NEA

Ο Elon Musk αποχωρεί από την κυβέρνηση με ελαφρά πηδηματάκια

Η σταδιακή απεμπλοκή του Elon Musk από το κρατικό πρόγραμμα αποτελεσματικότητας DOGE δείχνει το τέλος μιας ιδιότυπης συνεργασίας μεταξύ επιχειρηματία και πολιτικής εξουσίας.

Ο Elon Musk, επικεφαλής της Tesla και της SpaceX, απομακρύνεται από τον ρόλο του στο πρόγραμμα DOGE (Department of Government Efficiency), μια πρωτοβουλία της κυβέρνησης Trump με στόχο τη μείωση της κρατικής σπατάλης και τη βελτίωση της λειτουργίας του δημοσίου.

Παρότι η συμμετοχή του ήταν από την αρχή άτυπη και προσωρινή, η απομάκρυνση του Musk φαίνεται πλέον οριστική, όπως επιβεβαιώνεται από τον περιορισμό των φυσικών παρουσιών του στον Λευκό Οίκο και την απουσία του από την καθημερινή λειτουργία της ομάδας του προγράμματος.

Τις τελευταίες 48 ώρες, πηγές από την Ουάσινγκτον επιβεβαίωσαν ότι ο Musk δεν έχει συμμετάσχει στις πρόσφατες συνεδριάσεις του DOGE, ενώ οι τελευταίες παρεμβάσεις του έγιναν μέσω βιντεοκλήσεων.

Παρόλα αυτά, εμφανίστηκε αιφνιδιαστικά στην τελευταία συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, κίνηση που αρκετοί ερμήνευσαν ως «τελετουργικό αποχαιρετισμό». Από την πλευρά του, ο Musk δήλωσε δημόσια ότι «η συνεργασία με την κυβέρνηση ήταν μια πρόκληση, αλλά και τιμή».

Ο ισχυρισμός του ότι το DOGE συνέβαλε στην εξοικονόμηση 160 δισεκατομμυρίων δολαρίων έχει προκαλέσει αντιδράσεις και αμφισβητήσεις, με αρκετούς ειδικούς να ζητούν διαφάνεια ως προς τα μεθοδολογικά κριτήρια αυτής της εκτίμησης.

Ο Donald Trump πάντως επέλεξε να τον επαινέσει δημοσίως, δηλώνοντας ότι «ο Elon έχει προσφέρει πολλά και έχει αντιμετωπιστεί άδικα». Ο Musk, με την χαρακτηριστική του ειρωνεία, απάντησε: «Τουλάχιστον σταμάτησαν να καίνε τα αυτοκίνητά μου».

Παρότι αποχωρεί από την επίσημη του θέση, κυβερνητικοί αξιωματούχοι διαρρέουν ότι θα παραμείνει σε ρόλο άτυπου συμβούλου, ενώ δεν αποκλείεται να συμμετάσχει σε μελλοντικές τεχνολογικές πρωτοβουλίες.

Η αποχώρησή του ενδέχεται να σηματοδοτεί και μια πιο επιθετική επιστροφή του στο τιμόνι των εταιρικών του σχεδίων, καθώς η Tesla βρίσκεται εν μέσω κρίσιμης φάσης μετάβασης προς φθηνότερα εξηλεκτρισμένα μοντέλα και περικοπών προσωπικού.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!