NEAPINED

Mercedes-Benz: To 70% των πωλήσεων μέχρι το 2027 θα είναι ICE

Η Mercedes επιβεβαίωσε πως θα συνεχίσει να προσφέρει κινητήρες V8 και V12, ενώ εξελίσσει έναν νέο V8 με flat-plane στροφαλοφόρο, ο οποίος θα χρησιμοποιηθεί στh νέο CLE 63 AMG Coupé και Cabrio.

Ο κινητήρας των 4,0 λίτρων θα είναι biturbo και mild-hybrid, πληρώντας τις προδιαγραφές Euro 7. Η χρήση flat-plane στροφαλοφόρου (όπως στη Ferrari) βελτιώνει τη δυναμική απόκριση του κινητήρα, καθώς οι μάζες πρώτης τάξης εξισορροπούνται φυσικά.

Ωστόσο, η συγκεκριμένη σχεδίαση δημιουργεί δυνάμεις δεύτερης τάξης που δεν είναι εύκολο να αντισταθμιστούν, γεγονός που την καθιστά πιο κατάλληλη για κινητήρες με μικρότερη χωρητικότητα. Η Mercedes είχε χρησιμοποιήσει flat-plane στροφαλοφόρο και στην AMG GT Black Series.

Η απόδοση του νέου V8 αναμένεται να αγγίζει τουλάχιστον τους 585 ίππους, σε μια προσπάθεια να ικανοποιήσει τους παραδοσιακούς πελάτες AMG που δεν ενθουσιάστηκαν με τον τετρακύλινδρο C63.

Ο επικεφαλής της AMG, Michael Schiebe, παραδέχτηκε πως, παρά τα τεχνικά πλεονεκτήματα του τετρακύλινδρου, δεν κατάφερε να προκαλέσει την ίδια συναισθηματική σύνδεση με το κοινό, κάτι που η μάρκα θέλει να διορθώσει.

Ο V12 παραμένει για επιλεγμένες αγορές

Επιπλέον, η Mercedes σχεδιάζει να διατηρήσει τον V12 κινητήρα για συγκεκριμένες αγορές, όπως η Μέση Ανατολή, όπου υπάρχει υψηλή ζήτηση για πολυτελή μοντέλα με μεγάλους κινητήρες.

Ο V12 θα συνεχίσει να τοποθετείται στην S-Class και στο θωρακισμένο S 680 Guard, ενώ η Pagani θα εξακολουθήσει να τον χρησιμοποιεί στο Utopia. Αυτή τη στιγμή, η Mercedes είναι ο μόνος Γερμανός κατασκευαστής που διατηρεί V12 στην γκάμα της, καθώς η BMW τον προσφέρει αποκλειστικά στη Rolls-Royce.

70% των πωλήσεων με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2027

Παρά το αρχικό σχέδιο για πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση έως το 2030, η Mercedes αναθεωρεί την στρατηγική της. Προβλέπει πως το 2027 τα ηλεκτρικά μοντέλα θα αντιστοιχούν μόλις στο 30% των πωλήσεών της, με το υπόλοιπο 70% να εξακολουθεί να αφορά κινητήρες εσωτερικής καύσης. Πολλά από τα νέα θερμικά σύνολα θα διαθέτουν 48βολτα υβριδικά συστήματα για βελτίωση της απόδοσης και μείωση των εκπομπών.

Σχεδιαστικά, η Mercedes φαίνεται να απομακρύνεται από τη διαφοροποίηση μεταξύ ηλεκτρικών και θερμικών μοντέλων, εγκαταλείποντας το ιδιαίτερο σχήμα των EQ μοντέλων. Παράλληλα, η AMG σκοπεύει να διαφοροποιήσει αισθητά τις βασικές εκδόσεις από τις κορυφαίες, ενισχύοντας τον premium χαρακτήρα των ακριβότερων εκδόσεων.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!