BLOG

Να πάρω ηλεκτρικό όχημα από το Θεοδόση… με δόσεις; [blog]

Από καιρό το σκεφτόμουν… αλλά πλέον μετά και το ηλεκτρικό αυτοκίνητο από τα Lidl, νομίζω ότι έχουν βάση οι προσωπικές σκέψεις που θα εκθέσω με αφορμή την διάθεση και διανομή ηλεκτρικών οχημάτων ακόμα και από σούπερ μάρκετ.

Πέραν από σούπερ μάρκετ, μεγάλες εμπορικές επιχειρήσεις που δεν έχουν ως βραχίονα των πωλήσεων τους την ηλεκτρική μετακίνηση, ήδη έχουν εισέλθει στο χορό της ηλεκτρικής μετακίνησης διαθέτοντας από ηλεκτρικά πατίνια μέχρι ηλεκτρικά σκούτερ.

Μέχρι εδώ καλά…Σου λέει το καθιερωμένο Brand στην Ελλάδα, δεν κάνω cross sailing, ενισχύοντας το προϊόντικό μου χαρτοφυλάκιο και με διαφορά ηλεκτροκίνητα γκατζετάκια;

Το πρόβλημα που εντοπίζεται για μένα

Στην εξυπηρέτηση του πελάτη μετά την απομάκρυνση του από το ταμείο! Εδώ για ένα air-condition μπορεί να ταλαιπωρείται ο πελάτης και μήνα ολόκληρο για μια τοποθέτηση η ακόμα ακόμα για μια βλάβη.

Δε θέλω να φανταστώ τι μπορεί να τραβήξει ένας καλοπροαίρετος πελάτης, που θα θελήσει να κάνει σέρβις σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ η ακόμα και σε ένα ηλεκτρικό όχημα που θα πωλείται στο μέλλον από τα super market. Θα μου πείτε προτρέχεις κύριε δημοσιογράφε, άσε να δείξει το μέλλον.

Για αυτόν ακριβώς το λόγο εκφράζω αυτό τον προβληματισμό, προκειμένου να είμαστε προμηθείς και όχι επιμηθείς.

Ποιο το διακύβευμα στα παραπάνω; Ο υποψήφιος αγοραστής έχει τη δύναμη και τα όπλα να ελέγξει το προϊόν που θα δει στο ράφι. Ναι το μάρκετινγκ έχει τη δύναμη να πείσει τον υποψήφιο πελάτη, αλλά και ο ενημερωμένος αγοραστής μπορεί να θέσει τα δικά του κριτήρια στην αγορά ενός τόσο σημαντικού και ακριβού αγαθού.

Να μην τσιμπάμε λοιπόν στην πρώτη ωραία διαφήμιση!

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button