Η Seat επιβεβαίωσε ότι τα δημοφιλή μοντέλα της, Ibiza και Arona, θα περάσουν από μία ριζική αναβάθμιση που θα περιλαμβάνει ήπια υβριδικά συστήματα κίνησης.
Αυτή η κίνηση στοχεύει στην ευθυγράμμιση με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων EU7 και στην παράταση του κύκλου ζωής των μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Το 2023, το Arona ήταν το πιο επιτυχημένο μοντέλο της Seat με 89.000 πωλήσεις, ενώ το Ibiza ακολούθησε με 77.700 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 51,5% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η ισπανική αγορά παραμένει η μεγαλύτερη για τη Seat, με 59.700 οχήματα να παραδίδονται το 2023, αύξηση 21,2% σε σύγκριση με το 2022.
Η στρατηγική της Seat επικεντρώνεται στη διατήρηση της παρουσίας της στην κατηγορία των προσιτών, μικρών αυτοκινήτων, ενώ η Cupra, η αδελφή μάρκα, προχωρά προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Seat, Wayne Griffiths, τόνισε την ανάγκη ευελιξίας, προσφέροντας τόσο ηλεκτρικά όσο και υβριδικά αυτοκίνητα για να καλύψει τις διαφορετικές προτιμήσεις των καταναλωτών.
Παράλληλα με τις υβριδικές αναβαθμίσεις, η Seat συνεχίζει να επενδύει στην ηλεκτροκίνηση. Το Cupra Raval, με τιμή κάτω των 25.000 ευρώ, αναμένεται να λανσαριστεί το 2025, στοχεύοντας στον «εκδημοκρατισμό της ηλεκτροκίνησης», μαζί με παρόμοια μοντέλα του ομίλου, όπως το Volkswagen ID.2.
Η στρατηγική διπλής μάρκας της Seat και της Cupra τοποθετεί την Cupra για ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον, ενώ η Seat επικεντρώνεται στην αγορά προσιτών αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικά συστήματα, διασφαλίζοντας την ανταγωνιστικότητά της στην ευρωπαϊκή αγορά.