NEAPINED

Mazda CX-6e: Νέο ηλεκτρικό SUV από Κίνα για την Ευρώπη

Η Mazda ετοιμάζει το ηλεκτρικό της SUV για την Ευρώπη, βασισμένο στο EZ-60 που εξελίχθηκε από κοινού με την κινεζική Changan.

Η Mazda αποκάλυψε στην Κίνα το νέο μεσαίο ηλεκτρικό SUV που θα ενταχθεί στη γκάμα της στην Ευρώπη ως CX-6e. Το μοντέλο παρουσιάστηκε αρχικά ως EZ-60 και θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στην έκθεση Auto China στη Σαγκάη, στα τέλη Απριλίου.

Πρόκειται για το δεύτερο αυτοκίνητο που προκύπτει από τη συνεργασία της Mazda με την κινεζική Changan, μετά τη σεντάν 6e, η οποία ακολουθεί παρόμοια πορεία. Συγκεκριμένα, το CX-6e βασίζεται στην πλατφόρμα EPA1 της Changan και μοιράζεται βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά με το Deepal S07, ένα ακόμη ηλεκτρικό SUV που αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη.

Στην πισωκίνητη έκδοση, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 160 kW (217 ίππους) και 320 Nm ροπής, με την επιτάχυνση 0–100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 7,9 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία των 80 kWh προσφέρει αυτονομία έως και 475 χιλιόμετρα με βάση τον κύκλο WLTP, ενώ η φόρτιση σε ταχυφορτιστή έως 93 kW επιτρέπει την ανάκτηση από 30% σε 80% μέσα σε 35 λεπτά.

Το αμάξωμα του EZ-60 ακολουθεί τις σχεδιαστικές αρχές του Kodo design της Mazda, με χαμηλό και μακρύ προφίλ, φωτιζόμενο λογότυπο στη μάσκα, διπλά εμπρός φώτα και LED ημέρας που διατρέχουν οριζόντια το εμπρός μέρος. Ξεχωρίζουν επίσης οι αναδιπλούμενες χειρολαβές στις πόρτες, η χαμηλή γραμμή της οροφής και οι κάμερες που αντικαθιστούν τους εξωτερικούς καθρέπτες.

Το Deepal S07 αναμένεται να λανσαριστεί στην Ευρώπη το δεύτερο τρίμηνο του 2025, με αρχική τιμή περίπου από τις 45.000 ευρώ. Το Mazda CX-6e θα ακολουθήσει το φθινόπωρο, τοποθετούμενο ελαφρώς ψηλότερα στην τιμολογιακή κλίμακα.

Με αυτά τα δεδομένα, η Mazda επεκτείνει δυναμικά την ηλεκτρική της γκάμα στην ευρωπαϊκή αγορά, αξιοποιώντας τεχνολογία και παραγωγή από την Κίνα, σε μια περίοδο που η εξηλεκτρισμένη μετάβαση επιταχύνεται.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!