NEAPINED

Περισσότερη δύναμη για το Dacia Spring

Το Dacia Spring εμπλουτίζεται με μία νέα έκδοση Extreme και αποκτά και νέα ηλεκτροκινητήρα με 65 άλογα. Στην Ελλάδα αναμένεται μέσα στο καλοκαίρι με τιμή κάπου στις 20.000 ευρώ (μαζί με την επιδότηση).

Κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, η Dacia θα παρουσιάσει τη νέα έκδοση Extreme του Spring. Το Spring Extreme διατίθεται στο χρώμα Slate Blue, ενώ εφοδιάζεται με πλήθος σχεδιαστικών νέων σχεδιαστικών λεπτομερειών:

Εξωτερικά:

  • Συγκεκριμένα τμήματα του αμαξώματος, όπως οι μπάρες οροφής, τα καλύμματα των πλευρικών καθρεφτών, οι πλήμνες των τροχών, το σήμα της Dacia στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, καθώς και μέρη κάτω από τα φωτιστικά σώματα, είναι βαμμένα σε χάλκινη απόχρωση (‘Copper Brown’).
  • Υπάρχουν αυτοκόλλητες λωρίδες στις πόρτες, καθώς και μια αισθητική αναφορά στο μοτίβο snorkel του Duster που βρίσκεται μεταξύ των θυρών και των εμπρός φτερών, αλλά και μια ειδική διακόσμηση στα προστατευτικά του κάτω μέρους των θυρών.

Εσωτερικά:

  • Ξεχωριστή επένδυση στα μαρσπιέ των θυρών
  • Ειδική εκτύπωση στα εμπρός ελαστικά πατάκια
  • Επένδυση σε χάλκινη απόχρωση (Copper Brown) σε ορισμένα τμήματα των πάνελ των εμπρός θυρών, στο περίγραμμα των αεραγωγών και της οθόνης πλοήγησης
  • Εμφανείς ραφές καθισμάτων σε χάλκινη απόχρωση (Copper Brown)
  • Κεντημένο λογότυπο ‘Dacia Link’ στα εμπρός καθίσματα

Με το λανσάρισμα της νέας έκδοσης Spring Extreme, η Dacia παρουσιάζει επίσης για πρώτη φορά τον εντελώς καινούριο κινητήρα ELECTRIC 65 (65 hp/48 kW). Διαθέσιμος αποκλειστικά με το Spring Extreme, ο νέος αυτός κινητήρας συνδυάζεται με ένα επίσης νέο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο εξασφαλίζει καλύτερες επιταχύνσεις και καλύτερη ανάκτηση ενεργείας για μεγαλύτερη αυτονομία. Χάρη στο νέο κινητήρα ELECTRIC 65, το Spring Extreme εξασφαλίζει αυτονομία της τάξεως των 220 χλμ. (WLTP) σε μικτό κύκλο και 305 χλμ. σε αστικό κύκλο (WLTP).

SPRING, ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ SUCCESS STORY

Με το λανσάρισμά του, την άνοιξη του 2021, το Spring έκανε προσιτή στο ευρύ κοινό την ηλεκτροκίνηση, όντας λιτό, ευχάριστο στην καθημερινή χρήση και οικονομικό. Έτσι κατάφερε να εξασφαλίσει πάνω από 100.000 παραγγελίες. Το πιο αξιοσημείωτο επίτευγμα, είναι το ότι τα τρία τέταρτα των συνολικών πωλήσεων προέρχονται από πελάτες λιανικής.

Το Spring κέρδισε την εμπιστοσύνη των πελατών, χάρη στην ιδανική επιλογή των χαρακτηριστικών και την τιμή του. Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν από τις υπηρεσίες δικτύωσης του αυτοκινήτου, έχουν δώσει πολύτιμες πληροφορίες για το πώς αυτό ανταποκρίνεται πραγματικά στις ανάγκες των πελατών:

  • Κατά μέσο όρο, η μέση ημερήσια διαδρομή είναι 31 χλμ. με ταχύτητα 26 χλμ./ώ.
  • Στο 75% των περιπτώσεων, τα Spring φορτίζονται στο σπίτι με μέση διάρκεια φόρτισης τις 3,5 ώρες

Το Spring, με το νέο ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα,  διατίθεται και ως ελαφρύ επαγγελματικό -στην έκδοση Spring Cargo- που αφορά τους επαγγελματίες εμπόρους, τους διανομείς και άλλα παρόμοια επαγγέλματα, προσφέροντάς τους απεριόριστη πρόσβαση στο κέντρο των αστικών περιοχών. Είτε πρόκειται για παραδόσεις τύπου “last mile”, είτε για απλή μεταφορά ογκωδών αντικειμένων, το Spring Cargo συνδυάζει εξοικονόμηση ενέργειας και πόρων, άνεση οδήγησης και μετακινήσεις χωρίς εκπομπές ρύπων.

Σε λιγότερο από 2 χρόνια, οι πελάτες έχουν φέρει το Spring σε μία από τις κορυφαίες θέσεις της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων, με περισσότερες από 100.000 παραγγελίες να έχουν καταγραφεί από το λανσάρισμά του. Το 2022, το Spring αναμένεται να ανέβει στο πόντιουμ των πωλήσεων λιανικής των ηλεκτρικών στην Ευρώπη, ενώ είναι το Νο1 ηλεκτρικό μοντέλο σε πωλήσεις στη Γαλλία. 

Ενώ αρχικά οι αγοραστές του επέλεγαν συχνά το Spring ως δεύτερο αυτοκίνητο ενός νοικοκυριού, γεγονός που αφορά στο 90% των νοικοκυριών με πάνω από ένα αυτοκίνητο,  τελικά κατέληξε να γίνει το κύριο μέσο μεταφοράς κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Τολμηρό και εμπνευσμένο, το Spring είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένο με τις ανάγκες μετακίνησης των πελατών του, λέει μεταξύ άλλων ο Xavier Martinet, SVP Marketing, Sales & Operations.

Η γκάμα του Dacia Spring στη Γαλλία

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Αγαπάτε το Caroto όσο και εμείς;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Η ομάδα του Caroto