NEAPINED

Mustang GTD: Σοκ και δέος για το ισχυρότερο Ford παραγωγής [video]

Η GTD είναι ένα υπεραυτοκίνητο με 800 άλογα που κοστίζει πάνω από 300.000 ευρώ. Στόχος το απόλυτο ρεκόρ στο Nurburgring σε λιγότερο από 7 λεπτά.

Η Mustang GTD είναι εμπνευσμένη από την αγωνιστική Mustang GT3 που αποτελεί το αποκορύφωμα του αμερικανικού muscle car και που θα συμμετάσχει του χρόνου στις 24 Ώρες του Le Mans.

Η GTD θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο συναρμολόγησης Flat Rock της Ford σε περιορισμένο αριθμό. Οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν μέσα στο 2024 με στόχο τη δημιουργία μιας Mustang για να αντιμετωπίσει τα καλύτερα ευρωπαϊκά σπορ αυτοκίνητα.

Κάτω από το καπό της Mustang GTD υπάρχει ένας βαριά αναβαθμισμένος V8 χωρητικότητας 5,2 λίτρων που έχει μηχανικό υπερσυμπιεστή, διπλές εισαγωγές αέρα και σύστημα λίπανσης «ξηρού» κάρτερ (όταν το λάδι συγκεντρώνεται εκτός της βάσης του μοτέρ).

Με αυτά και αυτά, η ισχύς ξεπερνά τους 800 ίππους, καθιστώντας την GTD ως την πιο ισχυρή Mustang που έχει παραχθεί ποτέ.

«Δεν φτιάξαμε ένα αυτοκίνητο παραγωγής για την πίστα αλλά ένα αγωνιστικό για το δρόμο». Με αυτά τα λόγια ο Jim Farley, επικεφαλής της Ford προσπαθεί να δώσει το προφίλ του Mustang GTD, του πιο ισχυρού αυτοκινήτου που έχει κατασκευάσει η Ford στην ιστορία της.

Η ανάρτηση είναι ημι-ενεργητική της Multimatic (η οποία έχει εξελίξει και την ανάρτηση της Ferrari Purosangue), με τεχνολογία προσαρμοζόμενων αμορτισέρ με βαλβίδα σφονδύλου. Υπάρχουν υδραυλικά ενεργοποιούμενα διπλά ελατήρια με ρυθμιζόμενο ύψος. Η πίσω ανάρτηση χρησιμοποιεί μια διάταξη pushrods και βρίσκεται σε ένα σωληνωτό υποπλαίσιο εμπνευσμένο από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Η κατανομή βάρους είναι σχεδόν 50:50, το μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 100 χιλιοστά, ενώ το αεροδυναμικό πακέτο με την τεράστια και υδραυλικά ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή προέρχεται από την GT3.

Επίσης, υπάρχουν υδραυλικά ελεγχόμενα μπροστινά πτερύγια για βέλτιστη διαχείριση της ροής του αέρα, διάφορα εξαρτήματα από ανθρακονήματα, σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου (ή σφυρήλατες μαγνησίου) 20 ιντσών, ενώ τα φρένα είναι κάρμπον της Brembo.

Αν και οι εικόνες του εσωτερικού δεν έχουμε ακόμη, η Mustang GTD αναμένεται να έχει καθίσματα Recaro, ένα περιστροφικό επιλογέα και ένα ταμπελάκι με την αρίθμηση του αυτοκινήτου κατασκευασμένο από τμήματα τιτανίου που προέρχονται από ένα μαχητικό αεροσκάφος F-22 της Lockheed Martin. Σημειώστε πως τα πίσω καθίσματα έχουν αφαιρεθεί.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!