NEA

Το βενζινοκίνητο Fiat Panda θα παράγεται μέχρι το 2030

Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να παρατείνει την παραγωγή της βενζινοκίνητης έκδοσης του Fiat Panda μέχρι το 2030, τονίζοντας τη δέσμευση της αυτοκινητοβιομηχανίας να προσφέρει προσιτές επιλογές.

Η απόφαση για την παράταση της διάρκειας ζωής της έκδοσης με κινητήρα εσωτερικής καύσης του Panda εντάσσεται στο πλαίσιο μιας ευρύτερης στρατηγικής για τη διατήρηση της προσβασιμότητας των καταναλωτών, ιδίως σε αστικά περιβάλλοντα, όπου το Panda έχει καθιερωθεί ως μία δημοφιλής επιλογή.

Αρχικά προβλεπόταν να σταματήσει η παραγωγή του βενζινοκίνητου Panda το 2027, αλλά τώρα θα συνεχίσει να κατασκευάζεται, παρέχοντας μια οικονομική επιλογή αυτοκινήτου πόλης για τους οδηγούς σε όλη την Ευρώπη.

Οι δηλώσεις του Tavares είχαν ως στόχο να διαλύσουν τις φήμες που έκαναν λόγο για αποχώρηση της Stellantis από την Ιταλία, επιβεβαιώνοντας τις σημαντικές επενδύσεις της εταιρείας στη χώρα. Πάντως, η ιταλική κυβέρνηση τα έχει βάλει μαζί του για την Milano που παράγεται στην Πολωνία.

Το Panda που παράγεται στο Pomigliano d’Arco κοντά στη Νάπολη, κατατάσσεται σταθερά ως το μοντέλο της Fiat με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη, υπογραμμίζοντας τη διαρκή δημοτικότητα και τη σημασία του στην αγορά.

Σύμφωνα με τους αναλυτές της αγοράς Dataforce, το Panda κατέγραψε εντυπωσιακά στοιχεία πωλήσεων, με 26.357 μονάδες να πωλούνται τους δύο πρώτους μήνες του έτους.

Ο Tavares έκανε την ανακοίνωση κατά τη διάρκεια των εγκαινίων των εγκαταστάσεων της Stellantis για την παραγωγή ηλεκτροκίνητων κιβωτίων διπλού συμπλέκτη (eDCT) στο συγκρότημα Mirafiori του ομίλου στο Τορίνο.

Η κίνηση αυτή αντανακλά την ευρύτερη δέσμευση της Stellantis να αγκαλιάσει την ηλεκτροκίνηση, διασφαλίζοντας παράλληλα την ομαλή μετάβαση για τους πελάτες που εξακολουθούν να βασίζονται σε συμβατικά βενζινοκίνητα οχήματα.

Παρά την επέκταση της βενζινοκίνητης έκδοσης του Panda, η Fiat παραμένει σταθερή στο μακροπρόθεσμο όραμά της να μετατραπεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική μάρκα μετά το 2030.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!