NEAPINED

Renault 4Ever Trophy: O προπομπός του επικού Κατρέλ [video]

Η γαλλική εταιρία παρουσιάζει στο Παρίσι ένα πρωτότυπο μοντέλο που αναβιώνει το θρυλικό R4 από την δεκαετία του 1960.

Όπως μπορούμε να δούμε το πρωτότυπο 4Ever έχει μια περίσσεια αέρα από Trophy για να μας παραπέμψει στην εποχή που η Renault συμμετείχε σε αγώνες σαφάρι. Το αμάξωμα των 4,16 μέτρων βρίσκεται αρκετά ψηλά από το έδαφος και τονίζεται από διάφορα εκτός δρόμου στοιχεία.

Όπως είναι τα πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος με τα φτερά να προεξέχουν, η σχάρα στην οροφή με τη ρεζέρβα, οι 19άρηδες τροχοί με τα ενσωματωμένα πιεστικά, τα λάστιχα Continental CrossContact, τα διάφορα off-road εργαλεία, όπως το φτυάρι, οι κάμερες αντί για καθρέπτες κ.α.

Φυσικά, τα περισσότερα από αυτά θα απουσιάζουν από το μοντέλο παραγωγής. Το οποίο θα έχει μια crossover σχεδίαση και τα στοιχεία που αναμένεται να διατηρηθούν θα είναι η μπροστινή μάσκα με τους ρετρό προβολείς και τα πίσω φωτιστικά με την εξίσου νόσταλγη άποψη.

Από εκεί και πέρα το νέο Renault 4 θα λανσαριστεί λίγο μετά το Renault 5, το οποίο θα αποτελέσει το διάδοχο του Zoe και θα κυκλοφορήσει στους δρόμους το 2023.

Ένα χρόνο πιο μετά θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις και το Renault 4, το οποίο θα μας έρχεται από το εργοστάσιο ElectriCity της γαλλικής μάρκας. Όσο για τα μηχανικά μέρη αυτά θα βασίζονται στην εξελιγμένη πλατφόρμα CMF-BEV. Α, δεν το έχετε ήδη αντιληφθεί το νέο Κατρέλ θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό.

Υπενθυμίζεται πως το αρχέτυπο Renault 4 κατασκευάστηκε από το 1961 έως το 1992 και παγκοσμίως ξεπέρασε τα οκτώ εκατομμύρια σε πωλήσεις. Γνωστό και ως R4, ήταν διαθέσιμο και ως δίθυρο επαγγελματικό όχημα με ελαφρώς υψηλότερο αμάξωμα και ήταν μία πρακτική και φτηνή λύση για όλες τις δουλειές.


Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button