NEAPINED

BMW Σειρά 3: Ανανέωση με diesel και αναβαθμισμένες PHEV

Η BMW Σειρά 3 έχει υποστεί μια σειρά αναβαθμίσεων για το 2024, περιλαμβάνοντας ένα facelift, ένα νέο σύστημα infotainment και μεγαλύτερη αυτονομία για τις plug-in υβριδικές εκδόσεις (PHEV). Στις περισσότερες αγορές συνεχίζει και ο ντίζελ, με εξαίρεση κάποιες λίγες, όπως της Βρετανίας.

Από τις βασικότερες αλλαγές είναι η νέα μπαταρία 19,5kWh που τοποθετείται στο PHEV, η οποία είναι 7,5 kWh μεγαλύτερη από πριν. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα συνολική ηλεκτρική αυτονομία 100 χιλιομέτρων, δηλ. 35α περισσότερα από πριν.

Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί με ισχύ έως 11kW με χρόνο φόρτισης 2 ωρών και 15 λεπτών. Συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων. Η συνολική απόδοση του συστήματος στη 330e είναι 292 ίπποι.

Η 320i διαθέτει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων που αποδίδει 184 ίππους, δίνοντάς της χρόνο 0-100 χλμ/ώρα σε 7.4 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα. H 318i με το ίδιο μοτέρ αποδίδει 156 ίππους, ενώ η 330i αποδίδει 245 ίππους. Το αξιοπερίεργο είναι ότι δεν υπάρχει ήπια υβριδική υποβοήθηση στους βασικούς βενζίνης και σε αντίθεση με τις ντίζελ 318d και 320d που αντίστοιχα αποδίδουν 150 και 190 ίππους.

Αυτό όμως δεν ισχύει για τον εξακύλινδρο των 3,0 λίτρων που χρησιμοποιείται στην M340i και που διαθέτει μια μίζα/ γεννήτρια 48V για συνολική απόδοση 374 ίππων και 500 Nm ροπής με το σπριντ των  0-100 χλμ/ώρα να ολοκληρώνεται σε 4,4 δευτερόλεπτα. Η M340d με τον ήπια υβριδικό τρίλιτρο diesel αποδίδει 340 ίππους.

Το σασί της ανανεωμένης Σειράς 3 έχει τροποποιηθεί για να προσφέρει “σημαντική” αύξηση στην άνεση σε οποιαδήποτε οδηγική κατάσταση, χωρίς να επισκιάζει την οδηγική απόλαυση, σύμφωνα με την BMW. Αυτό περιλαμβάνει πιο σφιχτές βάσεις για τα πίσω αμορτισέρ, ταχύτερο σε ανταπόκριση τιμόνι και την επιλογή αναβαθμισμένων προσαρμοζόμενων αμορτισέρ.

Για να διατηρηθεί το βάρος χαμηλά, το καπό, οι εμπρόσθιοι θόλοι τροχών, το υποπλαίσιο του κινητήρα και οι εμπρόσθιες αντηρίδες ελατηρίων είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Το συνολικό βάρος δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί από την BMW.

Οι εξωτερικές αλλαγές είναι ελάχιστες, περιλαμβάνοντας έναν πιο καθαρό και αεροδυναμικό μπροστινό προφυλακτήρα, πιο γωνιώδεις πλευρικές ποδιές και νέες ζάντες 19 ιντσών. Διατίθενται επίσης εννέα νέες αποχρώσεις βαφής.

Όλα τα μοντέλα 3 Series διαθέτουν στάνταρ ζάντες 17 ιντσών, τριζωνικό κλιματισμό και στο εσωτερικό μια κυρτή οθόνη infotainment 14,9 ιντσών. Αυτό συνδυάζεται με την προηγούμενη οθόνη οργάνων 12,3 ιντσών.

Στο εσωτερικό, η BMW επικεντρώθηκε σε μια πιο καθαρή και μινιμαλιστική εμφάνιση με όσο το δυνατόν λιγότερους διακόπτες χάρη στην οθόνη αφής 14,9 ιντσών, που τρέχει το τελευταίας γενιάς σύστημα iDrive.

Το οποίο εισαγάγει μια γραμμή widget που μπορεί να προσαρμοστεί με τις αγαπημένες λειτουργίες του οδηγού, καθώς και επαυξημένη πραγματικότητα για το σύστημα πλοήγησης, συνδεσιμότητα 5G και ένα αναβαθμισμένο σύστημα για τη σύνδεση του αυτοκινήτου με την εφαρμογή MyBMW.

Διάφορα σημεία, όπως το χειριστήριο του iDrive, ο διακόπτης εκκίνησης και ο επιλογέας ταχυτήτων, είναι τώρα διαθέσιμα σε γυαλί ως μέρος της εφαρμογής Crafted Clarity της BMW, όπως στη σειρά 5 και 7.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!