Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο δεν έχει κάποιο πρόβλημα με τον πίσω άξονα του ή κάποια σπασμένη ανάρτηση.
Όπως μπορείτε να δείτε οι πίσω τροχοί έχουν πάρει εντελώς αντίθετη διεύθυνση από τους μπροστινούς. Δεν υπάρχει κάτι το παράξενο παρά μόνο πως η νέα S-Class μπορεί προαιρετικά να εξοπλιστεί με σύστημα με το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης, το οποίο έχει την δυνατότητα να στρίβει τους πίσω τροχούς -αντίθετα από τους μπροστινούς- σε δύο εκδόσεις, κατά 4,5 ή 10 μοίρες.
Εννοείται πως αυτό συμβαίνει στις χαμηλές ταχύτητες για να διευκολύνει στους επιτόπιους ελιγμούς μειώνοντας τον κύκλο στροφής κατά δύο μέτρα μιας και μιλάμε για μία λιμουζίνα που στην έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο φτάνει τα έξι μέτρα σε μήκος.
Τεχνικά οι πίσω τροχοί αλλάζουν διεύθυνση χάρη σε έναν ηλεκτροκινητήρα με ιμάντα και η λειτουργία είναι εντελώς αυτόματη μέχρι τα 60 χλμ./ώρα όπου από εκεί και πέρα η S-Class στρίβει κανονικά μόνο με τους μπροστινούς.
Without rear-axle steering | With rear-axle steering | |||
Max. steering angle at the rear axle (°) | 0 | 4.5 | 10 | |
Turning circle (m) S-Class with short wheelbase (W 223) | Rear-wheel drive | 12.2 | 11.4 | 10.5 |
4MATIC | 12.5 | 11.6 | 10.7 | |
Turning circle (m) S-Class with long wheelbase (V 223) | Rear-wheel drive | 12.5 | 11.7 | 10.8 |
4MATIC | 12.8 | 11.9 | 10.9 |
https://nationalinterest.org/sites/default/files/styles/desktop__1260_/public/main_images/19-03-2012-parade-rehearsal_-_topol-m_0.jpg?itok=zyGwjbwV
https://nationalinterest.org/sites/default/files/styles/desktop__1260_/public/main_images/19-03-2012-parade-rehearsal_-_topol-m_0.jpg?itok=zyGwjbwV