NEAPINED

Το νέο Citroen C5 X είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα

Η Citroën παρουσίασε τη νέα ναυαρχίδα της, το C5 X, που φέρνει νέα δεδομένα στην κατηγορία των μεγάλων αυτοκινήτων, με ένα αμάξωμα που συνδυάζει χαρακτηριστικά saloon και station wagon.

Το C5 X ανοίγει νέους δρόμους με την παγκόσμια πρεμιέρα της ενεργής ανάρτησης Citroën Advanced Comfort, η οποία ενισχύει περαιτέρω το ταξιδιού με ένα μαγικό χαλί, μια αίσθηση που συνδέεται στενά με την ιστορία της Citroën. Η καμπίνα προσφέρει την αναγνωρισμένη άνεση των καθισμάτων Advanced Comfort, καθώς επίσης και ευρυχωρία, ιδιαίτερα για τους πίσω επιβάτες, στη δεύτερη σειρά καθισμάτων. Ο χώρος αποσκευών των 545 λίτρων είναι ιδανικός για τις ανάγκες των πελατών που θα αναζητούσαν μεγάλη χωρητικότητα σε κάποιο station wagon.

Η plug-in υβριδική έκδοση, με το ë-Comfort και την οδήγηση σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία για τις καθημερινές μετακινήσεις, ενισχύει την αίσθηση γαλήνης για τους επιβαίνοντες.

Η καμπίνα διαθέτει τεχνολογίες, όπως τη μεγάλη οθόνη Head Up Display, καθώς και μια σειρά λειτουργιών υποβοήθησης του οδηγού, όπως Highway Driver Assist ή τη νέα διεπαφή ψυχαγωγίας με κεντρική οθόνη αφής 12 ιντσών HD, φυσική αναγνώριση φωνής και προσαρμόσιμη οθόνη με widget ακριβώς όπως σε ένα tablet, βοηθούν τον οδηγό να είναι ακόμα πιο ξεκούραστος.

Το Citroen C5 X είναι διαθέσιμο με τον πολυβραβευμένο τρικύλινδρο PureTech των 1.200 κυβικών και των 130 ίππων και σε τιμές που ξεκινούν από τις 36.850 ευρώ για το βασικό επίπεδο εξοπλισμού Feel. Τα πιο πλούσια Feel Pack και Shine κοστίζουν αντίστοιχα 40.500 και 44.350 ευρώ.

Το δεύτερο σύστημα πρόωσης είναι το plug-in υβριδικό 225 e-EAT8 με τον 1.6 Turbo βενζίνης των 180 ίππων που με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδει συνδυαστικά 225 ίππους. Εδώ οι τιμές ξεκινούν από 50.900 ευρώ για το επίπεδο εξοπλισμού Feel Pack, ενώ για τα πιο πλούσια Shine και Shine Plus απαιτούνται 53.300 και 55.900 ευρώ αντίστοιχα.

Κατεβάστε εδώ τον αναλυτικό οδηγό του Citroen C5 X


Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button