Η σουηδική εταιρεία ενισχύει την τοπική παραγωγή του EX30 στο εργοστάσιο της Γάνδης, επενδύοντας στην ευρωπαϊκή βιομηχανία και την ηλεκτροκίνηση.
Η Volvo ξεκίνησε την παραγωγή του EX30 στην Ευρώπη, επιλέγοντας το εργοστάσιο της Γάνδης στο Βέλγιο για τη συναρμολόγηση του πιο δημοφιλούς, αυτή τη στιγμή, ηλεκτρικού της μοντέλου.
Παράλληλα, μέσα στη χρονιά αναμένεται να ξεκινήσει και η κατασκευή της πιο περιπετειώδους έκδοσης EX30 Cross Country, ώστε να καλυφθεί καλύτερα η ζήτηση στη Γηραιά Ήπειρο. Η απόφαση της Volvo να επεκτείνει την παραγωγή του EX30 στην Ευρώπη συνοδεύτηκε από επενδύσεις ύψους περίπου 200 εκατομμυρίων ευρώ.
Οι αναβαθμίσεις στο εργοστάσιο της Γάνδης ήταν εκτεταμένες και περιλάμβαναν τη δημιουργία νέας γραμμής συναρμολόγησης, την ενσωμάτωση σχεδόν 600 νέων ή αναβαθμισμένων ρομπότ, την αναβάθμιση της μονάδας διαχείρισης στοιχείων μπαταριών και την εγκατάσταση υποδομών για την υποστήριξη της νέας ηλεκτρικής πλατφόρμας.
Με την έναρξη της παραγωγής του EX30 στο Βέλγιο, δημιουργούνται επιπλέον 350 θέσεις εργασίας, ανεβάζοντας το συνολικό ανθρώπινο δυναμικό του εργοστασίου σε περίπου 6.600 άτομα. Πρόκειται για ένα από τα ελάχιστα εργοστάσια αυτοκινήτων που λειτουργούν ακόμα πλήρως στο Βέλγιο, και το παλαιότερο της Volvo Cars στην ηπειρωτική Ευρώπη, καθώς λειτουργεί συνεχόμενα από το 1965.
Η κατασκευή του EX30 στην Ευρώπη συνδέεται άμεσα με τη στρατηγική της Volvo να ενισχύσει την αυτάρκεια και την ανταγωνιστικότητά της σε τοπικό επίπεδο, αλλά και να υποστηρίξει την ευρωπαϊκή βιομηχανική παραγωγή στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Το εργοστάσιο της Γάνδης παράγει ήδη τα αμιγώς ηλεκτρικά EX40 και EC40, καθώς και τα υβριδικά XC40 και V60, με την παραγωγή του 2024 να ξεπερνά τις 186.000 μονάδες.
Η Volvo επιταχύνει έτσι τη μετάβαση προς την πλήρη εξηλεκτρισμένη γκάμα της, με δέκα ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα να κατασκευάζονται πλέον στις ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις της, τόσο στη Γάνδη όσο και στο εργοστάσιο της Τορσλάντα, στη Σουηδία.