Η ιταλική φίρμα αποκαλύπτει τη Huayra Epitome που θα κάνει το ντεμπούτο της στο κοινό του Goodwood Festival of Speed. Για πρώτη φορά με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, όπως το ζήτησε ο βαθύπλουτος αγοραστής.
Η Huayra Epitome είναι εξοπλισμένη με ένα επτατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο της Xtrac, που χρησιμοποιεί έναν σύγχρονο συμπλέκτη με τριπλό δίσκο για να αντέχει στη μεταφορά της ροπής και στην υπερθέρμανση. Το κιβώτιο είναι τοποθετημένο σε ένα όμορφο αλουμινένιο πλαίσιο, όπως και στο μοντέλο Utopia.
Το κιβώτιο ταχυτήτων συνεργάζεται με τον γνωστό twin-turbo V12 των 6,0 λίτρων της Mercedes-AMG, που αποδίδει 864 ίππους και 1.100 Nm ροπής, με κόφτη στις 6.700 σ.α.λ.
H τελική αγγίζει τα Το Huayra Epitome φτάνει ταχύτητες έως και τα 348 χλμ./ώρα. Ένα «εξακάναλο» σύστημα εξάτμισης από τιτάνιο φροντίζει για το μοναδικό ήχο που βγάζει και αυτή η Pagani, ενώ ένα ειδικό diffuser φροντίζει για επιπλέον αεροδυναμική φορτίο.
Οι μηχανικοί της Pagani ενίσχυσαν την ανάρτηση του αυτοκινήτου, μειώνοντας την ταλάντωση και την κύλιση σε σχέση με το στάνταρ Huayra. Υπάρχει και μια λειτουργία «Super Soft» για πιο άνετη οδήγηση, κατάλληλη για χαλαρές βόλτες. Αυτή η λειτουργία απενεργοποιείται αυτόματα μετά τα 150 χλμ./ώρα.
Σχεδιαστικά, η εξωτερική εμφάνιση της Epitome περιλαμβάνει νέους μπροστινούς και πίσω προφυλακτήρες με LED φώτα και μεγαλύτερη μάσκα για βελτιωμένη ροή αέρα. Στο πίσω μέρος υπάρχει μια τεράστια ενσωματωμένη αεροτομή, ενώ το αμάξωμα καλύπτεται από σκούρο μπλε ανθρακονήματα. Χρυσαφένιες λεπτομέρειες και χρυσαφένιοι τροχοί ολοκληρώνουν τη φαντεζί εμφάνιση.
Η κατασκευή της Huayra Epitome έγινε από την ειδική ομάδα Grandi Complicazioni της Pagani, και χρειάστηκαν εννέα μήνες για τον σχεδιασμό και άλλοι δέκα μήνες για την κατασκευή της. Δυστυχώς, αυτό το μοναδικό μοντέλο δεν θα διατεθεί προς πώληση σε άλλους πελάτες, καθώς είναι μοναδικό στο είδος του. Οπότε τι είχαμε, τι χάσαμε…