NEA

Η Audi περικόπτει 7.500 θέσεις εργασίας σε πρόγραμμα εξοικονόμησης €1 δισ.

Η Audi ανακοίνωσε ότι θα μειώσει έως και 7.500 θέσεις εργασίας στη Γερμανία μέχρι το 2029, κυρίως σε τομείς όπως η διοίκηση και η ανάπτυξη, στο πλαίσιο ενός προγράμματος εξοικονόμησης κόστους ύψους 1 δισ. ευρώ ετησίως.

Η εταιρεία, που ανήκει στον Όμιλο Volkswagen, τόνισε ότι επενδύει συνολικά 8 δισ. ευρώ για την παραγωγή νέων μοντέλων στα γερμανικά της εργοστάσια. «Η Audi πρέπει να γίνει ταχύτερη, πιο ευέλικτη και πιο αποδοτική», δήλωσε ο CEO Gernot Döllner, προσθέτοντας ότι οι προσαρμογές στο προσωπικό είναι αναπόφευκτες.

Οι περικοπές της Audi ανεβάζουν τον συνολικό αριθμό των θέσεων εργασίας που σχεδιάζεται να καταργηθούν σε όλο τον Όμιλο Volkswagen στις 48.000. Ο CEO του ομίλου, Oliver Blume, πιέζει για περαιτέρω μείωση κόστους, με τη Volkswagen να έχει ήδη ανακοινώσει 35.000 απολύσεις, την Porsche να προγραμματίζει 3.900 περικοπές και τη θυγατρική λογισμικού Cariad να μειώνει το προσωπικό της κατά 1.600 άτομα.

Από το 2019, η Audi έχει ήδη περικόψει 9.500 θέσεις εργασίας στην παραγωγή, με στόχο τη μετατόπισή της προς την ηλεκτροκίνηση και τη βελτίωση του περιθωρίου κέρδους στο 9-11%.

Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία σημείωσε πτωτικά αποτελέσματα, με το λειτουργικό της περιθώριο να μειώνεται στο 4,5% τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, από 7% την αντίστοιχη περίοδο του 2023, λόγω χαμηλών πωλήσεων και του κόστους από το κλείσιμο του εργοστασίου της στις Βρυξέλλες.

Οι περικοπές αντιστοιχούν στο 14% του εργατικού δυναμικού της Audi στη Γερμανία, αλλά δεν θα επηρεάσουν τους εργαζόμενους στην παραγωγή. Η εταιρεία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα νέο entry-level ηλεκτρικό μοντέλο στο εργοστάσιό της στο Ingolstadt, ενώ εξετάζει την παραγωγή ενός επιπλέον μοντέλου στο Neckarsulm.

Παρά τις περικοπές, η Audi παρέτεινε την εγγύηση εργασιακής ασφάλειας για τις εγκαταστάσεις της στη Γερμανία έως το τέλος του 2033, σε μια προσπάθεια να κατευνάσει τις ανησυχίες των συνδικάτων.

«Οι διαπραγματεύσεις ήταν δύσκολες, αλλά πάντα με πνεύμα συνεργασίας», δήλωσε ο επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων Joerg Schlagbauer, τονίζοντας πως έγιναν αμοιβαίοι συμβιβασμοί για να διασφαλιστούν επενδύσεις στο μέλλον.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!