NEA

Mercedes-AMG: Ετοιμάζει το πρώτο της γνήσιο ηλεκτρικό AMG SUV

Η Mercedes-AMG ετοιμάζεται να μπει δυναμικά στην κατηγορία των ηλεκτρικών SUV με το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο (δηλ. να μην αποτελεί εκδοχή υπάρχοντος μοντέλου), το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί έως το 2026.

Αυτό το νέο ηλεκτρικό SUV θα είναι το δεύτερο αποκλειστικά ηλεκτρικό μοντέλο της AMG, μετά το ανακοινωθέν σεντάν, και θα βασίζεται στην ειδική ηλεκτρική πλατφόρμα AMG.EA, η οποία εξελίσσεται με στόχο τις υψηλές επιδόσεις και την αμεσότητα στην απόκριση που χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της AMG.

Το SUV θα ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας της Mercedes-AMG, με βασικό χαρακτηριστικό τον προηγμένο ηλεκτροκινητήρα αξονικής ροής, ο οποίος αναπτύσσεται σε συνεργασία με την Yasa, μια εταιρεία που εξαγόρασε η Mercedes-Benz το 2021.

Οι κινητήρες αξονικής ροής διακρίνονται για την υψηλή ενεργειακή τους πυκνότητα και τη χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με τους συμβατικούς ηλεκτροκινητήρες, κάτι που αναμένεται να προσδώσει εξαιρετικές επιδόσεις στο νέο μοντέλο. Ο ίδιος τύπος κινητήρα είχε χρησιμοποιηθεί στο εντυπωσιακό πρωτότυπο Vision AMG, προσφέροντας έναν πρόγευση της κατεύθυνσης που ακολουθεί η AMG στα ηλεκτρικά μοντέλα.

Παράλληλα, το επερχόμενο SUV θα διαθέτει μια μπαταρία υψηλής απόδοσης, πιθανόν με νέες τεχνολογίες στοιχείων μπαταριών που στοχεύουν στην αύξηση της αυτονομίας και στη βελτίωση της απόδοσης φόρτισης.

Συγκεκριμένα, φήμες αναφέρουν ότι η Mercedes-AMG πειραματίζεται με μπαταρίες που χρησιμοποιούν τεχνολογία πυριτίου-άνθρακα, η οποία θα μπορούσε να προσφέρει έως και 30% μεγαλύτερη χωρητικότητα σε σύγκριση με τις τυπικές μπαταρίες ιόντων λιθίου. Αυτές οι βελτιώσεις θα βοηθήσουν το νέο AMG SUV να ανταγωνιστεί αποτελεσματικά στην κατηγορία των υψηλών επιδόσεων ηλεκτρικών SUV, απέναντι σε μοντέλα όπως η Tesla Model X Plaid και το BMW iX M60.

Προς το παρόν, η Mercedes-AMG προσφέρει ηλεκτρικές εκδόσεις των SUV GLA, GLC και EQE, αλλά το νέο αυτό μοντέλο θα είναι το πρώτο πλήρως αυτόνομο ηλεκτρικό SUV της AMG και όχι μια εκδοχή σε υπάρχουσα πλατφόρμα.

Η Mercedes-Benz είχε σχεδιάσει να παρουσιάσει μια νέα πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων, την MB.EA, για μεγαλύτερα αυτοκίνητα μέχρι το 2028. Ωστόσο, πρόσφατες στρατηγικές προσαρμογές της εταιρείας δίνουν έμφαση στη βελτίωση της υπάρχουσας πλατφόρμας EVA2, καθώς η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα φαίνεται να έχει επιβραδυνθεί.

Αυτή η αναπροσαρμογή των πλάνων υποδεικνύει ότι η Mercedes-Benz διατηρεί μια ευέλικτη στρατηγική για το μέλλον, προσφέροντας τόσο οχήματα εσωτερικής καύσης όσο και ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι και τη δεκαετία του 2030. Αν και η Mercedes-Benz παραμένει δεσμευμένη στην ηλεκτροκίνηση, η επιβράδυνση της ζήτησης και οι ασταθείς συνθήκες στην αγορά την ωθούν να επεκτείνει το χρονοδιάγραμμα μετάβασης στην αμιγώς ηλεκτρική γκάμα της.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!