Δημιουργήθηκε από τον πρώην επικεφαλής σχεδιασμού της Koenigsegg – Θα κάνει ντεμπούτο στο Pebble Beach στις 15 Αυγούστου – Η πρώτη παρτίδα θα συναρμολογηθεί στην Irvine της Καλιφόρνιας.
Η εταιρεία Nilu27, που ιδρύθηκε από τον σχεδιαστή αυτοκινήτων Sasha Selipanov, στοχεύει να καθιερωθεί στην αγορά των υπεραυτοκινήτων, αποφεύγοντας τη μοίρα άλλων εταιρειών που απέτυχαν.
Ο Selipanov, με ιστορικό στη δημιουργία σημαντικών μοντέλων όπως το Bugatti Chiron, το Koenigsegg Gemera, το Lamborghini Huracan και το Genesis Mint concept, επιδιώκει να συνδυάσει την υψηλή αισθητική με τις αγωνιστικές επιδόσεις.
Το Nilu αντλεί έμπνευση από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της F1 και του Le Mans της δεκαετίας του 1960, καθώς και από τα κλασικά ιταλικά σχέδια και τα αμερικανικά muscle cars. Το hypercar ξεχωρίζει για τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και το γυμνό πίσω μέρος με τρεις εξατμίσεις.
Η καμπίνα του θυμίζει κόκπιτ από τζετ, με πόρτες τύπου gullwing. Το τιμόνι είναι απολύτως στρογγυλό και απαλλαγμένο από διακόπτες, και δεν υπάρχουν προφίλ οδήγησης. Η μόνη οθόνη είναι ενσωματωμένη στον καθρέφτη οπισθοπορείας για καλύτερη ορατότητα προς τα πίσω. Τα καθίσματα είναι σταθερά, ενώ το κουτί πεταλιών, τα προσκέφαλα και οι καθρέφτες θυρών ρυθμίζονται χειροκίνητα.
Το κεντρομήχανο hypercar κινείται από έναν ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα 6,5 λίτρων της Hartley Engines (από τη Νέα Ζηλανδία), ο οποίος αποδίδει περισσότερους από 1.000 ίππους και 860 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου επτά ταχυτήτων, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 400 χλμ./ώρα.
Η ανάρτηση διαθέτει διπλά ψαλίδια και ανάρτηση τύπου pushrod, ενώ η κατασκευή περιλαμβάνει μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα. Υπάρχουν μονομπούλονες ζάντες 20 και 21 ιντσών, που κρύβουν κεραμικά φρένα από την Brembo.
Το βάρος του αυτοκινήτου είναι μόλις 1.200 κιλά, γεγονός που υπόσχεται εξαιρετικές επιδόσεις στην πίστα. Υπολογίστε μια τελική κοντά στα 400 χλμ./ώρα και ένα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα!
Η Nilu σχεδιάζει να κατασκευάσει 15 hypercars NILU σε αυτή την αρχική έκδοση, χωρίς να ξεκαθαρίζει αν θα είναι νόμιμα για χρήση στο δρόμο. Η εταιρεία αναφέρει επίσης σχέδια για την κατασκευή 54 μονάδων “ομολογκαρισμένων για δρόμο,” υποδηλώνοντας ότι τα 15 πρώτα αυτοκίνητα θα είναι αποκλειστικά για αγωνιστική χρήση.
Η παραγωγή των πρώτων πρωτότυπων και των αρχικών αυτοκινήτων πελατών θα πραγματοποιηθεί από την Aria Group στην Καλιφόρνια.