NEAPINED

H Mercedes-AMG C 63 S E Performance είναι ένα τέρας 680 αλόγων

Η γερμανική εταιρία εισάγει το πρώτο της μεγάλο τετρακύλινδρο AMG με plug-in υβριδική τεχνολογία και σούπερ επιδόσεις.

Στην εποχή του εξηλεκτρισμού ακόμη και τα μεγάλα AMG μικραίνουν σε κυλίνδρους και κυβικά. Αρχικά είδαμε τις μικρότερες προσθιοκίνητες A 45, CLA 45 κ.α. να αποκτούν δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα και αργότερα από τη SL μέχρι και τη C 43 που αποχαιρέτησαν τον τρίλιτρο V6.

Τώρα, έφτασε η ώρα της σταδιακής αντικατάστασης και του V8 ξεκινώντας από τη C 63. Η οποία έχει το ίδιο δίλιτρο μοτέρ 476 ίππων με το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο e-turbo αλλά με τη διαφορά πως υπάρχει ένας ισχυρός ηλεκτροκινητήρας 204 ίππων στον πίσω άξονα διαμορφώνοντας μια plug-in διάταξη.

Το αποτέλεσμα είναι μία συνολική ισχύς στους 680 ίππους και μία ροπή στα 1.020 Nm. Μία μικρή μπαταρία 6,1 kWh παρέχει ενέργεια στους πίσω τροχούς για μόλις 13 χιλιόμετρα και σε ταχύτητες έως 140 χλμ./ώρα. Στο θέμα των επιδόσεων τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 3,4 δευτερόλεπτα με την τελική να αγγίζει τα 280 χλμ./ώρα.

Από εκεί και πέρα η C 63 S E Performance έχει όλα τα καλά. Η τετρακίνηση AMG Performance 4MATIC είναι στάνταρ όπως και το κιβώτιο AMG Speedshift MCT με 9 σχέσεις και πολύδισκο συμπλέκτη αντί για μετατροπέα ροπής. Ανάμεσα στα πολλά προφίλ μετάδοσης και οδήγησης υπάρχει και το Drift για πισωκίνητη απόλαυση. Η ανάρτηση AMG Ride Control είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, ενώ υπάρχει και ενεργητική τετραδιεύθυνση με τους πίσω τροχούς να στρίβουν έως 2,5 μοίρες.

Οπτικά, το πιο χαρακτηριστικό αναγνωριστικό στοιχείο είναι η μάσκα Panamericana, με αρκετές επεμβάσεις ώστε να βελτιωθεί η αεροδυναμική ενώ υπάρχουν και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στο εμπρός μέρος. Στην πίσω όψη υπάρχει ένας πολύ μεγάλος διαχύτης και ένα σύστημα εξάτμισης με διπλό τελικό εξάτμισης και αεροδυναμικά βοηθήματα για αύξηση της κάθετης δύναμης.

Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από τη σπορ πολυτέλεια των AMG με επενδύσεις από αλκαντάρα και πινελιές από αλουμίνιο. Διατίθενται σπορ καθίσματα, μενού τα οποία είναι εμπλουτισμένα με σπορ πληροφορίες και πολλά ακόμα. Υπάρχουν επίσης και νέα προγράμματα οδήγησης, τα οποία επιλέγονται από κουμπί στο τιμόνι όπως το AMG Track Pace για κορυφαίες επιδόσεις στην πίστα.


Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button