NEA

Μήπως έχουν κάνει βουντού στις Ferrari F40;

Δύο πρόσφατα περιστατικά που αφορούν τη Ferrari F40, ένα από τα πιο θρυλικά αυτοκίνητα της Ferrari, έχουν τραβήξει την προσοχή και προκαλέσει συζητήσεις.

Η F40, ένα εμβληματικό μοντέλο για την αυτοκινητοβιομηχανία, παραμένει διάσημη για τις επιδόσεις της, αλλά και για τις ιδιαιτερότητες που χαρακτηρίζουν την οδήγησή της.

Το πρώτο ατύχημα συνέβη στο Μονακό και αφορά την F40 του οδηγού της Formula 1, Lando Norris. Παρόλο που ο Norris δεν οδηγούσε τη στιγμή του περιστατικού, η F40 έπεσε πάνω σε μια μπάρα, κάπου στο Μονακό, προκαλώντας ζημιές κυρίως στο πίσω μέρος.

Το ιταλικό supercar, το οποίο διέθετε προσαρμοσμένες ζάντες Enkei αντί των εργοστασιακών, στάθηκε τυχερό καθώς απέφυγε πιο σοβαρές ζημιές. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη F40 είχε ιδιαίτερες σχεδιαστικές λεπτομέρειες που παρέπεμπαν στη σπανιότερη F40 LM.

Το δεύτερο περιστατικό σημειώθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο, κοντά στο Markyate, όπου μια άλλη F40 υπέστη σοβαρότερες ζημιές. Κατά τη διάρκεια μιας δοκιμαστικής οδήγησης, το αυτοκίνητο ξέφυγε από την πορεία του και συγκρούστηκε με μια κολόνα φωτισμού.

Οι εικόνες υποδεικνύουν ότι πιθανώς η επιτάχυνση και οι συνθήκες του δρόμου (κρύος, ξηρός καιρός) συνέβαλαν στο ατύχημα. Το αυτοκίνητο υπέστη εκτεταμένες ζημιές, με τις ανησυχίες να επικεντρώνονται στο αν η ημιμονοκόκ δομή μπορεί να επισκευαστεί.

Η Ferrari F40, που κυκλοφόρησε το 1987 για τον εορτασμό των 40 χρόνων της Ferrari, είναι γνωστή για την έλλειψη σύγχρονων συστημάτων ευστάθειας, αλλά και για την υστέρηση του turbo, χαρακτηριστικά που απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή από τον οδηγό. Η παραγωγή της περιορίστηκε σε μόλις 1.315 μονάδες, γεγονός που καθιστά το αυτοκίνητο εξαιρετικά σπάνιο, με τις σημερινές αξίες να ξεπερνούν τα 3 εκατομμύρια ευρώ.

Ευτυχώς, και στα δύο περιστατικά, δεν υπήρξαν σοβαροί τραυματισμοί. Ωστόσο, τα ατυχήματα αυτά υπενθυμίζουν ότι η οδήγηση ενός κλασικού υπεραυτοκινήτου όπως η F40 απαιτεί υψηλό επίπεδο δεξιοτήτων και σεβασμό στις ιδιαίτερες δυναμικές του χαρακτηριστικά.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!