NEAPINED

Το νέο Citroen C5 Aircross την έχει μεγαλύτερη

Με το νέο C5 Aircross, η Citroen εισάγει τη μεγαλύτερη οθόνη που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο του ομίλου Stellantis.

Η Citroen ξεκίνησε με το νέο C3 να χαράζει έναν διαφορετικό σχεδιαστικό δρόμο, και τώρα συνεχίζει στα μεγαλύτερα μοντέλα της, με πρώτο το ολοκαίνουργιο C5 Aircross.

Το μεσαίο SUV της γαλλικής φίρμας δεν άλλαξε μόνο αισθητικά. Μεγάλωσε, εκσυγχρονίστηκε και προσαρμόστηκε στις ανάγκες μιας αγοράς που κινείται σταθερά προς την ηλεκτροκίνηση.

Στο νέο C5 Aircross, το ντιζάιν δεν είναι απλά εντυπωσιακό. Το αμάξωμα έχει αποκτήσει πιο δυναμικά ανάγλυφα, γραμμές με σαφή αεροδυναμική στόχευση και εμπρός φωτιστικά σώματα που δένουν με το λογότυπο σε ένα πιο hightec αλλά όχι «ψυχρό» στιλ.

Το SUV προφίλ τονίζεται από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (200 χιλιοστά), τις εντυπωσιακές ζάντες έως 20 ιντσών και το συνολικό μήκος που πλέον φτάνει τα 4,65 μέτρα.

Το μεταξόνιο των 2,78 μέτρων φέρνει κάτι που λείπει από πολλά SUV σήμερα: άνεση για όλους τους επιβάτες, όχι μόνο για τους μπροστινούς. Και με πορτμπαγκάζ 651 λίτρων, μαζί με 75 λίτρα αποθηκευτικού χώρου κάτω από το δάπεδο και άλλα 40 σε ντουλαπάκια και θήκες, μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που σκέφτεται και τις οικογένειες – όχι μόνο τους φωτογενείς Instagram οδηγούς.

Μπαίνοντας μέσα, η τεράστια κάθετη οθόνη του infotainment σου τραβάει αμέσως το βλέμμα, αλλά δεν «φωνάζει». Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι καθαρός και λειτουργικός, και η συνολική λογική «Sofa Design» παραπέμπει σε ένα σαλόνι… που δεν θέλεις να σηκωθείς.

Τα καθίσματα Advance Comfort έχουν όλα όσα περιμένεις από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο: ηλεκτρικές ρυθμίσεις, θέρμανση, εξαερισμό και λειτουργία μασάζ – όχι για να εντυπωσιάσεις, αλλά γιατί μερικές φορές απλά θες να ταξιδεύεις άνετα.

Κάτω από την επιφάνεια, το νέο C5 Aircross μοιράζεται την πλατφόρμα STLA Medium με μοντέλα όπως το Peugeot 3008 και το Opel Grandland. Στην πράξη, αυτό σημαίνει σταθερότητα, πολιτισμένη κύλιση και δυνατότητα για ηλεκτρική και υβριδική τεχνολογία.

Η γκάμα ξεκινά με δύο αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις:

  • Την e-C5 Aircross Standard Range με 73 kWh και αυτονομία έως 520 χιλιόμετρα, αποδίδει 210 ίππους.
  • Η Extended Range ανεβαίνει στις 97 kWh, φτάνει τα 679 χιλιόμετρα και τους 230 ίππους.

Για όσους δεν είναι ακόμα έτοιμοι να αποχωριστούν τη βενζίνη, υπάρχει η ήπια υβριδική Hybrid 145, με 1.2 κινητήρα και συνολική ισχύ 145 ίππων. Και βέβαια η Plug-in Hybrid 195, με 1.6 turbo και ηλεκτροκινητήρα που δίνουν μαζί 195 ίππους και καθαρά ηλεκτρική αυτονομία 85 χιλιομέτρων – μια λύση ιδιαίτερα πρακτική για καθημερινές και οικονομικές μετακινήσεις.

Το νέο Citroen C5 Aircross αναμένεται στην ελληνική αγορά μέσα στο δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς, και η πρώτη εντύπωση είναι πως συνδυάζει επιτυχημένα τη σύγχρονη τεχνολογία με την παραδοσιακή άνεση που έκανε τη Citroen να ξεχωρίζει. Δεν είναι το SUV που κάνει πάταγο, είναι αυτό που κάνει τη δουλειά του σωστά – και αυτό, για μερικούς από εμάς, είναι το πιο σημαντικό.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!