Το πρωτότυπο SUV κουπέ δεν είναι απλώς μια άσκηση σχεδίασης, αλλά μια σαφής ένδειξη για το πώς φαντάζεται η ισπανική εταιρεία το μέλλον της σε επίπεδο αισθητικής, τεχνολογίας και τοποθέτησης στην αγορά.
Με μήκος 4,72 μέτρων, το Tindaya είναι κατά 20 εκατοστά μεγαλύτερο από το Terramar, υποδεικνύοντας ότι η Cupra σχεδιάζει να κινηθεί σε πιο μεγάλες κατηγορίες, με ορίζοντα ακόμη και την αγορά των ΗΠΑ, όπου η είσοδος έχει μετατεθεί για μετά το 2030.
Η σχεδιαστική του προσέγγιση εξελίσσει τη γνώριμη ταυτότητα της μάρκας με λεπτομέρειες που τραβούν το βλέμμα. Στο αιχμηρό εμπρός μέρος υπάρχουν κάθετες λωρίδες LED ως φώτα ημέρας, με τους προβολείς να παραμένουν κρυμμένοι μέσα σε μια μαύρη μάσκα, ενώ στη θέση τους στο πρωτότυπο υπάρχει μια οθόνη που προβάλλει animations.
Στο πίσω μέρος, η φωτεινή λωρίδα LED αποκτά τρισδιάστατη μορφή, πλαισιωμένη από το λογότυπο και την ονομασία του μοντέλου. Στο προφίλ ξεχωρίζουν οι εντυπωσιακές ζάντες 23 ιντσών, οι αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες και η απουσία μεσαίας κολώνας, στοιχεία που δύσκολα θα περάσουν στην παραγωγή, αλλά τονίζουν τον πρωτότυπο χαρακτήρα.
Η σχεδίαση έχει έντονη αναφορά στη φύση, καθώς η διχρωμία του αμαξώματος συνδέει το γκρι εμπρός με τον Ατλαντικό ωκεανό και το μπεζ πίσω με τα βουνά της Φουερτεβεντούρα, όπου βρίσκεται και το ηφαίστειο Tindaya από το οποίο πήρε το όνομά του. Στην κατασκευή έχουν χρησιμοποιηθεί και ανακυκλωμένα υλικά που θυμίζουν ανθράκονημα, στοιχείο που εντάσσει το project στη φιλοσοφία της βιωσιμότητας.
Το εσωτερικό έχει διαμορφωθεί για τέσσερις επιβάτες, με ανεξάρτητα καθίσματα που μοιάζουν να αιωρούνται πάνω από μια επιβλητική κεντρική κονσόλα, η οποία εκτείνεται μέχρι τον χώρο αποσκευών.
Το τιμόνι χωρίς στεφάνη παραπέμπει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και στο gaming, ενώ πίσω του μια καμπύλη οθόνη αναλαμβάνει τον ρόλο του πίνακα οργάνων, προβάλλοντας όλες τις κρίσιμες πληροφορίες. Πρόσθετες ενδείξεις εμφανίζονται σε μια λεπτή λωρίδα κάτω από το παρμπρίζ, λύση που θυμίζει τη νέα αρχιτεκτονική της BMW iX3.
Αντίθετα με την τάση της εποχής, στο Tindaya δεν υπάρχει μια μεγάλη κεντρική οθόνη αφής. Στη θέση της, ο οδηγός αλληλεπιδρά με ένα κρυστάλλινο στοιχείο που ονομάζεται «Juwel» και λειτουργεί σαν χειριστήριο για την επιλογή τριών διαφορετικών προγραμμάτων: το «immersive», που μειώνει τις ενδείξεις για απόλυτη συγκέντρωση, το «driving experience», που δίνει έμφαση στις επιδόσεις, και το «connected experience», που συνδέει το αυτοκίνητο με το Cupra Tribe και πιθανόν με υπηρεσίες κατά μήκος της διαδρομής.
Κάτω από το αμάξωμα, η τεχνολογία βασίζεται στη νέα πλατφόρμα SSP του ομίλου Volkswagen, η οποία έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίξει τόσο αμιγώς ηλεκτρικά όσο και plug-in υβριδικά μοντέλα.
Στην περίπτωση του Tindaya, η κίνηση προέρχεται από δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική απόδοση 365 kW ή 496 ίππων, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,1 δευτερόλεπτα, επίδοση που το καθιστά το πιο γρήγορο Cupra έως σήμερα – έστω και θεωρητικά.
Η μπαταρία του εξασφαλίζει 300 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας, ενώ ένας κινητήρας 1.5 TSI λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια για την παραγωγή ρεύματος, ανεβάζοντας τη συνολική αυτονομία σε πάνω από 1.000 χιλιόμετρα.
Το αν το Tindaya περάσει στην παραγωγή παραμένει ανοιχτό. Ωστόσο, το μήνυμα της Cupra είναι ξεκάθαρο: θέλει να ανεβάσει τον πήχη σε σχεδίαση, τεχνολογία και επιδόσεις, διατηρώντας πάντα τον οδηγό στο επίκεντρο.


