NEAPINED

Το εργοστάσιο της BMW στο Μόναχο θα παράγει μόνο ηλεκτρικά

Η BMW προχωρά σε ένα ιστορικό μετασχηματισμό στο εργοστάσιό της στο Μόναχο, σηματοδοτώντας το τέλος μιας εποχής για την παραγωγή αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE).

Το ιστορικό εργοστάσιο, το οποίο ξεκίνησε να λειτουργεί το 1922 και μεταπήδησε στην παραγωγή αυτοκινήτων τρεις δεκαετίες αργότερα, θα σταματήσει να κατασκευάζει παραδοσιακά οχήματα εσωτερικής καύσης το 2027.

Η κίνηση αυτή γίνεται στο πλαίσιο μιας σημαντικής επένδυσης ύψους 650 εκατ. ευρώ, με στόχο τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση της 102 ετών εγκατάστασης για την αποκλειστική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων (EV).

Το αποκορύφωμα αυτού του μετασχηματισμού είναι η εισαγωγή των πρωτοποριακών EVs Neue Klasse της BMW. Ξεκινώντας από το 2026, το εργοστάσιο του Μονάχου θα λανσάρει το πρώτο από αυτά τα καινοτόμα ηλεκτρικά οχήματα, που θα χρησιμεύσουν ως η επόμενη γενιά της Σειράς 3.

Αρχικά, η παραγωγή αυτού του EV θα συμπίπτει με τη συναρμολόγηση των μοντέλων εσωτερικής καύσης στις βαυαρικές εγκαταστάσεις. Ωστόσο, μέχρι το 2027, το εργοστάσιο του Μονάχου θα αφιερωθεί εξ ολοκλήρου στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, σηματοδοτώντας μια σημαντική αλλαγή στην κατασκευαστική εστίαση της εταιρείας.

Στο πλαίσιο της επενδυτικής πρωτοβουλίας, έχουν κατασκευαστεί τέσσερα νέα κτίρια, συμπεριλαμβανομένης μιας υπερσύγχρονης γραμμής συναρμολόγησης οχημάτων και ενός προηγμένου αμαξοστασίου.

Για να φιλοξενηθούν αυτές οι προσθήκες, η παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης έχει μεταφερθεί στο Hams Hall στο Ηνωμένο Βασίλειο και στο Steyr στην Αυστρία.

Αυτή η στρατηγική κίνηση όχι μόνο εκσυγχρονίζει το εργοστάσιο του Μονάχου, αλλά και ευθυγραμμίζεται με τη δέσμευση της BMW να προωθήσει τη βιώσιμη και ηλεκτρική κινητικότητα.

Η απόφαση για τη μετάβαση στην αποκλειστική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων το 2027 θα δώσει τέλος σε 75 χρόνια κατασκευής αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης στη γενέτειρα της BMW.

Το εργοστάσιο του Μονάχου, που αρχικά ήταν υπεύθυνο για την παραγωγή μοτοσικλετών, μετατόπισε την εστίασή του στην παραγωγή αυτοκινήτων το 1952, με το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε να είναι το 501.

Επί του παρόντος, το εργοστάσιο του Μονάχου συναρμολογεί διάφορα μοντέλα, όπως η Σειρά 3 (που περιλαμβάνει τα μοντέλα Touring estate, M3 και τα plug-in υβριδικά μοντέλα 330e και 320e) και η Σειρά 4 Gran Coupé, η οποία περιλαμβάνει το ηλεκτρικό i4.

Με μέσο ρυθμό παραγωγής περίπου 1000 αυτοκινήτων την ημέρα, η μονάδα του Μονάχου έχει διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην αυτοκινητική κληρονομιά της BMW.

Εκτός από το εργοστάσιο του Μονάχου, η BMW σχεδιάζει να επεκτείνει την παραγωγή των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων Neue Klasse στις εγκαταστάσεις της στο Ντέμπρετσεν της Ουγγαρίας, αρχής γενομένης από το 2026.

Στη συνέχεια, αυτά τα καινοτόμα ηλεκτρικά οχήματα θα κατασκευάζονται στο Shenyang της Κίνας και στο San Luis Potosí του Μεξικού, αντικατοπτρίζοντας την παγκόσμια δέσμευση της εταιρείας για βιώσιμες και ηλεκτροκίνητες μεταφορές.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!