NEAPINED

Η Volvo επαναφέρει το XC70 ως το πρώτο της RE-PHEV με μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία


Με αυτονομία έως 200 χλμ. και νέα πλατφόρμα SMA, η Volvo παρουσιάζει την range-extender εκδοχή του XC70, ως μια πιο ευέλικτη εναλλακτική στην πλήρη ηλεκτροκίνηση.

Η Volvo ανακοίνωσε την επιστροφή του XC70, αυτή τη φορά ως το πρώτο της plug-in hybrid με παρατεταμένη ηλεκτρική αυτονομία (extended-range PHEV).

Το νέο μοντέλο βασίζεται στη νέα πλατφόρμα SMA (Scalable Modular Architecture) και απευθύνεται κυρίως στην αγορά της Κίνας, όπου και ακολουθείται το «χαλαρό» πρότυπο CLTC. Σύμφωνα με την εταιρεία, η καθαρά ηλεκτρική αυτονομία του φτάνει έως τα 200 χιλιόμετρα.

Η σουηδική φίρμα δεν αποκάλυψε πολλές τεχνικές λεπτομέρειες, ωστόσο από τη διατύπωση προκύπτει ότι πρόκειται για ένα υβριδικό σύστημα στο οποίο η κίνηση μεταδίδεται κυρίως από έναν ηλεκτροκινητήρα, ενώ ο θερμικός κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για να γεμίζει την μπαταρία. Μια αντίστοιχη φιλοσοφία βλέπουμε ήδη στη Mazda με το MX-30 R-EV.

Στόχος του XC70, σύμφωνα με τη Volvo, είναι να προσφέρει καθημερινές μετακινήσεις χωρίς εκπομπές ρύπων και με χαμηλό κόστος χρήσης, διατηρώντας την ευελιξία για μακρινές αποστάσεις χάρη στον αποδοτικό βενζινοκινητήρα. Όλα αυτά συνδυάζονται με την πρακτικότητα και την άνεση που περιμένει κανείς από ένα μοντέλο της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Το όνομα XC70 δεν είναι καινούργιο. Είχε χρησιμοποιηθεί τη δεκαετία του 2000 για την πιο «περιπετειώδη» έκδοση της V70, τότε ως V70 XC και έπειτα ως XC70 για εναρμόνιση με την ονοματολογία του XC90. Η νέα γενιά συνεχίζει στην ίδια φιλοσοφία ως ένα οικογενειακό SUV με μεγαλύτερους χώρους σε σχέση με το XC60 και αισθητικά δανείζεται αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από τα EX90 και XC90.

Εξωτερικά ξεχωρίζει από τα LED φώτα ημέρας τύπου «σφυρί του Θωρ», τη μεγάλη μάσκα με ενεργές γρίλιες, καθώς και από τα πίσω φωτιστικά σώματα σε σχήμα «C» που επεκτείνονται στην πόρτα του χώρου αποσκευών και το πίσω παρμπρίζ. Η ένδειξη «AWD» προδίδει τετρακίνητη έκδοση, χωρίς όμως να έχει επιβεβαιωθεί αν αυτή θα αφορά το βασικό ή προαιρετικό εξοπλισμό.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!