NEA

Ενισχύονται οι γραμμές παραγωγής στην Ιταλία

Η Stellantis σχεδιάζει να ενισχύσει την παραγωγή της στην Ιταλία, εισάγοντας νέα compact μοντέλα, σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων της εταιρείας, Jean-Philippe Imparato. Η ανακοίνωση έγινε στις 17 Δεκεμβρίου, μετά από συνάντηση με Ιταλούς κυβερνητικούς αξιωματούχους και συνδικάτα.

Ο Ιταλός υπουργός Βιομηχανίας, Adolfo Urso, υποσχέθηκε να διαθέσει πάνω από 1 δισ. ευρώ το 2025 για τη στήριξη του δοκιμαζόμενου αυτοκινητοβιομηχανικού τομέα της χώρας.

Η συμφωνία που υπογράφηκε στη Ρώμη εξασφαλίζει ότι όλα τα εργοστάσια της Stellantis στην Ιταλία θα διατηρήσουν τις γραμμές παραγωγής τους μέχρι το 2032, χωρίς να απαιτούνται δημόσια κονδύλια για τις προγραμματισμένες επενδύσεις.

Η Stellantis σκοπεύει να επενδύσει 2 δισ. ευρώ στην Ιταλία το 2025, αυξάνοντας την παραγωγή από το 2026 με την εισαγωγή νέων μοντέλων.

Νέα compact μοντέλα από το 2028. Από το 2028, η Stellantis θα ξεκινήσει την παραγωγή τουλάχιστον δύο νέων compact μοντέλων στο εργοστάσιο του Pomigliano στη νότια Ιταλία, χρησιμοποιώντας τη νέα πλατφόρμα STLA Small.

Παράλληλα, το εργοστάσιο της Melfi θα φιλοξενήσει την παραγωγή τριών compact μοντέλων – Jeep Compass, Lancia Gamma και DS7 – σε ηλεκτρικές και υβριδικές εκδόσεις, βασισμένα στην πλατφόρμα STLA Medium.

Στο εργοστάσιο Mirafiori του Τορίνο θα παραχθεί μια νέα υβριδική έκδοση του ηλεκτρικού Fiat 500e, ενισχύοντας την παραγωγή σε μια μονάδα που είχε περιοριστεί λόγω χαμηλής ζήτησης.

Βελτίωση σχέσεων με την ιταλική κυβέρνηση. Οι σχέσεις της Stellantis με την ιταλική κυβέρνηση έχουν βελτιωθεί σημαντικά μετά την αιφνίδια αποχώρηση του πρώην CEO της Stellantis, Carlos Tavares, ο οποίος είχε κατηγορηθεί από Ιταλούς πολιτικούς για αμέλεια ιστορικών εργοστασίων της χώρας και μεταφορά της παραγωγής Fiat και Alfa Romeo σε άλλες χώρες.

Η Stellantis, ως ο μοναδικός μεγάλος κατασκευαστής αυτοκινήτων στην Ιταλία, απασχολεί περίπου 40.000 άτομα. Παρόλα αυτά, η παραγωγή αυτοκινήτων στην Ιταλία αναμένεται να μειωθεί κάτω από τα 500.000 οχήματα το 2024, σε σύγκριση με τα 751.000 το 2023, σύμφωνα με το συνδικάτο FIM-Cisl.

Οι νέες δεσμεύσεις της Stellantis για αύξηση της παραγωγής ίσως αντιμετωπίσουν προκλήσεις λόγω πλεονάζουσας παραγωγικής ικανότητας στην Ευρώπη και πτώσης της ζήτησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!