NEA

Το νέο Audi A5 έχει 110 χιλιόμετρα αυτονομία

Ο λόγος για την plug-in υβριδική έκδοση που βάζει ξανά το Audi A5 στο παιχνίδι των εταιρικών πωλήσεων και απέναντι στις προτάσεις των BMW και Mercedes.

Η Audi ανακοινώνει τις νέες PHEV εκδόσεις του A5 -τόσο σε sedan όσο και σε avant εκδοχή αμαξώματος- οι οποίες συνδυάζουν θερμικό κινητήρα 2,0 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 25,9 kWh.

Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 299 ή 367 ίππους, ανάλογα με την έκδοση, ενώ η αμιγώς ηλεκτρική, WLTP αυτονομία είναι έως 110 χιλιόμετρα (WLTP), τιμή που ξεπερνά τη BMW 330e (100 χλμ.) αλλά μένει ελαφρώς πίσω από τη Mercedes C300e (114 χλμ.).

Η βασική έκδοση του A5 Avant e-hybrid quattro των 299 ίππων επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα, ενώ η ισχυρότερη των 367 ίππων χρειάζεται μόλις 5,1 δευτερόλεπτα. Και οι δύο περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, ενώ η τετρακίνηση Quattro είναι στάνταρ.

Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε 2,5 ώρες μέσω φορτιστή 11 kW, ενώ ο οδηγός μπορεί να ρυθμίζει τον βαθμό ανάκτησης ενέργειας μέσω των paddles στο τιμόνι. Η κατανάλωση μειώνεται σημαντικά σε αστικές διαδρομές, ενώ σε μεικτές συνθήκες λειτουργίας το υβριδικό σύστημα εξασφαλίζει ομαλή μετάβαση ανάμεσα στους δύο κινητήρες.

Η απουσία προηγούμενης plug-in υβριδικής από το A4 άφησε την Audi εκτός παιχνιδιού σε μια κατηγορία που απευθύνεται κυρίως σε χρήστες εταιρικών αυτοκινήτων. Με το νέο A5 PHEV, η Audi επανέρχεται με ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά, αν και κάποιες εσωτερικές συγκρίσεις στο Group -όπως με το νέο Tiguan PHEV των 124 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας- θέτουν ερωτήματα για το αν η A5 θα μπορούσε να φτάσει ακόμα πιο ψηλά.

Το λανσάρισμα της A5 E-Hybrid στην Ευρώπη ξεκινά στο τέλος Μαρτίου, με την τιμή στη Γερμανία να ξεκινά από τις 62.500 ευρώ για την έκδοση των 299 ίππων. Μέσα στο 2025, η Audi θα εμπλουτίσει την γκάμα των PHEV μοντέλων της με τις αντίστοιχες εκδόσεις των A6 και Q5.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!