NEA

Έρχεται η πρώτη υβριδική Porsche 911

Η Porsche ετοιμάζεται να γράψει μια νέα σελίδα στην ιστορία της με την πρώτη υβριδική έκδοση της θρυλικής 911 που θα παρουσιαστεί επίσημα στις 28 Μαΐου.

Αυτή η κίνηση αποτελεί ένα βήμα προς τη μετάβαση του διάσημου σπορ μοντέλου στην ψηφιακή και εξηλεκτρισμένη εποχή.

Μετά από δύο χρόνια εξαιρετικά απαιτητικών δοκιμών, η Porsche ολοκλήρωσε την εξέλιξη της υβριδικής 911, με τα πρωτότυπο αυτοκίνητα να έχουν ξεπεράσει τα 5 εκατομμύρια χιλιόμετρα σε δοκιμές.

Και ανάμεσα σε αυτά, οι γύροι στο Nürburgring μας δίνουν μια αποκαλυπτική ματιά στις επιδόσεις της υβριδικής 911. Συγκεκριμένα, με χρόνο 7 λεπτά και 16,9 δευτερόλεπτα στην πίστα Nordschleife, η υβριδική έκδοση είναι εντυπωσιακά ταχύτερη κατά 8,7 δευτερόλεπτα σε σχέση με την προηγούμενη Carrera S.

Αν και οι λεπτομέρειες του υβριδικού συστήματος παραμένουν προς το παρόν άγνωστες, η Porsche επιβεβαιώνει την εστίασή της στις επιδόσεις, απορρίπτοντας την πιθανότητα μιας plug-in υβριδικής διάταξης.

Πρόκειται για την πιο σημαντική αλλαγή στην 911 στην έκτη δεκαετία της παραγωγής της. Εκτός απροόπτου το υβριδικό σύστημα θα συνδυάζει μια κατάλληλα ρυθμισμένη έκδοση του turbo εξακύλινδρου κινητήρα της Porsche με έναν ειδικά σχεδιασμένο ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται στο συγκρότημα του μπροστινού άξονα.

Ο βενζινοκινητήρας θα παρέχει κίνηση στους πίσω τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας θα κινεί τους μπροστινούς τροχούς. Μία ενσωματωμένη μίζα/ γεννήτρια 48 V στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη θα παρέχει ηλεκτρικό boost και ισχύ για τα βοηθητικά εξαρτήματα.

Το νέο σύστημα 400 V ισχυρίζεται ότι παράγει τα δικά του αποθέματα ενέργειας χρησιμοποιώντας τον κινητήρα ως γεννήτρια (όπως σε ένα φουλ υβριδικό σύστημα), καθώς και μέσω αναγέννησης φρένων, αναιρώντας την ανάγκη για εξωτερική φόρτιση.

Η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μια ειδικά αναπτυγμένη ελαφριά μπαταρία ιόντων λιθίου. Με ενεργειακή χωρητικότητα πολύ χαμηλότερη από τις μπαταρίες που χρησιμοποιούνται από τη Ferrari και τη Mercedes-AMG στα plug-in μοντέλα επιδόσεων τους, θα έχει ιδιότητες ταχείας φόρτισης και εκφόρτισης ενέργειας.

Όλες αυτές οι λεπτομέρειες θα γίνουν γνωστές στις 28 Μαΐου, καθώς αναμένουμε να αποκαλυφθούν οι ακριβείς τεχνικές προδιαγραφές και η γενική φιλοσοφία πίσω από αυτό το νέο κεφάλαιο για την Porsche 911.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!