NEA

Η Stella Li θέλει την BYD να πρωταγωνιστεί και στην Ευρώπη

Η Stella Li, επικεφαλής των επιχειρήσεων της BYD στην Ευρώπη, αναφέρθηκε στο σαλόνι του Παρισιού, στο μέλλον της κινεζικής μάρκας στην ευρωπαϊκή αγορά, την αντίδραση του κοινού στα ασυνήθιστα ονόματα των μοντέλων της μάρκας, καθώς και την τεχνολογία των στερεών μπαταριών.

Η BYD (Build Your Dreams) επεκτείνεται ραγδαία στην Ευρώπη με νέα μοντέλα, όπως το plug-in υβριδικό Seal U DM-i και μια ευρύτερη γκάμα για το ηλεκτρικό Dolphin. Παρόλο, όμως, που η BYD καταγράφει μεγάλη ανάπτυξη, η εταιρεία, μαζί με άλλες κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, αντιμετωπίζει προκλήσεις λόγω των νέων δασμών που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση, στο πλαίσιο της υπερφορολόγησης.

Η Li χαρακτήρισε αυτούς τους δασμούς «άδικους», υποστηρίζοντας ότι η πολιτική παρέμβαση προσθέτει κόστος στην κατασκευή αυτοκινήτων και προκαλεί σύγχυση στη βιομηχανία.

Παρά τις προκλήσεις, η BYD είναι αποφασισμένη να εδραιωθεί στην Ευρώπη. Η Li επεσήμανε ότι η εταιρεία κατέχει το 23% της παγκόσμιας αγοράς οχημάτων νέας ενέργειας, τα οποία περιλαμβάνουν υβριδικά, plug-in και ηλεκτρικά οχήματα, καθώς και οχήματα με κυψέλες υδρογόνου.

Με την τεράστια παραγωγική ικανότητα στην Κίνα και σχέδια για εργοστάσια στην Ευρώπη, όπως στη Σέγκεντ της Ουγγαρίας και στην Τουρκία, η BYD είναι έτοιμη να ενισχύσει την παρουσία της στην περιοχή.

Η Li τόνισε ότι η BYD βρίσκεται ακόμη στη φάση οικοδόμησης του brand στην Ευρώπη, αναγνωρίζοντας ότι οι Ευρωπαίοι καταναλωτές είναι «λίγο συντηρητικοί» και χρειάζονται χρόνο για να εμπιστευτούν τη μάρκα. Παρ’ όλα αυτά, η ίδια πιστεύει ότι μόλις οι καταναλωτές γνωρίσουν καλύτερα τα οχήματα της BYD, θα δημιουργηθεί ισχυρή σχέση εμπιστοσύνης.

Ένα χαρακτηριστικό της BYD που τραβά την προσοχή είναι τα ασυνήθιστα ονόματα των μοντέλων της, όπως Seal (φώκια), Dolphin (δελφίνι) και Sea Lion (θαλάσσιος λέοντας). Η Li εξήγησε ότι αυτά τα ονόματα συνδέονται με τη φύση και την προστασία του περιβάλλοντος, προσθέτοντας ότι, παρόλο που μπορεί να φαίνονται παράξενα, βοηθούν στο να τραβήξουν την προσοχή.

Όσον αφορά την τεχνολογία μπαταριών, η BYD συνεχίζει να δίνει έμφαση στην ασφάλεια και την απόδοση. Αν και οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης (solid state) θεωρούνται το μέλλον, η Li δήλωσε ότι η τεχνολογία αυτή απέχει ακόμη από την εμπορική διάθεση, καθώς απαιτείται περισσότερη έρευνα, δοκιμές και επαλήθευση για να είναι ασφαλής και οικονομικά ανταγωνιστική.

Εν τω μεταξύ, η εταιρεία επικεντρώνεται στην εξέλιξη των LFP μπαταριών (λιθίου-φωσφορικού σιδήρου), με την τεχνολογία Blade να θεωρείται από τις ασφαλέστερες στην αγορά. Η επόμενη γενιά αυτών των μπαταριών αναμένεται να προσφέρει αυτονομία έως και 1.000 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, βάσει των κινεζικών προτύπων.

Η BYD είναι αποφασισμένη να συνεχίσει την καινοτομία, τόσο στην Ευρώπη όσο και παγκοσμίως, προσαρμόζοντας την τεχνολογία της στις απαιτήσεις της αγοράς και των περιβαλλοντικών κανονισμών.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!