Η τεχνολογία αυτή κάνει το ντεμπούτο της στις νέες σειρές A5 και Q5 που βασίζονται στην πλατφόρμα Premium Platform Combustion (PPC).
Η Audi παρουσιάζει την επόμενη γενιά ήπιας υβριδικής τεχνολογίας (mild hybrid) με το νέο σύστημα MHEV plus, το οποίο εισάγει ένα ηλεκτρικό μοτέρ PTG (Powertrain Generator) για μεγαλύτερη απόδοση, μειωμένες εκπομπές CO2 και βελτιωμένη οδηγική άνεση.
Το MHEV plus περιλαμβάνει έναν συνδυασμό τριών κύριων στοιχείων: το PTG με ενσωματωμένα ηλεκτρονικά ισχύος και μόνιμο μαγνητικό σύγχρονο κινητήρα (PSM), μια μπαταρία 48V και το Belt Alternator Starter (BAS). Η καινοτομία του PTG έγκειται στη δυνατότητά του να λειτουργεί ως ηλεκτρομοτέρ για περιστασιακή ηλεκτρική κίνηση σε ταχύτητες έως 140 χλμ/ώρα και ως γεννήτρια ανάκτησης ενέργειας.

Το σύστημα υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, αυξάνει την απόδοση και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου, εξοικονομώντας έως 0,38 λίτρα/100 χλμ. στο A5 έκδοσης 2.0 TDI (150 kW) και έως 0,74 λίτρα/100 χλμ στο A5 έκδοσης 3.0 TFSI V6 (270 kW), σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.
Η βασική διαφορά του MHEV plus από τα προηγούμενα συστήματα της Audi είναι η ενσωμάτωση του PTG, το οποίο μπορεί να παρέχει επιπλέον ισχύ 18 kW (24 ίπποι) και 230 Nm ροπής, στον άξονα μετάδοσης. Κάτι που έχει ως αποτέλεσμα καλύτερη απόκριση κατά την εκκίνηση, μεγαλύτερη ευελιξία στις χαμηλές ταχύτητες και βελτιωμένη ανάκτηση ενέργειας έως 25 kW κατά το φρενάρισμα.
Το PTG είναι τοποθετημένο στον άξονα μετάδοσης, επιτρέποντας την απώλεια ισχύος να είναι ελάχιστη. Το σύστημα είναι υγρόψυκτο, λειτουργώντας αποδοτικά σε θερμοκρασίες από -40°C έως 75°C.
Το MHEV plus προσφέρει μια σειρά λειτουργιών όπως coasting (ρολάρισμα με σβηστό κινητήρα), εκκίνηση χωρίς εκπομπές, υποβοήθηση επιτάχυνσης, και δυνατότητα ηλεκτρικής στάθμευσης ή ελιγμών σε χαμηλές ταχύτητες. Η μπαταρία 48 Volt, τύπου λιθίου-φωσφορικού σιδήρου (LFP), είναι σχεδιασμένη για ταχεία φόρτιση και εκφόρτιση, διατηρώντας υψηλή αποδοτικότητα σε σύντομους κύκλους.
Το σύστημα διαθέτει έξυπνο λογισμικό που ελέγχει τη συνεργασία του κινητήρα καύσης, του PTG και του BAS. Για παράδειγμα, σε πιο «ήπια» οδήγηση (mode D), ο κινητήρας λειτουργεί με στόχο την αποδοτικότητα, ενώ σε πιο δυναμική οδήγηση (mode S) δίνεται προτεραιότητα στην απόδοση.