NEAPINED

Διακριτική ανανέωση για το Honda HR-V

Η Honda παρουσίασε το ανανεωμένο HR-V e:HEV στην Ευρώπη, τρία χρόνια μετά την κυκλοφορία της τρίτης γενιάς του μοντέλου.

Η υβριδική έκδοση του μικρού SUV παραμένει διαθέσιμη αποκλειστικά με την αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία e:HEV και κίνηση στους εμπρός τροχούς (FWD).

Αισθητικά, οι αλλαγές είναι περιορισμένες, με την πιο εμφανή να είναι η επανασχεδιασμένη μάσκα που προσδίδει στο HR-V έναν πιο δυναμικό χαρακτήρα. Ο εμπρός προφυλακτήρας διαθέτει νέους αεραγωγούς, ενώ τα φωτιστικά σώματα έχουν σκούρες λεπτομέρειες και νέα γραφικά LED. Επιπλέον, η Honda πρόσθεσε τρία νέα χρώματα αμαξώματος.

Η νέα έκδοση Advance Style Plus (στη Βρετανία) τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας, προσφέροντας πανοραμική γυάλινη οροφή, περισσότερες λεπτομέρειες στο χρώμα του αμαξώματος, μάσκα σε Crystal Black και νέες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.

Στο εσωτερικό, η ψηφιακή οθόνη των 7 ιντσών και το σύστημα infotainment των 9 ιντσών παραμένουν αμετάβλητα. Ωστόσο, το χαμηλότερο μέρος της κεντρικής κονσόλας έχει επανασχεδιαστεί για καλύτερη εργονομία και ευκολότερη πρόσβαση στην ασύρματη φόρτιση.

Άλλες αλλαγές περιλαμβάνουν επιπλέον υλικά ηχομόνωσης και την προσθήκη σκουρόχρωμων κρυστάλλων ως στάνταρ. Το HR-V διατηρεί το χαρακτηριστικό σύστημα Magic Seats στο πίσω μέρος, που επιτρέπει την πλήρη αναδίπλωση ή την ανύψωση των καθισμάτων.

Στον τομέα της ασφάλειας, έχουν προστεθεί νέες τεχνολογίες, όπως το σύστημα Multi View Camera System και το βελτιωμένο Traffic Jam Assist, που παρέχει υποστήριξη διεύθυνσης από στάση.

Η πλήρως υβριδική έκδοση e:HEV αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων i-VTEC, δύο ηλεκτροκινητήρες, ένα κιβώτιο μονής σχέσης και μία μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου.

Η μέγιστη ισχύς ανέρχεται στους 131 ίππους, που μεταφέρονται στους εμπρός τροχούς. Σε αντίθεση με την ιαπωνική έκδοση Honda Vezel, το ευρωπαϊκό HR-V δεν διατίθεται με τετρακίνηση ούτε με τον μη υβριδικό κινητήρα 1,5 λίτρων.

Οι πωλήσεις του ανανεωμένου Honda HR-V e:HEV στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν μέσα στο φθινόπωρο.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!