NEA

Το Huawei Maestro S800 στοχεύει την Maybach

Με τρία μοτέρ, εντυπωσιακή αυτονομία και σχεδίαση που παραπέμπει στις κορυφαίες γερμανικές προτάσεις, το S800 δηλώνει ξεκάθαρα τις προθέσεις της Huawei στην premium κατηγορία.

Η Huawei εξελίσσει μαζί με τη Jac μια νέα πολυτελή μάρκα, με το πρώτο της μοντέλο να δείχνει καθαρά τις προθέσεις των Κινέζων απέναντι στους παραδοσιακούς πρωταγωνιστές της κατηγορίας. Η ονομασία Maestro και το πρώτο της μοντέλο, το S800, αποκαλύπτουν ευθέως τις φιλοδοξίες των δημιουργών.

Η διχρωμία σε ασημί και μωβ παραπέμπει στη σχεδιαστική αισθητική της Maybach, ενώ οι αναλογίες του αμαξώματος ενισχύουν την αίσθηση ενός μεγάλου, εντυπωσιακού και ταυτόχρονα εκλεπτυσμένου σεντάν.

Η οροφή «πέφτει» απαλά προς τα πίσω διαμορφώνοντας ένα αμάξωμα τύπου sportback, οι ζάντες είναι 21 ιντσών, και το μικρό εμπρός πρόβολο σε συνδυασμό με το μεγάλο πίσω ενισχύει το δυναμικό προφίλ.

Οι πίσω πόρτες είναι μεγαλύτερες από τις εμπρός, στοιχείο που υποδηλώνει πως το αυτοκίνητο προορίζεται κυρίως για μετακινήσεις με οδηγό.

Το εσωτερικό του Maestro S800 ακολουθεί τη σύγχρονη ψηφιακή τάση με τρεις οθόνες κάτω από ενιαίο γυάλινο κάλυμμα που καταλαμβάνει όλο το ταμπλό.

Όλες οι λειτουργίες ελέγχονται ηλεκτρικά, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει τόσο ένα μικρό «μπαρ» όσο και ένα μίνι-χρηματοκιβώτιο, προφανώς για όσους θέλουν να αποθηκεύσουν με ασφάλεια τιμαλφή ή έγγραφα.

Το S800 θα διατίθεται στην Κίνα τόσο ως πλήρως ηλεκτρικό όσο και ως εξηλεκτρισμένο με range extender.

Η έκδοση BEV διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες με συνολική ισχύ 852 ίππων και μπαταρία 94,0 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία έως 702 χιλιόμετρα.

Από την άλλη, η έκδοση με range extender (EREV) ενσωματώνει έναν 1.500άρη turbo βενζινοκινητήρα 156 ίππων, ο οποίος λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια για την μπαταρία των 63,3 kWh.

Μόνο με ρεύμα, η αυτονομία φτάνει τα 311 χιλιόμετρα, ενώ οι ηλεκτροκινητήρες είναι δύο ή τρεις, με τη συνδυαστική απόδοση στην κορυφαία έκδοση να ξεπερνά τους 1.000 ίππους.

Η βασική έκδοση του Maestro S800 στην Κίνα θα ξεκινά από περίπου 130.000 ευρώ, ποσό που το τοποθετεί απευθείας απέναντι σε μοντέλα όπως η Mercedes-Maybach S-Class.

Σύμφωνα με πηγές από την Κίνα, υπάρχει πρόθεση εξαγωγής του μοντέλου και σε άλλες αγορές, με προτεραιότητα τη Μέση Ανατολή και τη Ρωσία.

Η ευρωπαϊκή αγορά δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί επίσημα, ωστόσο η Huawei έχει ήδη παρουσία στην ήπειρο μέσω του τεχνολογικού της κλάδου, γεγονός που διευκολύνει ενδεχόμενη είσοδο και στην αυτοκινητική αγορά. Αν τελικά αποφασιστεί η είσοδος του S800 στην Ευρώπη, θα πρόκειται για μια από τις πιο φιλόδοξες προσπάθειες κινεζικής πολυτελούς μάρκας μέχρι σήμερα.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!