση συσκευών
  • Υποβοήθηση έναντι σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα
  • Αναγνώριση ορίων ταχύτητας
  • Υποβοήθηση & προειδοποίηση διατήρησης λωρίδας
  • Ραδιόφωνο AM/FM με ψηφιακό δέκτη DAB, κεντρική οθόνη αφής 8 , SYNC 3, δυνατότητα σύνδεσης smartphone,Apple CarPlay και Google Android, φωνητικό έλεγχο και 6 ηχεία
  • Ενσωματωμένο modem
  • eCall – Κλήση έκτακτης ανάγκης μέσω του ενσωματωμένου modem
  • Intelligent Speed Assistance (ISA) – Έξυπνη υποβοήθηση ελέγχου της ταχύτητας (ISA)
  • Κεντρικό προσκέφαλο στο πίσω κάθισμα
  • Αερόσακοι οροφής
  • Interactive Vehicle Dynamics (IVD) – Σύστημα ελέγχου της δυναμικής αυτοκινήτου με έλεγχο πρόσφυσης Traction Cotnrol, σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των φρένων (ABS), ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας (ESC), υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα(HSA) και υποβοήθηση των φρένων στο απότομο φρενάρισμα (EBA)
  • Ford MyKey – Σύστημα παραμετροποίησης ρυθμίσεων του αυτοκινήτου ανάλογα με το κλειδί που χρησιμοποιείται
  • Υπολογιστής ταξιδιού
  • Drive Mode Selector (SDM) – Επιλογή λειτουργίας οδήγησης
  • EcoCoach – Υποβοήθηση οικονομικής οδήγησης
  • Δακτύλιοι πρόσδεσης στον χώρο αποσκευών (ISO 27955)
  • Κιτ πλήρωσης ελαστικών
  • Κιτ προσωρινής επισκευής ελαστικών
  • Παρμπρίζ μερικά θερμαινόμενο
  • Σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί με 2 παθητικά κλειδιά
  • Ηλεκτρικές κλειδαριές θυρών
  • Χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (με αυτόματο κιβώτιο)

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button