PINEDΔΟΚΙΜΕΣ

Ford Kuga PHEV ST Line [mini test]

Δεν είναι η πρώτη φορά που στο caroto βρισκόμαστε πίσω από ένα plug-in υβριδικό για να βιώσουμε το πλεονέκτημα της ηλεκτροκίνησης σε καθημερινή βάση.

Ναι, καλά μαντέψατε, είναι αυτά τα μοντέλα που διαθέτουν δυνατότητα φόρτισης ηλεκτρικής ενέργειας,  με την «πρίζα» τους να κρύβεται  στο εμπρόσθιο αριστερό φτερό. 

Στην περίπτωση του Ford Kuga PHEV ST Line, τα πράγματα είναι διαφορετικά, καθώς η μπαταρία που διαθέτει είναι αρκετή για πάνω από 50 πραγματικά χιλιόμετρα, μία τιμή που παραμένει ικανοποιητική ακόμη και μπροστά σε επόμενης γενιάς PHEV που φτάνουν έως και τα 100 χλμ.

Τι σημαίνει αυτό; Κάθε μέρα μπορείς να κινηθείς με μηδενικό σχεδόν κόστος πηγαίνοντας στην εργασία σου και ας μένεις στην άκρη της πόλης. Και την ίδια στιγμή μπορείς να πας στην άλλη άκρη της χώρας κάνοντας συνδυαστική χρήση ρεύματος και βενζίνης με 5,6 λίτρα ανά 100 χλμ.

Καθόλου άσχημα για ένα βαρύ SUV με δύναμη 225 ίππων. Εξαντλώντας σε μια εβδομάδα τις ηλεκτρικές του αρετές,  εκτιμήσαμε στο Ford Kuga PHEV ST Line τη δυνατότητα φόρτισης του σε οικιακή πρίζα.

Αν έχεις ένα wallbox 7 kW τότε σε 3,5 ώρες πράγματι γεμίζεις τη 14,4 kWh (καθαρές 10,6 kWh) μπαταρία ιόντων λιθίου. Ειδάλλως σε μία απλή σούκο 2,3 kW θα περιμένεις 6 ώρες ώστε να είσαι έτοιμος για την επόμενη ημέρα να πας στη δουλειά ή τη βόλτα σου.

Με το Ford Kuga PHEV ST ξεγνοιάζεις από τις έγνοιες του EV αφού και να αδειάσει η μπαταρία κινείσαι υβριδικά με βενζίνη. Εδώ να πούμε ότι το Ford Kuga PHEV κινείται από έναν ατμοσφαιρικό  κινητήρα  βενζίνης 2,5 λίτρων. Συνδυαστικά τα 225 άλογα πετυχαίνουν επιδόσεις 0-100 χλμ./ώρα σε 9,2 δλ. και τελική στα 200 χλμ./ώρα.

Ο οδηγός του Kuga PHEV έχει τη δυνατότητα να καθορίζουν πότε και πώς θα χρησιμοποιεί την ενέργεια της μπαταρίας μέσω των προφίλ EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge. Επίσης, το app FordPass συνεργάζεται άψογα με όλα τα smartphones και ο οδηγός μπορεί να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και την τρέχουσα αυτονομία που παρέχει.

Στην πράξη το Ford Kuga PHEV ST Line είναι ένα Premium SUV με κίνηση σε όλους τους τροχούς και αν και έχει τα χρονάκια του σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι ένα εξαιρετικό SUV που δύσκολα θα του βρεις ελαττώματα.

Σύμφωνοι, τα 49.990 ευρώ που κοστίζει είναι ένα ζήτημα σε κάθε περίπτωση.  Να σκεφτεί κανείς ότι το 2021 που λανσαρίστηκε στη χώρα μας, στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση ST-Line X με μηδενικό εταιρικό φόρο εκκινούσε από 45.715 ευρώ.

Στην πράξη το Ford Kuga PHEV ST είναι ένα ευχάριστο αυτοκίνητο στην οδήγηση, καθώς σε απομονώνει από το εξωτερικό περιβάλλον. Η ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα των υλικών δεν επιδέχεται αμφισβήτησης και ο αέρας πολυτέλειας είναι αυτός που αναμένει κάποιος για τα χρήματα που θα δαπανήσει να το αποκτήσει.

Η ανάρτηση προσφέρει εξαιρετικό κράτημα και άνεση, τα φρένα αυτά που πρέπει να είναι για 225 ίππους ενώ και η ραφιναρισμένη χροιά του κινητήρα χαρίζουν πολλά χαμόγελα στον οδηγό του. Θετική και η λειτουργία του CVT κιβωτίου.

Ενδεικτικό της ποιοτικής κατασκευής του Ford Kuga PHEV ST και η συνολική του αίσθηση μετά από 20.000 σκληρά δημοσιογραφικά χιλιόμετρα. Προσωπικά  νόμισα ότι είχε διανύσει μόλις 2.000 χιλιόμετρα.

Σε κάθε περίπτωση το Ford Kuga PHEV ST δείχνει ότι PHEV αξίζει στα PHEV να τους δοθεί μια ευκαιρία από τους κατασκευαστές όχι γιατί γεφυρώνουν το παλαιό με το νέο, αλλά γιατί είναι πρακτικά και ξέγνοιαστα για τον καταναλωτή.

Το Kuga PHEV είναι διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις με το πρόγραμμα Ford Plus που προσφέρεται με επιτόκιο 2,99%, προκαταβολή από 9.570€, 8 χρόνια εγγύηση, και όφελος 2.141€.

Περισσότερες δοκιμές μοντέλων FORD

Τεχνικά χαρακτηριστικά   Ford Kuga PHEV ST Line
Κινητήρας / ηλεκτροκινητήραςΤετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός βενζίνης, 2.488 κ.εκ.
Ισχύς, Ροπή / Ισχύς ροπή152 PS/ 5.500 rpm, 200 Nm/ 4.500 rpm / 97 kW
Συνδυασμένη ισχύς225 ίπποι
Μπαταρία/ αυτονομία14,4 kWh (10,4 net) / 64 χλμ.
0-100, Τελική9,2 δλ., 200 χλμ./ώρα
Κατανάλωση εργοστασιακή / δοκιμής1,0-1,3/ 5,5-6,0 λτ./100 km
Εκπομπή CO222-29 γραμμ./χλμ.
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ)4.614 x 1.883 x 1.675 χλστ.
Χώρος αποσκευών411-581 έως 1.481 λίτρα
Τιμή πώλησης έκδοσης δοκιμής49.990 ευρώ
Φωτογραφίες: Κώστας Χαλκιαδάκης

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. Καλησπέρα Κε Χαλκιαδάκη,

    πολύ ωραίο άρθρο κ συμπεράσματα,
    απλά να πώ ότι με ένα wallbox 7,5 KW χρειάζονται 2,5 ώρες για πλήρη φόρτιση μιάς μπαταρίας 15 KWh. (και όχι 3,5h).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!