NEAPINED

Η Kia ετοιμάζει το μικρότερο της ηλεκτρικό EV1

Η Kia συνεχίζει τη στρατηγική της στην ηλεκτροκίνηση και εκτός από το EV2, που αναμένεται στην αγορά το 2026, ετοιμάζει και ένα ακόμα μικρότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πιθανότατα με την ονομασία EV1, το οποίο θα παρουσιαστεί το 2027.

Η αποκάλυψη έγινε στο πλαίσιο της εκδήλωσης Kia Days στην Ισπανία, όπου ο πρόεδρος της μάρκας, Ho Sung Song, επιβεβαίωσε πως η εταιρεία σχεδιάζει ένα πιο προσιτό μοντέλο που θα τοποθετηθεί κάτω από το EV2 και θα ανταγωνιστεί άμεσα τα VW ID.1 και Renault Twingo, που επίσης προγραμματίζονται για την ίδια χρονική περίοδο.

Το EV1 θα στοχεύει σε οδηγούς που αναζητούν ένα πρακτικό, μικρό και οικονομικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, κάτι που αποτελεί βασική τάση της αγοράς καθώς η ηλεκτροκίνηση διευρύνεται και απαιτεί πιο προσιτές επιλογές.

Η Kia φαίνεται να ακολουθεί μια ξεκάθαρη ιεραρχία τιμών, με το EV1 να είναι περίπου 5.000 ευρώ φθηνότερο από το EV2, το οποίο με τη σειρά του θα τοποθετείται 5.000 ευρώ κάτω από το μεγαλύτερο EV3. Δεδομένου ότι το EV3 θα ξεκινά από περίπου 35.000 ευρώ, το EV2 αναμένεται να κοστίζει γύρω στις 30.000 ευρώ και το EV1 να διαμορφώνεται κοντά στις 25.000 ευρώ, τοποθετώντας το στην ίδια κατηγορία με τους βασικούς ανταγωνιστές του.

Αν και δεν έχουν γίνει γνωστές τεχνικές λεπτομέρειες, η αυτονομία του EV1 εκτιμάται πως θα κυμαίνεται μεταξύ 300 και 350 χιλιομέτρων, μια λογική τιμή για ένα μικρό ηλεκτρικό πόλης. Είναι πιθανό να βασίζεται σε μια πιο οικονομική εκδοχή της πλατφόρμας E-GMP, με μικρότερη μπαταρία και κινητήρα μειωμένης ισχύος, ώστε να διατηρηθεί το κόστος σε χαμηλά επίπεδα.

Η Kia, όπως και η Hyundai, επιδιώκει να καλύψει όλο το φάσμα της ηλεκτρικής αγοράς, από τα μεγάλα SUV όπως το EV9 μέχρι τα πιο προσιτά μοντέλα που θα φέρουν την ηλεκτροκίνηση σε μεγαλύτερη μερίδα του κοινού.

Το στοίχημα για την κορεατική μάρκα είναι αν μπορεί να διατηρήσει την τιμή του EV1 χαμηλά, καθώς το κόστος των ηλεκτρικών εξακολουθεί να αποτελεί πρόκληση. Ωστόσο, με τη ζήτηση για οικονομικά EVs να αυξάνεται και τους Ευρωπαίους κατασκευαστές να κινούνται προς την ίδια κατεύθυνση, η Kia φαίνεται αποφασισμένη να πρωταγωνιστήσει και σε αυτή την κατηγορία.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!