Η Volvo αλλάζει στρατηγική και αποσύρεται από την κατηγορία των station wagon, επικεντρώνοντας τις προσπάθειές της στα SUV και τα ηλεκτρικά μοντέλα, καθώς η ζήτηση στην αγορά διαμορφώνει νέες προτεραιότητες.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Volvo, Jim Rowan, επιβεβαίωσε ότι τα station wagon δεν έχουν πλέον θέση στη μελλοντική γκάμα της εταιρείας, καθώς τα SUV παρουσιάζουν μεγαλύτερη εμπορική δυναμική και ανταποκρίνονται καλύτερα στις απαιτήσεις των σύγχρονων αγοραστών. Αν και τα station wagon της Volvo ήταν διαχρονικά εμβληματικά, όπως τα V60 και V90, η στροφή αυτή θεωρείται αναγκαία για τη βιωσιμότητα της μάρκας.
Η απόφαση αυτή ακολουθεί την παγκόσμια τάση που δείχνει ότι τα SUV κυριαρχούν στην αγορά, αντικαθιστώντας σταδιακά άλλες κατηγορίες. Σύμφωνα με στοιχεία πωλήσεων, τα SUV αντιπροσωπεύουν πλέον το μεγαλύτερο ποσοστό των ταξινομήσεων της Volvo, αφήνοντας πίσω τα station wagon και τα παραδοσιακά σεντάν. Παράλληλα, η εταιρεία προσανατολίζεται όλο και περισσότερο στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, με στόχο να γίνει πλήρως ηλεκτρική έως το 2030.
Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, η Volvo θα συνεχίσει να εξελίσσει τα SUV της, παρουσιάζοντας νέες εκδόσεις όπως οι Black Editions και οι εκδόσεις Cross Country. Το 2025, η σουηδική μάρκα σχεδιάζει να λανσάρει πέντε νέα μοντέλα, ανάμεσα στα οποία το αμιγώς ηλεκτρικό EX60 και το ES90, ένα νέο σεντάν που θα αντικαταστήσει το S90.
Η απομάκρυνση από τα station wagon σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής για τη Volvo, αλλά ταυτόχρονα ανοίγει τον δρόμο για μια νέα γκάμα SUV και ηλεκτρικών μοντέλων, με στόχο τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητάς της στις παγκόσμιες αγορές.