Η Toyota αποκαλύπτει το C-HR+ ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV, το οποίο τοποθετείται απέναντι σε ανταγωνιστικά μοντέλα όπως τα VW ID. Με έως 343 ίππους και τετρακίνηση. Αναμένεται στην αγορά από το φθινόπωρο και μετά.
Αν και το όνομα μας παραπέμπει στο υπάρχον C-HR, το νέο C-HR+ έχει ελάχιστες τεχνολογικά συγγένειες με το υβριδικό crossover που ήδη κυκλοφορεί από το 2024. Και αυτό επειδή το ηλεκτρικό βασίζεται στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα e-TNGA της Toyota.
Μάλιστα το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 4,52 μέτρα και είναι μεγαλύτερο από το υβριδικό C-HR των 4,35 μέτρων. Σύμφωνα με την εταιρεία, το ηλεκτρικό μοντέλο έχει υψηλότερη ακαμψία αμαξώματος και χαμηλότερο κέντρο βάρους, κάτι που βελτιώνει τη σταθερότητα στο δρόμο.
Ευρύχωρο εσωτερικό παρά τον κουπέ σχεδιασμό
Το C-HR+ τοποθετείται απέναντι σε μοντέλα όπως το VW ID.4, το ID.5 και το Skoda Enyaq. Το νέο ηλεκτρικό SUV θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη εντός του 2025, με την Ελλάδα να είναι μία από τις πρώτες αγορές.
Παρά το κουπέ σχήμα του, η Toyota υπόσχεται άνετους χώρους για τους επιβάτες, με μεταξόνιο 2,75 μέτρων και αρκετό χώρο για το κεφάλι, ακόμη και για επιβάτες ύψους 2 μέτρων. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 416 λίτρα.
Στο εσωτερικό, η Toyota δίνει έμφαση στην ποιότητα των υλικών και στη σύγχρονη τεχνολογία. Το ταμπλό διαθέτει μια μεγάλη οθόνη αφής 14 ιντσών, που υποστηρίζει έξυπνο προγραμματισμό διαδρομών με σταθμούς φόρτισης. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης δύο ασύρματοι φορτιστές smartphone και USB θύρες για τους πίσω επιβάτες.
Δύο επιλογές μπαταρίας και τρεις εκδόσεις ισχύος
Το Toyota C-HR+ θα προσφέρεται με δύο διαφορετικές μπαταρίες:
- 57,7 kWh με κίνηση στους εμπρός τροχούς και ισχύ 167 ίππων (123 kW)
- 77 kWh με δύο επιλογές:
- 224 ίπποι (165 kW) με κίνηση στους εμπρός τροχούς
- 343 ίπποι (252 kW) με τετρακίνηση (0-100 χλμ./ώρα: 5,2 δλ.)
Η κορυφαία έκδοση επιταχύνει από 0-100 km/h σε 5,2 δευτερόλεπτα. Η αυτονομία φτάνει έως 600 χιλιόμετρα (WLTP), ανάλογα με την έκδοση.
Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται on board φορτιστής 11 kW, ενώ στις ανώτερες εκδόσεις η ισχύς φόρτισης AC φτάνει τα 22 kW. Σε ταχυφορτιστή DC, το C-HR+ μπορεί να φορτίσει με έως 150 kW.
Η Toyota δεν έχει ανακοινώσει ακόμη τις τιμές του νέου μοντέλου, αλλά αναμένεται να τοποθετηθεί μεταξύ του Urban Cruiser (περίπου 30.000 ευρώ) και του bZ4X (πάνω από 40.000 ευρώ).