Η νέα σχεδιαστική μελέτη της GM από το βρετανικό thw στούντιο δίνει μια πρώτη γεύση από την επόμενη, πλήρως εξηλεκτρισμένη εποχή της Corvette.
Η General Motors παρουσίασε ένα νέο σχεδιαστικό πρωτότυπο που δείχνει προς την κατεύθυνση της μελλοντικής, εξηλεκτρισμένης Corvette. Αν και πρόκειται για μια σπουδή χωρίς άμεση σύνδεση με μοντέλο παραγωγής, το πρωτότυπο αυτό αποτελεί πιθανό προάγγελο της επόμενης γενιάς, της C9.
Το νέο πρωτότυπο δημιουργήθηκε στο νέο στούντιο σχεδιασμού της General Motors στο Leamington Spa του Ηνωμένου Βασιλείου, περίπου 32 χιλιόμετρα έξω από το Birmingham.
Η σχεδιαστική ομάδα, υπό την καθοδήγηση του Julian Thomson, παρουσίασε μια άσκηση που συνδυάζει στοιχεία από τον κόσμο της αεροπορίας και την κληρονομιά της Corvette, αποδίδοντάς τα σε μια μελλοντική μορφή με σαφώς εξηλεκτρισμένο χαρακτήρα.
Το αποτέλεσμα είναι ένα εντυπωσιακό κουπέ μήκους 4,67 μέτρων, πλάτους 2,18 μέτρων και ύψους μόλις 1,03 μέτρων. Η σχεδίαση του εμπρός μέρους παραπέμπει σε καταμαράν, καθώς το αμάξωμα ανοίγει στο κέντρο, αφήνοντας τον αέρα να διαπερνά το κάτω μέρος του αυτοκινήτου, δημιουργώντας αυξημένη κάθετη δύναμη.
Οι τεράστιες εισαγωγές αέρα εκατέρωθεν τονίζουν τον τεχνικό χαρακτήρα του σχεδίου, ενώ οι θόλοι των τροχών φιλοξενούν ζάντες 22 ιντσών εμπρός και 23 πίσω.
Ένα από τα πιο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά είναι η επαναφορά της «split-window» σχεδίασης, όχι όμως στο πίσω μέρος όπως συνέβαινε στην κλασική Corvette του 1963, αλλά στο παρμπρίζ.
Το εμπρός τζάμι χωρίζεται κατακόρυφα, θυμίζοντας σύστημα Halo της Formula 1, προσφέροντας προστασία και ενισχύοντας τη στιβαρότητα του πλαισίου. Η κάθετη γραμμή λειτουργεί και ως αισθητικός άξονας συμμετρίας, προσφέροντας ταυτόχρονα πανοραμική ορατότητα.
Το αμάξωμα χαρακτηρίζεται από έναν καθαρό διαχωρισμό μεταξύ του άνω και κάτω μέρους. Η πάνω δομή αποδίδει με φουτουριστικό τρόπο τις φόρμες της υπάρχουσας μεσαίας διάταξης κινητήρα, ενώ η κάτω περιοχή εστιάζει στο τεχνικό υπόβαθρο.
Εκεί ενσωματώνεται η τεχνολογία μπαταριών για το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, με έμφαση στη ροή αέρα χωρίς την ανάγκη παραδοσιακών αεροτομών ή σπόιλερ.
Το νέο concept χρησιμοποιεί τη μέθοδο της 3D εκτύπωσης για την κατασκευή των επιμέρους στοιχείων του αμαξώματος, αλλά και ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα σε συνδυασμό με ανάρτηση τύπου push-rod, χαρακτηριστικό που απαντάται κυρίως σε αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Η GM ξεκαθαρίζει πως πρόκειται για ένα από τα πολλά σχεδιαστικά πρωτότυπα που θα παρουσιαστούν μέσα στο 2025 από διαφορετικά στούντιο της εταιρείας, χωρίς να προορίζεται για παραγωγή. Ωστόσο, ο σχεδιασμός αφήνει αρκετές ενδείξεις για το πού θα μπορούσε να κινηθεί η σχεδίαση και η τεχνολογία της επόμενης γενιάς Corvette.