NEAPINED

Το νέο Smart #5 ετοιμάζεται για τα μέρη μας

Το νέο Smart #5 δεν είναι απλώς το μεγαλύτερο μοντέλο της μάρκας, αλλά και μακράν το πιο ισχυρό, αφού αποδίδει περισσότερους από 600 ίππους στην πιο ισχυρή έκδοσή του.

Το νέο SUV, που θα αντιμετωπίσει ηλεκτρικά όπως το Volkswagen ID.4 και που από πλευράς μεγέθους τοποθετείται απέναντι σε ένα Tesla Model Y, παρουσιάστηκε σε πρωτότυπη μορφή στην έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου νωρίτερα φέτος.

Ωστόσο, τώρα μας έρχονται οι πρώτες φωτογραφίες του μοντέλου παραγωγής, όπως αυτές δημοσιεύθηκαν από το υπουργείο τεχνολογίας της Κίνας, αποκαλύπτοντας την τελική του σχεδίαση και επιβεβαιώνοντας τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά του.

Η κορυφαία τετρακίνητη έκδοση του θα αποδίδει 646 ίππους, ξεπερνώντας κατά περισσότερο από 200 ίππους τις πιο ισχυρές εκδόσεις των μικρότερων μοντέλων #1 και #3 και υπερβαίνοντας ακόμα και το Hyundai Ioniq 5 N και το Kia EV6 GT.

Οι βασικές πισωκίνητες εκδόσεις με ένα ηλεκτρικό μοτέρ θα αποδίδουν 340 ή 363 ίππους, ενώ εδώ υπάρχουν μπαταρίες LFP (φωσφόρου σιδήρου).

Τα Smart #5 με έναν κινητήρα χρησιμοποιούν μπαταρίες φωσφορικού λιθίου σιδήρου (LFP), ενώ τα μοντέλα με κίνηση σε όλους τους τροχούς χρησιμοποιούν μπαταρίες ιόντων λιθίου (NMC).

Οι χωρητικότητες δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές, αλλά η μάρκα έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι θα στην μεγαλύτερη μπαταρία η χωρητικότητα θα ξεπερνά τις 100 kWh και θα συνδυάζεται με αρχιτεκτονική 800V για φόρτιση από 10-80% σε 15 λεπτά.

Σχεδιαστικά, παραμένει πιστό στις καμπύλες και τις αναλογίες του concept, αν και υπάρχει ένα τετράγωνο στιλ στο πίσω μέρος για πιο off-road χαρακτήρα.

Με μήκος 4,705 μέτρα, πλάτος 1,920 και ύψος 1,705, το #5 είναι παρόμοιο σε μέγεθος με το νέο Peugeot 5008, αλλά θα διαθέτει πέντε αντί για επτά θέσεις.

Δεν έχουν δημοσιευτεί φωτογραφίες του εσωτερικού, αλλά η ψηφιακή, μινιμαλιστική διάταξη του concept με τις τρεις οθόνες, εικάζεται να περάσει σε μεγάλο βαθμό στο μοντέλο παραγωγής.

Η Smart, μια κοινοπραξία μεταξύ της Mercedes-Benz και της Geely (σε αναλογία 50/50, τα αυτοκίνητα κατασκευάζονται στο Xi’an), επιβεβαίωσε ότι το έτοιμο για παραγωγή #5 θα κάνει το ντεμπούτο του το δεύτερο εξάμηνο του 2024. Εκτός από την Κίνα, το μοντέλο αναμένεται να προσφερθεί και στην Ευρώπη.

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!