NEAPINED

Το νέο Hyundai Kona Electric είναι μεγαλύτερο σε όλα του [video]

Η δεύτερη γενιά του δημοφιλούς Kona κάνει ντεμπούτο στην Ευρώπη με την ηλεκτρική του έκδοση και στη συνέχεια τις υβριδικές και τις απλές συμβατικές. Οι τελευταίες θα είναι διαθέσιμες στην Ελλάδα τον ερχόμενο Ιούνιο, ενώ το ηλεκτρικό θα λανσαριστεί αργότερα τον Οκτώβριο.

Έφτασε η ώρα που οι κατασκευαστές σχεδιάζουν και λανσάρουν πρώτα την ηλεκτρική εκδοχή ενός μοντέλου, περνώντας σε δεύτερη προτεραιότητα τις εκδόσεις με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE). Αυτό έγινε και στην περίπτωση του Kona που παρουσιάστηκε διαδικτυακά στην Electric έκδοσή του.

Η οποία σχεδιαστικά διαφέρει από τις HEV και ICE εκδοχές του χάρη στην πιο κλειστή μάσκα και σε κάποια άλλα σημεία του αμαξώματος με αεροδυναμικό συντελεστή 0,27. Το φουτουριστικό αμάξωμα έχει μία ακόμη πιο εμφατική εμφάνιση στη N Line έκδοση εξοπλισμού. Το μήκος φτάνει τα 4,365 μέτρα και είναι κατά 17,5 εκατοστά μακρύτερο από το απερχόμενο μοντέλο.

Συγκεκριμένα, το νέο ηλεκτρικό Kona είναι κατά 2,5 εκ. φαρδύτερο και κατά 2,0 ψηλότερο, όταν το μεταξόνιο έχει επίσης μεγαλώσει κατά 6 εκ. φτάνοντας τα 2.660 χιλιοστά. Κάτι που σημαίνει πως οι χώροι είναι μεγαλύτεροι και πιο άνετοι με ενδεικτικό το πορτμπαγκάζ που είναι στα 466 λίτρα. Δίχως να ξεχνάμε και το μπροστινό (frunk) των 27 λίτρων όπου αποθηκεύεται π.χ. το καλώδιο φόρτισης.

Όπως είχαμε δει και στην πρώτη αποκάλυψη του μοντέλου στην Κορέα, το ταμπλό έχει high-tech αύρα με δύο οθόνες 12,3’’ πίσω από ένα ενιαίο πάνελ με κυρτή επιφάνεια. Αξιοσημείωτο είναι πως ο διακόπτης επιλογής της κίνησης βρίσκεται στην κολόνα του τιμονιού, όπως και στο Ioniq 5.

Η Hyundai κάνει λόγο για ένα πλήρες σύνολο συστημάτων ασφαλείας SmartSense με όλες τις τεχνολογίες υποβοήθησης. Επίσης, υπάρχει έξυπνη λειτουργία i-Pedal, σύστημα V2L για εξωτερική φόρτιση συσκευών, ενημερώσεις OTA (over-the-air), σύστημα αναπαραγωγής τεχνητού ήχου e-ASD κ.α.

Σχετικά με τα συστήματα πρόωσης υπάρχουν δύο επιλογές με ένα μοτέρ και κίνηση μπροστά. Η βασική Standard αποδίδει 114,6 kW (156 ίππους) και συνδυάζεται με μπαταρία 48,6 kWh. Η ισχυρότερη Long Range αποδίδει 160 kW (218 ίππους) και έχει μπαταρία 65,4 kWh.

Όσον αφορά στις συμβατικές εκδόσεις του νέου Kona, αυτές θα παρουσιαστούν πιο μετά αλλά μέσα στη χρονιά. Θα δούμε μία πλήρως υβριδική στα 1.600 κ.εκ. (όχι όμως plug-in όπως στο Kia Niro) και πιθανότατα τις ήπια υβριδικές στα 1.000 κ.εκ. και ίσως στα 1.500 κ.εκ. Περισσότερα θα έχουμε πολύ σύντομα.



Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!