NEA

Η Hyundai ετοιμάζει EREV υβριδικά για να «γεφυρώσει» τα ηλεκτρικά με τα συμβατικά

Η Hyundai Motor είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που δεσμεύεται για ευρεία διάθεση υβριδικών range extender (EREV), καθώς προσπαθεί να γεφυρώσει το χάσμα που έχει δημιουργηθεί από τη χαμηλή ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Τα γνωστά και ως υβριδικά με επαυξημένη αυτονομία (REx ή EREV) συνδυάζουν μια μεγάλη μπαταρία και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα με έναν μικρό βενζινοκινητήρα που λειτουργεί ως γεννήτρια.

Η Hyundai Motor θα κατασκευάζει μεσαίου μεγέθους SUV με αυτή την τεχνολογία στις ΗΠΑ, με έναρξη παραγωγής το 2026, τόσο για την ίδια τη μάρκα Hyundai όσο και για την premium μάρκα Genesis. Κόμπακτ μοντέλα, τα οποία θα χρησιμοποιούν μια ειδική πλατφόρμα EREV, θα κατασκευάζονται στην Κίνα.

Τα μοντέλα για την αμερικανική αγορά θα «επεκταθούν σε προηγμένες αγορές», όπως ανέφερε η Hyundai κατά τη διάρκεια της ημέρας επενδυτών της, στις 28 Αυγούστου, υποδηλώνοντας ότι σχεδιάζεται επίσης η πώληση των συγκεκριμένων οχημάτων στην Ευρώπη.

Αναλυτικότερα

Η Hyundai στρέφεται σε νέες υβριδικές τεχνολογίες για να ενισχύσει την ανάπτυξή της, εν μέσω επιβράδυνσης στη ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα (EV). Ο νοτιοκορεατικός κατασκευαστής αυτοκινήτων ανακοίνωσε ότι θα διπλασιάσει την γκάμα των υβριδικών του μοντέλων, προσθέτοντας δύο νέες τεχνολογίες βενζινο-ηλεκτρικών συστημάτων και επεκτείνοντας τη χρήση αυτών των τεχνολογιών και στην Genesis.

Σύμφωνα με τον CEO της Hyundai, Jaehoon Chang, η εταιρεία αναμένει ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις υβριδικών αυτοκινήτων θα υπερτριπλασιαστούν, φτάνοντας τα 1,33 εκατομμύρια οχήματα το 2028, από 510.000 φέτος. Ο Chang υπογράμμισε ότι η επιβράδυνση στη μετάβαση στα EV δημιουργεί ευκαιρίες για την τεχνολογία των υβριδικών, την οποία η Hyundai θεωρεί ως έναν ενδιάμεσο σταθμό έως ότου η ζήτηση για EV σταθεροποιηθεί.

Η νέα υβριδική τεχνολογία περιλαμβάνει ένα σύστημα που κινεί τους τροχούς αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρα, χρησιμοποιώντας έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης για τη φόρτιση της μπαταρίας του κινητήρα. Αυτή η τεχνολογία, γνωστή ως EREV (Extended Range Electric Vehicle), επιτρέπει μεγαλύτερη αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει τα 900 χιλιόμετρα με πλήρη φόρτιση, ενώ η μπαταρία θα είναι σημαντικά φθηνότερη από εκείνη ενός καθαρού EV.

Η Hyundai σχεδιάζει επίσης την αναβάθμιση της υπάρχουσας υβριδικής τεχνολογίας της από τον Ιανουάριο του 2025, με σκοπό να καλύψει ένα ευρύτερο φάσμα οχημάτων, από μικρά έως πολυτελή μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων αυτών της σειράς Genesis. Με αυτή την αναβάθμιση, η εταιρεία θα διπλασιάσει τον αριθμό των υβριδικών μοντέλων της παγκοσμίως, από επτά σε δεκατέσσερα.

Η αγορά της Βόρειας Αμερικής αναμένεται να σημειώσει τη μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις υβριδικών, με τις προβλέψεις να φτάνουν τα 690.000 οχήματα το 2028, από 170.000 το 2024. Παράλληλα, οι πωλήσεις υβριδικών στην Ευρώπη αναμένεται να αυξηθούν στα 220.000 οχήματα το 2028, από περίπου 150.000 φέτος.

Παρόλο που η Hyundai συνεχίζει να επενδύει στα EV, η στρατηγική της αναπροσαρμόζεται για να συμπεριλάβει και τα υβριδικά, βλέποντας τα ως μια γέφυρα προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση. Ωστόσο, η εταιρεία δεν έχει εγκαταλείψει τα φιλόδοξα σχέδιά της για τα EV, διατηρώντας τον στόχο των 2 εκατομμυρίων EV πωλήσεων ετησίως μέχρι το 2030.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!