NEA

Ποια είναι η κινεζική εταιρία που απειλεί την Tesla;

Προς το παρόν μπορεί να μην είναι αισθητό αλλά οι μεγαλύτερες κινεζικές εταιρίες είναι έτοιμες για να διεισδύσουν στην Ευρώπη.

Χαρακτηριστικό είναι πως η Nio, Chery, MG, Maxus, Wey, BYD και πολλές άλλες εταιρίες έχουν καταφέρει να εντυπωσιάσουν στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP. Όχι μόνο επειδή έφεραν πέντε αστέρια, ξεπερνώντας παραδοσιακές μάρκες που πρωταγωνιστούν στην Ευρώπη, όπως οι Peugeot (408), Citroen (C5 X), BMW (i4), Ford (Puma) κ.α. που πήραν τέσσερα αστέρια λόγω της όχι και τόσο αποτελεσματικής λειτουργίας των ημιαυτόνομων συστημάτων, αλλά επειδή έχουν και πολύ υψηλές βαθμολογίες.

Ωστόσο, δεν είναι τυχαίο πως τα κινεζικά που διακρίνονται είναι όλα τους ηλεκτρικά επιβεβαιώνοντας πόσο πιο βατά είναι τα πράγματα λόγω της απλούστερης αρχιτεκτονικής τους. Και για αυτό το λόγο εταιρίες όπως η BYD αναμένεται να διεισδύσουν εις βάθος στην Ευρώπη τα επόμενα χρόνια δίχως να ξεχνάμε την Xiaomi και όλες τις υπόλοιπες.

Πάντως, με τα σημερινά δεδομένα η BYD είναι αυτή που μπορεί να απειλήσει την Tesla σε παγκόσμιο επίπεδο. Μέσα στο 2022 σημειώνει εκρηκτική άνοδο σε πωλήσεις αλλά και σε κέρδη αφού η εταιρία δεν επλήγη από τα lockdown και τις ελλείψεις σε υλικά. Οπότε συνέχισε απρόσκοπτα την παραγωγή της.

Η εταιρία κατάφερε να αντέξει στις δυσκολίες έχοντας κάθετα ολοκληρωμένη αλυσίδα εφοδιασμού. Μέσα στο Νοέμβριο σημείωσε ένα ακόμα ρεκόρ πωλήσεων, ξεπερνώντας τις 230.000 μονάδες. Η άνοδος αυτή την φέρνει σε πορεία ώστε να ξεπεράσει την Tesla σε πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων στην Κίνα μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2023.

Για να καταφέρει η BYD να ξεπεράσει την Tesla θα πρέπει να λανσάρει νέα μοντέλα Χαρακτηριστικό είναι πως η BYD δεν έχει παρουσία στα πολυτελή SUV και στα σπορ ηλεκτρικά μοντέλα. Κάτι που σκοπεύει να κάνει μέσα στο 2023. Τέλος, να πούμε πως η λογική της BYD είναι ανάλογη της Honda, δηλ. να κατασκευάζει τα πάντα inhouse και για αυτό η κινεζική εταιρία έχει τις δικές της μπαταρίες.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Αγαπάτε το Caroto όσο και εμείς;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Η ομάδα του Caroto