Έτσι, με την πρώτη σκέψη μου έρχονται μερικά πραγματάκια, τα οποία όσο απλά και αν ακούγονται, αρκούν για να μου χαλάσουν την διάθεση στο αυτοκίνητο. Εσείς τι άποψη έχετε; Τι είναι αυτό που σας ενοχλεί περισσότερο ή τι είναι αυτό που θεωρείτε πιο απαραίτητο;
[list type=”check”]
Η ρύθμιση της ράχης του καθίσματος. Όταν είναι κλιμακωτή και όχι προοδευτική δυσκολεύομαι συχνά να πετύχω την σωστή κλίση. Για αυτό προτιμώ τα καθίσματα με ρύθμισης «ροδέλας».
[/list][list type=”check”]
Keyless; Από τότε που έψαχνα τον καλό μου συνάδελφο να μου επιστρέψει το κλειδί του Grand Vitara, έχω το νου μου το κλειδί να είναι στην τσέπη μου… και όχι στην δική του!
[/list][list type=”check”]
Η μη αναγνώριση του smartphone. Ναι, συμβαίνει σε -ευτυχώς- όλο και λιγότερα μοντέλα να μην αναγνωρίζουν την συσκευή μου (τρέχει σε Android) ή να «τρέχουν» με αργό streaming. Για θύρα USB δεν το συζητώ καν…
[/list][list type=”check”]
Θέλω το πορτμπαγκάζ φαρδύ και με σωστή διαρρύθμιση σε όλο το πλάτος του. Έτσι, για να μην ξενερώνω όταν δεν χωρά η ομπρέλα θαλάσσης μου…
[/list][list type=”check”]
Τι να κάνουμε, έχω και εγώ τα χούγια μου για αυτό και θέλω οπωσδήποτε manual αναζήτηση στα ερτζιανά. Ναι, υπάρχουν μοντέλα που δεν έχουν καν αυτή την λειτουργία…
[/list][list type=”check”]
Ποτηροθήκη; Ναι, προσωπικά θεωρώ ως βασικό κριτήριο για την επιλογή ενός αυτοκινήτου την ύπαρξη μίας τουλάχιστον ποτηροθήκης.
[/list][list type=”check”]
«Ναι, δεν σας ακούω καλά»…. «Ούτε και εγώ, σε πηγάδι έχετε πέσει;». Ξενερώνω όταν η λειτουργία του bluetooth είναι μέτρια έως κακή. Μου ακούγετε καλό για τεστ συστημάτων πολυμέσων, τι λέτε;
[/list][list type=”check”]
Ένα μέτριο start/stop είναι από εκνευριστικό έως και επικίνδυνο. Στην Fiat τα έχουν βελτιώσει, στην Opel το προσπαθούν, στην VW κάτι πήγε στραβά με το Polo…
[/list][list type=”check”]
Dimmer (ροοστάτη) για την ρύθμιση της φωτεινότητας. Με ενοχλεί αφάνταστα στην διάρκεια της νυχτερινής οδήγησης ένας φωτεινός πίνακας ή μία μεγάλη οθόνη. Ίσως να έχω και ευαίσθητη όραση…
[/list][list type=”check”]
Ηλεκτρικό χειρόφρενο. Ναι, μου την σπάει το ηλεκτρικό χειρόφρενο, διότι θέλω να έχω τον απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου. Τι ωραία που μαζεύεται η υποστροφή…
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.
Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.
Το caroto team σας ευχαριστεί!