NEA

Πόσα βγάζουν οι CEO των μεγαλύτερων κατασκευαστών αυτοκινήτων

Οι απίστευτες απολαβές των εκτελεστικών στελεχών των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον και προκαλέσει συζητήσεις για τη διαφορά στις αμοιβές μεταξύ των κορυφαίων διευθυντικών στελεχών και των υπολοίπων εργαζομένων.

Η Mary Barra, διευθύνουσα σύμβουλος της General Motors, παρότι κέρδισε εντυπωσιακά 27,8 εκατομμύρια δολάρια, δεν κατέχει τον τίτλο του πιο ακριβοπληρωμένου στελέχους στον κλάδο.

Αυτή την τιμή την κατέχει ο Carlos Tavares, διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, ο οποίος εισέπραξε εντυπωσιακά 39 εκατομμύρια δολάρια το προηγούμενο έτος.

Παρόλο που η αμοιβή της Barra μειώθηκε κατά 4% λόγω μειωμένων μπόνους λόγω των προκλήσεων που αντιμετώπισε η GM σχετικά με τα ηλεκτρικά οχήματα, ο Tavares είδε μια αύξηση 56% στη συνολική του αποζημίωση, φτάνοντας τα 39,491 εκατομμύρια δολάρια, κυρίως λόγω των επιτυχημένων επιδόσεων της Stellantis στις διεθνείς αγορές.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης η περίπτωση του διευθύνοντος συμβούλου της Ford, Τζιμ Φάρλεϊ, ο οποίος απολάμβανε αμοιβές ύψους σχεδόν 26,5 εκατομμύρια δολάρια το 2023, πολλαπλάσιες σε σχέση με τη μέση αμοιβή των εργαζομένων της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, η συνολική αμοιβή του ήταν 312 φορές μεγαλύτερη από τη μέση ετήσια συνολική αμοιβή όλων των εργαζομένων της Ford το 2023.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!