NEA

Και η Toyota στον χορό των ηλεκτρικών με 5 νέα μοντέλα έως το 2026

H Toyota θα λανσάρει πέντε νέα 100% ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη έως το 2026, ανακοίνωσε ο ιαπωνικός όμιλος – Επιβεβαιώνει τη δέσμευσή του στα υβριδικά μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου του νέου Prius.

Έτσι, η Toyota θα προσφέρει έξι μοντέλα στην ηλεκτρική της οικογένεια “bz” που εγκαινιάστηκε στα τέλη του 2022 με την κυκλοφορία του συμπαγούς bZ4X, που διαταράχθηκε από μια μαζική ανάκληση.

Η Toyota θα ξεκινήσει επίσης την παραγωγή μπαταριών στην Ευρώπη για ένα άλλο μικρό SUV με πολύ έντονα σχήματα, το επαναφορτιζόμενο υβριδικό C-HR.

Η premium μάρκα του ομίλου, η Lexus, έδειξε επίσης τις φιλοδοξίες της στην high-end ηλεκτρική γκάμα με το σπορ κουπέ concept “Electrified”. Η νέα γενιά του ηλεκτρικού SUV της RZ έχει προγραμματιστεί για το 2023.

Ο Ιάπωνας κατασκευαστής, Νο. 2 στον κόσμο πίσω από τη Volkswagen, σκοπεύει να πουλήσει συνολικά 10% ηλεκτρικό και 80% υβριδικό (συμπεριλαμβανομένων των επαναφορτιζόμενων) στην Ευρώπη το 2025 και στη συνέχεια 50% ηλεκτρικό στην ευρύτερη Ευρώπη το 2030.

«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα ηλεκτρικά θα διαδραματίσουν αυξανόμενο ρόλο στη μετάβαση σε μια ευρωπαϊκή αγορά μηδενικών εκπομπών έως το 2035», όπως εγκρίθηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota Europe, Ματ Χάρισον.

«Αλλά νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς, και ίσως πολύ επικίνδυνο για το περιβάλλον και για τους πελάτες μας, να βάλουμε όλα τα ηλεκτρισμένα αυγά μας σε ένα καλάθι, αυτό των αυτοκινήτων με μπαταρία», συνέχισε.

Ο μαζικός υβριδισμός όλων των μοντέλων της Toyota, ξεκινώντας από το μικρό Yaris που κατασκευάζεται στη Γαλλία, πρέπει να αντισταθμίσει τη σπανιότητα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, των οποίων η παραγωγή είναι πιο δύσκολη και ακριβότερη λόγω έλλειψης λιθίου σε επαρκή ποσότητα, ιδίως.

Η πέμπτη έκδοση του Prius, μια παγκόσμια πρωτοπόρος στους υβριδικούς κινητήρες, θα κυκλοφορήσει μόνο σε plug-in υβριδική έκδοση στην Ευρώπη, στα μέσα του 2023.

Με πολύ πιο σπορ σχήματα και επιδόσεις από τους προκατόχους του, και ηλιακούς συλλέκτες στην οροφή του, υπόσχεται μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία 69 χιλιομέτρων για μέσες εκπομπές 19 γραμμαρίων CO2 ανά χιλιόμετρο.

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Αγαπάτε το Caroto όσο και εμείς;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Η ομάδα του Caroto